MuscleMeat

Kuren of niet?

FreddyJaeger

Novice
Waardering
0
Heej luitjes k heb een vraaag..
Ik train nu ongeveeer 6jaar waarbij ik nog nooit heb gekuurd.. een kleine anderhalf jaar geleden heb ik en blessure opgelopen aan mn schouder.. heb veel last van de aanhechting.. ik heb hier lange tijd op doorgetraind wat ik achteraf nooit had moeten doen.. heb daarna 4maanden rust gehouden maar ik voel het nog steeds ligt.. Ik ben nu sinds een maand toch weer rustig begonnen en langzaam weer aaan het opbouwen.. nu heb ik van verschillende mensen gehoord dat ik een (lichte) kuur moet nemen om zo het herstel van het schouder te bevorderen is dat zo? Als dit wel het geval is wat zou ik dan moeten nemen en hoeveel? Miss dat anderen hier ook in het verleden last van hebben gehad en andere ideeen hebben??
Tis echt klote want ik heb altijd fanatiek getraind en moet dus manier vinden om dit op te lossen..

Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!!

Bij kuren gebeurt er meer dan alleen een goed herstel. Ben je ook op de hoogte van de side effects ? en neem je die voor lief. Dan is 500mg testosteron enthanaat voor 12 weekjes wel wat voor je.

1-12 test-e 500mg e.w.
14-17 nolvadex 20mg e.d.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mij wel eens verdiept in het kuren omdat ik er in het verleden zelf ook wel eens aan heb gedacht maar toch nooit heb gedaan.. thx 4 reactie :) Nog andere ideeen mensen? :)

Bij kuren gebeurt er meer dan alleen een goed herstel. Ben je ook op de hoogte van de side effects ? en neem je die voor lief. Dan is 500mg testosteron enthanaat voor 12 weekjes wel wat voor je.

1-12 test-e 500mg e.w.
14-17 nolvadex 20mg e.d.

Test only om van zijn blessure af te komen? beetje raar om een standaard eerste kuur als advies te geven aan TS.

Neem wat deca naast een lage dosis testosteron.
Zoiets:
1-8 200mg Deca EW
1-10 250/375 Test E EW
12-15 Nolvadex 20mg ED

Je zal ook aardig wat gewicht hiermee winnen. Probeer zo lang mogelijk licht te trainen, zelfs als er verbetering optreed. Dan kan je langzamerhand uit testen wat je wel en niet kan.

LEES JE TROUWENS IN! Het zijn geen snoepjes, dus alleen beginnen als je genoeg info hebt om je zelf te helpen in bepaalde situaties.

Laatst bewerkt:
AAS voor herstel van pezen is een fabel, het kan het alleen maar erger maken.

Testo dosis die hoger is dan de fysiologische maken je pezen kwetsbaar.

Enige aas waarover gespeculeerd wordt dat het zou helpen zijn:
1. Boldenone
2. Deca
3. Primo

Als je slim bent gebruik je niets of HGH. Geduld is hierbij toch het beste geneesmiddel naast HGH.

Mijn geduld wordt onderhand al aardig op de proef gesteld aangezien ik er al anderhalf jaar last van heb.. Maar ik heb dus inderdaad van meerdere personen gehoord dat ik alleen een kuur Deca zou kunnen gaan noemen voor het herstel..

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Wat bedoel je precies met HGH? ben een nooobie hierin (A)

Mijn geduld wordt onderhand al aardig op de proef gesteld aangezien ik er al anderhalf jaar last van heb.. Maar ik heb dus inderdaad van meerdere personen gehoord dat ik alleen een kuur Deca zou kunnen gaan noemen voor het herstel..

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Forget it, HGH is niks als je niet weet wat het uberhaubt is.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/HGH

Deca kun je nemen voor herstel, maar deca zonder test-e zou ik niet aanraden. Het is mogelijk dat je dan libido problemen krijgt.

je pezen worden juist stijver tijdens je kuur,de kans op blessures ligt hoger.

Hmm lastig.. miss iemand andere ideeen om eraf te komen naast kuren.. want schiet zo nie op als ik er nix aan doe..

1-12 test-e 500mg e.w.
14-17 nolvadex 20mg e.d.

Hahaha ben je gek, weet je wat test met je gewrichten doet. In ieder geval geen herstel.

Nee bro, je moet AAS nemen dat het collageen level verhoogt. Deca, Primo en daar kan je test op een lage dosis bij laten lopen.

Hahaha ben je gek, weet je wat test met je gewrichten doet. In ieder geval geen herstel.

Nee bro, je moet AAS nemen dat het collageen level verhoogt. Deca, Primo en daar kan je test op een lage dosis bij laten lopen.

Ik heb het gezien ;) aldoende leert men

heb je al over wogen om een cortisone injectie te doen in je schouder? met samen werken van physio therapie.
gaat wel in overleg met je huis huisarts? ik had in verleden ook gedaan ivm met me schouder en het sloeg ook aan. na een maand merkbaar(bij mij) sinds dien geen last meer

heb je al over wogen om een cortisone injectie te doen in je schouder? met samen werken van physio therapie.
gaat wel in overleg met je huis huisarts? ik had in verleden ook gedaan ivm met me schouder en het sloeg ook aan. na een maand merkbaar(bij mij) sinds dien geen last meer

Daar had ik nog niet van gehoord.. dat is miss idd ook een idee thx :)

graag gedaan ,daar is dit forum ook weer voor:-)

succes verder

Terug
Naar boven