MuscleMeat

Kuren, maar wat kan ik het beste doen voor de 1e keer??

LeroyBoss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Mijn naam is Leroy, ik ben 19 jaar.
Ik train nu 4 jaar, ben 1m 88 en 84 kilo.
Vetpercentage is 14%

Mijn vraag luidt als volgt: Wat kan ik voor een 1e kuur het beste doen ??

Ik zat zelf te denken aan 10 weken test 500mg, daarna nog nolvadex.

Hoop op reacties :)

als ik jou was zou ik beginnen met een creatine kuur en met je 21ste verjaardags geld die test kuur en voeding kopen

Lol, dat je nog niet aan de hormonen moet gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dat je nog te jong bent voor een aas kuur. Je kunt dus beter enkel wat supplementen enzo gebruiken.
Oke oke, daar ben ik al mee bezig.

Creatine ultra en Whey perfection gebruik ik nu zo'n 2 jaar, maar waarom ben ik te jong ??
Veel mensen van mijn leeftijd zijn al aan het kuren..

Wat bedoel je met een creatine kuur ?

Er wordt veel gezegd dat je minimaal 21 moet zijn blablabla, maarja als jij een kuur wilt doen moet je het gewoon doen..

Dat je niet weet wat met creatine kuur bedoelt wordt geeft aan dat je beter eerst ff verder kan gaan inlezen over trainen/supps/aas.....

Er wordt veel gezegd dat je minimaal 21 moet zijn blablabla, maarja als jij een kuur wilt doen moet je het gewoon doen..

Dat je niet weet wat met creatine kuur bedoelt wordt geeft aan dat je beter eerst ff verder kan gaan inlezen over trainen/supps/aas.....
Oke, maar wat zou je me aanraden als een 1e kuur ?
Mijn bedoeling is dus om veel massa te pakken.
Moet idd nog veel lezen maar ben er elke dag mee bezig :)

Dat je wilt kuren op je 19e moet je zelf weten ... Maar je mag hier onder de 21 jaar niet om advies vragen .. Lees de regels ! Misschien kunnen je kurende leeftijd genoten je advies geven

Dat je wilt kuren op je 19e moet je zelf weten ... Maar je mag hier onder de 21 jaar niet om advies vragen .. Lees de regels ! Misschien kunnen je kurende leeftijd genoten je advies geven

Laat het hem dan maar hier vragen, denk eerlijk gezegd niet dat die gasten er verstand van hebben.

Maar zoals gezegd, blijf er nog even van af en train gewoon hard met goede voeding.

Is je voeding wel perfect?

Creatine ultra en Whey perfection gebruik ik nu zo'n 2 jaar, maar waarom ben ik te jong ??

Dat veel het wel doen zegt toch echt niets over of het verstandig is of wel?

Laat het hem dan maar hier vragen, denk eerlijk gezegd niet dat die gasten er verstand van hebben.

Maar zoals gezegd, blijf er nog even van af en train gewoon hard met goede voeding.

Is je voeding wel perfect?

Hij MAG het hier niet vragen dat is t probleem ...

Hij MAG het hier niet vragen dat is t probleem ...

Ik dacht dat in de regels staat dat je wel vragen mag stellen, maar echt niet gebruiken.

Je kan best gelijk hebben, zal het eens opzoeken.

EDIT:

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Laatst bewerkt:
Oke, maar wat zou je me aanraden als een 1e kuur ?
Mijn bedoeling is dus om veel massa te pakken.
Moet idd nog veel lezen maar ben er elke dag mee bezig :)

met alleen paar kuurtjes redt je het niet het.. Je moet er elke dag 100% voor gaan anders stel je jezelf alleen maar teleur.

Ik heb net zelf een kuur afgerond, en omdat ik al een tijdje niet meer 100% gemotiveerd was zag ik dat goed in de resultaten. Nu ga ik een tijdje wat minder serieus trainen tot het weer begint te kriebelen en ik er elke dag 100% voor wil gaan.

Niet dat jij er nu niet 100% voor wilt gaan, maar je moet natuurlijk ook enige kennis + een fatsoenlijk trainings/eetschema hebben wil het zin hebben.

Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie hiervan !???

Laatst bewerkt:

Je lichaam is op die leeftijd nog volop in ontwikkeling. Dit wil je niet ernstig verstoren door AAS gebruik. AAS zijn zware medicijnen die je groei ernstig kunnen verstoren.
En dat veel van je leeftijdsgenoten aan het kuren zijn is eigenlijk best triest. Coma zuipen is ook mode onder de jongeren. Wil niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Misschien gaat het bij jou wel goed, maar ik zou het risico niet nemen.

Met jouw stats en leeftijd zou ik eerst natty trainen tot 1.88m - ~95kg @ 10%.. makkelijk te doen als je voeding in orde is.

Wanneer je toch advies wilt voor nu..
Test only 10 weken +
hcg vanaf week 1 t/m 10
12-14(15) 2 weken na je laatste inject starten met nolva voor 2-3 weken @ 20mg

Je gaat toch on dus bij deze : 500 mg Test E elke week, 10 weken lang. Misschien een winstrol kickstart erbij, zou geen dbol doen gezien je niet echt droog staat. HCG EOD 250 iu zetten, nakuren 2 weken na laatste inject Test beginnen met 20 mg Nolva voor minimaal 4 weken.

Kan je wel ten zeerste aanraden eerst te gaan onderzoeken, ik gok dat je geen flauw idee hebt wat je doet, je VP gewoon een schatting is en wss een stuk hoger uit zal vallen bij een meting en gewoon even gauw groot wilt worden.

Als je dan toch gaat gebruiken dan ga ik met bovenstaande mee. Maar zorg dan wel dat je in elk geval je voeding op orde hebt, want voeding niet op orde betekent 0,0 groei.
Ik heb zelf bij mijn kuur gekozen voor een Winstrol kickstart. Als je dan toch begint dat maar meteen goed:

week 1-10 - Test-e 500mg per week
week 1-4 - Winstrol 50mg per dag
week 12-15 - Nolvadex 20mg per dag

Terug
Naar boven