AndroidHealthClinic

Kuren zonder test: voor- en nadelen?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Hoewel ik al langer wist dat er een enorm verschil is tussen de info die ik hier lees en die van de gasten uit mijn gym, wil ik jullie toch iets vragen.

Hier lijkt de regel te zijn dat je simpelweg testosteron moet gebruiken als je kuurt: het is de basis van elke kuur.

In mijn gym lijkt haast niemand nog met test te kuren. Meesten gebruiken nu een stack van parabolan, mast en primo.

Voornaamste voordeel van het niet gebruiken van test is dat je weinig of geen last hebt van oestrogeenvorming.

Die gasten zien er idd kurkdroog en supervasculair uit terwijl ze toch behoorlijk groot zijn.

Ze kunnen ook niet direct nadelen opsommen. Misschien dat ze libidoproblemen hebben, maar daar zijn ze te macho voor om toe te geven, denk ik. :D

Thoughts?

In een massa kuur hoort in ieder geval altijd testo thuis. Voor de rest kan je het in een cycle die hier niet voor bedoeld misschien zelfs beter achterwege laten. Tenzij je een AI gebruikt zoals proviron wat een mooie synergist is met testo.

Niet iedereen ondervind problemen tijdens een kuur zonder testosteron, maar het merendeel wel. Testosteron is voor mij dé basis aas tijdens een kuur.

Zou altijd test erbij nemen.. het enige 'probleem' waar iedereen het over heeft is libido/erectie kunnen krijgen, en dat is inderdaad waar merendeel last van krijgt zonder test erbij te zetten.

Maar waar niets over gezegd wordt is dat je zonder test te zetten geen test in je lichaam hebt, je zou eens moeten opzoeken wat voor andere gevolgen dat heeft voor een mannelijk lichaam, ik snap niet waarom je niet altijd minimaal 125-250 test zou zetten tijdens een kuur ( en dan heb ik het niet over vrouwenkuurtjes van 4-6 weken anavar of winstrol )

Maar waar niets over gezegd wordt is dat je zonder test te zetten geen test in je lichaam hebt, je zou eens moeten opzoeken wat voor andere gevolgen dat heeft voor een mannelijk lichaam, ik snap niet waarom je niet altijd minimaal 125-250 test zou zetten tijdens een kuur ( en dan heb ik het niet over vrouwenkuurtjes van 4-6 weken anavar of winstrol )

Dit.

Ik had vroegah :rolleyes: ook de mening dat test ernaast zetten overbodig is, maar zou nu zelf ie geval de hoeveelheid nemen die minimaal de lichaamseigen aanmaak simuleert.

ga maar eens op hoog in de primo (16 > weken), en kijk wat er gebeurt zonder test. Ben er nu wel achter, dat doe ik niet meer:D

Terug
Naar boven