AndroidHealthClinic

kuren zonder hcg

Ano_ 280223

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
51
Hey iedereen,

Zoals iedereen ondertussen wel weet is hcg een meerwaarde door dit aan je kuur toe te voegen. Beter herstel en je testikels blijven op grootte.

Maar er zijn uiteraard ook nog personen die thuis wonen en het niet kunnen bewaren in de ijskast of vriezer, kans om betrapt te worden..

Nu is dus mijn vraag, stel dat je een test-e 500mg kuur van 10weken volgt zonder hcg. Gaan je testikels na je nakuur gewoon ook terug perfect herstellen? Of neem je echt al risico's met zulke kuur? Zijn er hier die ervaring hebben met kuren zonder hcg en het terug op grootte komen van hun testikels achteraf?

Ik spreek hier dus absoluut niet over cruisen en blasten maar over een "korte" kuur van 10 weken :)..

Grtz

WK 12-15 nakuren met 20mg nolvadex. Testikels zullen herstellen maar zal iets moeizamer gaan als wanneer je HcG tijdens of net na de kuur laat lopen.

Denk dat de meeste mensen geen HCG nemen.
Kan prima.
Maar beter is anders.
Je ballen zullen meer krimpen zonder, en je zaadlozingen ook klein/klonteriger worden.
Maar uiteindelijk met 2/3 maandjes is het volledig de ouwe.
Vooral 500mg test only voor maar 10 weken is niet zo'n big issue imo.
Ik woon momenteel ook bij mijn moeder en ik heb de HCG spuitjes in folie gewikkeld, in een bakje, in een zak met andere bakjes eten.
Kijkt ze nooit in omdat ze weet dat het mijn eten is.
Af en toe moet je even roepen dat je de koelkast hebt opgeruimd zodat zij het niet gaat doen.

is niet zo erg man zoals mensen laten blijken, uiteraard beter, doe het zelf ook niet..

• Topic Starter Topic Starter
Maakt het qua libido een verschil tijdens en na het kuren?

Ik ben super herstelt en gebruikte wel HCG! Ieder zo zijn ding...

Misschien een stomme vraag. Maar is het niet noodzakelijk om je gear, bijv Test ook in de koelkast te bewaren ivm de werkzaamheid?

Nee dat hoeft niet

Zelfs af te raden i.v.m. eventuele kristalvorming in je vials. Gewoon op kamertemperatuur op een donkere plaats bewaren.

Terug
Naar boven