MuscleMeat

kuren +vet% omhoog

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Als je nu bvb kuurt met deca + sust .
Kan dit je vetopslag bevorderen ?
Zodus dat je meer vet opslaagt op buik en heupen tijdens deze kuur ?

Of hangt dit af welke stack of kuur je neemt ?

Mixer zei:

is afhankelijk van je dieet.

Als ik naar mezelf kijk zit ik nu op 8.6% en heb een hoop kwaliteitsmassa gewonnen. Ik kwam trouwes van 14% :)

Wat heb je ook alweer gebruikt in je kuur Patrick?

Mixer zei:

Dit hangt inderdaad af van welke middelen je gebruikt. Van Testosteron word gezegd dat het niet alleen van invloed is op je spieren maar dat het ook je vetcellen enigzins vergroot. Je dieet is dus van groot belang zowel tijdens als na je kuur. Verval na je kuur dan ook niet in je oude junkfood-patroon (mocht je die hebben).

Ikzelf start maandag met een testosteron.enanthate/winny -kuur.
Wederom zal ik mijn vorderingen/ervaringen bijhouden in de Logboek-sectie.

JuggerNaut zei:
Dit hangt inderdaad af van welke middelen je gebruikt. Van Testosteron word gezegd dat het niet alleen van invloed is op je spieren maar dat het ook je vetcellen enigzins vergroot. QUOTE]

Dat had ik ook gehoord. Daarbij tellende dat je wat hoger in de calorieen moet zitten, zal je dus flink veel kilo's pakken. Daarbij dus ook wel wat vet

En succes met je kuur.

Vetcellen verhogen is volgens mij bullshit, mensen hebben de neiging opeens 2000 cals meer te gaan vreten tijdens een kuur en daarom komen ze ook extra vet bij. Zoals patrick zei, ligt aan je dieet en niet aan de hormonen

En goede vriend van me heeft tot 5 jaar terug een drie kwart jaar non-stop gekuurd. Na vervuilde deca te hebben gezet is hij met hartproblemen in het ziekenhuis beland.
Nu doet dit niets ter zaken maar deze vriend kreeg toen hij gestopt met de roids een pens waar de notoire zuiplap trots op zou zijn! En dat kwam niet door zijn voedsel inname.

Voordat hij in het ziekenhuis lag was hij 1 bonk spieren en had hij het o zo geliefde wasbordje...doodzonde maar helaas werkelijkheid.

Lesson of 2day: Bezint eer ge begint!

Gr Juggernaut

JuggerNaut zei:
En goede vriend van me heeft tot 5 jaar terug een drie kwart jaar non-stop gekuurd. Na vervuilde deca te hebben gezet is hij met hartproblemen in het ziekenhuis beland.
Nu doet dit niets ter zaken maar deze vriend kreeg toen hij gestopt met de roids een pens waar de notoire zuiplap trots op zou zijn! En dat kwam niet door zijn voedsel inname.

Voordat hij in het ziekenhuis lag was hij 1 bonk spieren en had hij het o zo geliefde wasbordje...doodzonde maar helaas werkelijkheid.

Lesson of 2day: Bezint eer ge begint!

Gr Juggernaut

Die "bierbuik" was dus gewoon door het gebruik van AS of lag het aan de vervuilde Deca? Of is dat niet te zeggen?

De vervuilde Deca schijnt de hartproblemen te hebben veroorzaakt. Na een tijd in het ziekenhuis te hebben doorgebracht is hij helemaal gaan opzwellen (vocht & vet).

naarmate de middellen di je neemt meer androgeen zijn zal het aromatiseren ervan ook toenemen. Hierdoor kunnen onder andere een vergote vetafzet veroorzaakt worden.

Dus ja je kan van sommige as sneller vet worden

wanneer je met je dieet onder je verbruik blijft word je nooit vetter.. bovendien bevordert oestrogeen ook nog eens de vetverbranding, dat laat anadrol bv. al zien. (1)

(1) Effects of an oral androgen on muscle and metabolism in older, community-dwelling men.

Schroeder ET, Singh A, Bhasin S, Storer TW, Azen C, Davidson T, Martinez C, Sinha-Hikim I, Jaque SV, Terk M, Sattler FR.

soulreaver zei:
wanneer je met je dieet onder je verbruik blijft word je nooit vetter.. bovendien bevordert oestrogeen ook nog eens de vetverbranding, dat laat anadrol bv. al zien. (1)

(1) Effects of an oral androgen on muscle and metabolism in older, community-dwelling men.

Schroeder ET, Singh A, Bhasin S, Storer TW, Azen C, Davidson T, Martinez C, Sinha-Hikim I, Jaque SV, Terk M, Sattler FR.

Maar wanneer je onder je verbruik blijft zitten zul je waarschijnlijk niet echt groeien. En groei je wel dan gaat ook je verbruik omhoog.

Chemical zei:
Maar wanneer je onder je verbruik blijft zitten zul je waarschijnlijk niet echt groeien. En groei je wel dan gaat ook je verbruik omhoog.

idd. je groei is ook minder ja dat is een feit. maar ik wilde alleen aangeven dat het niet zo is dat je van een hormoon plotseling vet wordt, maar dat het dieet wel degelijk bepalend is. bij een overschot ga je uiteraard wel vet opslaan, maar dan moet je ook nog meenemen dat de gewonnen spiermassa ook weer voor een groter verbruik zorgt. dat is ook precies de reden waarom de meeste zeggen vanaf week 6 niet meer te groeien, 10 kilo spiermassa betekend vele cals meer nodig om alleen op je verbruik te blijven, de meeste eten aan het begin van de kuur evenveel als aan het einde. als je het goed doet moet je je dieet aanpassen aan de gewonnen massa.

soulreaver zei:
idd. je groei is ook minder ja dat is een feit. maar ik wilde alleen aangeven dat het niet zo is dat je van een hormoon plotseling vet wordt, maar dat het dieet wel degelijk bepalend is. bij een overschot ga je uiteraard wel vet opslaan, maar dan moet je ook nog meenemen dat de gewonnen spiermassa ook weer voor een groter verbruik zorgt. dat is ook precies de reden waarom de meeste zeggen vanaf week 6 niet meer te groeien, 10 kilo spiermassa betekend vele cals meer nodig om alleen op je verbruik te blijven, de meeste eten aan het begin van de kuur evenveel als aan het einde. als je het goed doet moet je je dieet aanpassen aan de gewonnen massa.

Ja daar heb je gelijk in en inderdaad vet kan je alleen worden wanneer er een overschot is aan kcal is.

Terug
Naar boven