MuscleMeat

Kuren, maar wat kan ik het beste doen voor de 1e keer??

Je lichaam is op die leeftijd nog volop in ontwikkeling. Dit wil je niet ernstig verstoren door AAS gebruik. AAS zijn zware medicijnen die je groei ernstig kunnen verstoren.
En dat veel van je leeftijdsgenoten aan het kuren zijn is eigenlijk best triest. Coma zuipen is ook mode onder de jongeren. Wil niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Misschien gaat het bij jou wel goed, maar ik zou het risico niet nemen.
Goed verwoord.
Je gaat toch on
Kan je wel ten zeerste aanraden eerst te gaan onderzoeken, ik gok dat je geen flauw idee hebt wat je doet, je VP gewoon een schatting is en wss een stuk hoger uit zal vallen bij een meting en gewoon even gauw groot wilt worden.
Sluit mij hier bij aan. Waarschijnlijk heeft het weinig nut wat de mensen jou hier vertellen. Want als je eenmaal iets in je hoofd hebt dan wil je het vaak ook te graag. (uit ervaring)

Maar je kan met een goed eetschema en de juiste training nog meer dan genoeg bereiken...

Als je het toch gaat doen: week 1 t/m 10 500 MG Test-E per week; week 12 t/m 15 20 MG nolvadex per dag; vanaf dag één 250 IU HCG EOD

Reported.

Plus:
Lean zei:
Al ben je de meest extreme ectomorph bij 1.95 m die ik ooit gezien heb, je kan nog makkelijk 15 kilo naturel pakken. Lukt dit je niet naturel dan zul je nooit spiermassa die je door periodiek toegediende exogene AAS hebt aangemaakt vast kunnen houden. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo gek dat het je niet lukt wanneer je 3 tot 4 maal per week traint en eet wat je eet, en dan heb ik nog geen zicht op de intensiteit waarmee je traint, rust etc. etc. etc. De hamvraag is niet; Wat moet ik pakken om dit dat zus zo te bereiken, ik wil cutten en massa winnen tegelijk, hoeveel mg's en wat moet ik er naast laten lopen om gyno tegen te gaan, hoe ziet mijn PCT eruit? Dit is allemaal van latere zorg.

De hamvraag is; Wat moet ik nog bereiken, mentaal en fysiek, voordat ik na kan gaan denken over mijn eerste kuur? Je bent nog niet eens instaat met je endogene materiaal de max eruit te halen en toch wil je al werken met suprafysiologische bloedspiegels? Als erachter bent gekomen wat er voor nodig is fysiek en mentaal om over die 100 kilo bij jou lengte te gaan en je hebt nog steeds de wens om meer spiermassa toe te voegen aan je fysiek, stel jezelf dan nog maar eens de vraag of je toe bent aan een kuur. Of je afdoende weet van de AAS die je op wekelijkse basis of iig op regelmatig basis tot je gaat nemen soms op vrij invasieve wijze en de eventuele consequenties voor je fysieke en mentale gesteldheid op de lange en korte termijn. Dat zijn allemaal vraagstukken die je voor je zelf moet beantwoorden als je 15 kg verder bent. Dit is op geen enkele manier een bash in jou richting, er komen hier dagelijks dit soort voorstellen langs en ik hoop dat mijn comment sommige er van weerhoud te beginnen met AS alvorens ze zich zo goed mogelijk hebben ingelezen in de materie. Ik denk dat veel ervaringsdeskundigen hier er precies zo over denken, terugdenkende aan de door henzelf gemaakte fouten, maar zo tragisch veel voorstellen voorbij zien komen dat ze het maar met lede ogen aanzien.

En een note naar alle beginnende kuurders; Wanneer je "regulier" kuurt, duurt een kuur nooit 8, 10, 12 of 14 weken. Maar minstens het dubbele, ben je 10 weken ON, 4-5 weken PCT en dan maar eens bewijzen dat je wat vast kan houden gedurende de komende 10 weken wanneer je OFF bent (en je endogene productie de boel heeft overgenomen, althans fingers crossed). Dat betekent dat de "kuur" of "cycle" dus 24-25 weken duurt voordat men überhaupt kan spreken over netto winst in spiermassa. Dan kom je dus uit op max 2 cycles in 1 kalenderjaar, doe je dat niet of neem je korter rust dan verpest je relatief gezien op de lange termijn je endogene productie en neemt de periode waarin je eigen axis zich zal herstellen relatief gezien toe. Genoeg mensen die hier aan het jojo-cyclen zijn en het niet zo nauw nemen met het aantal weken dat ze off zijn en binnen enkele cycles wekelijkse doseringen hanteren waar renpaarden van schrikken.

Laatst bewerkt:
als hij zoals vele zeggen dom bezig is door op 19 jarige leeftijd te kuren kan hij beter dom bezig zijn op een halve dosis. :p

Wat is er dom aan om je eerste kuur op 250 mg/pw te doseren? ken er zat die dat als eerste kuur hebben gedaan en behoorlijke gains hebben gemaakt..

Wat is er dom aan om je eerste kuur op 250 mg/pw te doseren? ken er zat die dat als eerste kuur hebben gedaan en behoorlijke gains hebben gemaakt..

Ik lees ook vaak zat dat 250 mg/ew voor veel toch flink tegen valt. Zou toch minimaal 375 doen persoonlijk, liever gewoon 500.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog niet gekuurd, dacht dat het verstandig was om er nog maar niet mee te beginnen.
Ik ben ondertussen wel 5 kilo gegroeid weeg nu 89 kilo met een vetpercentage van 12 procent.
Voedingsschema op orde, zit er over na te denken om begin mei te beginnen met een kuur !

Mijn naam is Leroy, ik ben 19 jaar.
Ik train nu 4 jaar, ben 1m 88 en 84 kilo.
Vetpercentage is 14%

Ik heb nog niet gekuurd, dacht dat het verstandig was om er nog maar niet mee te beginnen.
Ik ben ondertussen wel 5 kilo gegroeid weeg nu 89 kilo met een vetpercentage van 12 procent.
Voedingsschema op orde, zit er over na te denken om begin mei te beginnen met een kuur !

Komop man, je bent gewoon echt te dom om al te gaan kuren. En bezit duidelijk nog niet de kennis...

3 maanden later ben je 5kg gegroeid en 2% gezakt... Zou niet weten waarom jij zou kuren met je supergenetics

5 kilo gegained en 2% eraf
in 3 maanden?

Uhh wtf is going on?

o iemand was me al voor

fot0fotofoto :)

Diepe zucht...

dit gaat wel lekker zo..

Terug
Naar boven