XXL Nutrition

kuur 1ml testo 2ml deca 8 weken kuur

mike84

Cool Novice
Waardering
1
hey ik ben met me eerste kuur begonnen 1ml testo 2ml deca :D
ik prik 1 keer in de week ben nu 3 en een halve week bezig na hoeveel weken ga je het zien merk het wel aan me kracht enzo maar wil groter worden natuurlijk?????????????? :cool:

Lekker duidelijk.
Om wat voor "testo" gaat het?
Heb je een frontload genomen?
Hoe heb je je voeding aangepast?
Hoeveel kilo ben je tot nu toe aangekomen?
Hoeveel vocht houdt je vast?
Gebruik je anti-oestro's?
Is je vetpercentage al gestegen?
Zo ja, hoeveel?

Als je nou eerst dit soort info geeft, dan krijg je vanzelf betere antwoorden.

BTW: Met een week of vier is deca en (ik gok) sustanon op niveau, daarna krijg je de grootste groei.

Hoop niet dat de 84 in je naam duidt op je geboortejaar?

Na een week of 3-4 zou je het goed moeten merken.

sorry ben je nou echt zo dom of lijkt alleen maar zo :D

• Topic Starter Topic Starter
het gaat om sustanon 250 van merk organon voedsel aangepast jah veel eten gewoon gezond eten ben nu 4 kilo aangekomen en hoeveel vocht ik vasthouw weet ik niet vetpersentage meet ik ook niet ik weeg alleen anti-oestro's?
was dat nooit van gehoord

hey kerel dan gaat ie toch goed als je sterker bent en al 4kilo hebt gepakt! die deca zal wel zo inkicken, zoals soulreaver het zegt.
Anti oestro´s, ze bedoelen anti-oestrogenen. Oftewel medicijnen die het vormen van gyno en onwijs vochtvasthouden tegen gaan. Het is wel verstandig om proviron en nolvadex bij de hand te houden. Heb je ook spullen gekocht voor je nakuur?
Anyway, eet smakelijk en succes met je cycle. ps houd ons op de hoogte!

hey ryu kakerlak denk je dat je gek ben om je gewicht wat je kan tillen erbij te zetten ik vindt het niet echt zo speciaal hoor je pakt niet zoveel aardig triest eigenlijk ga je nog zomaar respect loos praten

Nee het is waar wat ryu zegt.
Bro, doe even wat research voor je nakuur, want dat is essentieel.

hey D. bedankt man nee ik heb niks voor me na kuur gekocht en ik zal ernaar vragen voor die proviron en nolvadex bij die bodybuilding atviseur en ook gelijk voor die na kuur

ben jij van zuid-afrika? ik versta niets van je bericht.

ja bij die school van mijn heb je zon mannetje hij heeft veel verstand ervan geef mense atvies

de suidafrikaanse atvieseur.

haha me beste vriend denk dat je de feiten maar eens moet onderzien.

Maar goed jouw lichaam.

mike84 zei:
hey ik ben met me eerste kuur begonnen 1ml testo 2ml deca :D
ik prik 1 keer in de week ben nu 3 en een halve week bezig na hoeveel weken ga je het zien merk het wel aan me kracht enzo maar wil groter worden natuurlijk?????????????? :cool:

je hebt gewoon fake rommel thuis liggen mail me ff voor goeie schit :D

4 kg aangekomen dat is toch goed heb ff geduld gewoon lekker hard door trainen en vreten

en je zegt 2 ml deca wat moeten wei daar nou mee er zijn deca s met 50 mg 100,200 enz. als wij het moeten begrijpen doe het dan in mg

mike84 zei:
ja bij die school van mijn heb je zon mannetje hij heeft veel verstand ervan geef mense atvies

Als hij er echt verstand van heeft had hij je wel over een nakuur verteld, en hoeveel mg die 2ml deca van jou bevat etc. Fake aTviseur. Laat die gast eens naar DBB komen, dan zal ie ff een flinke ass whoop krijgen.

Inderdaad, de man is een adviseur van niks, vriend!! Je moet een nakuur doen om

1 te zorgen dat je eigen testo productie op gang komt
2 te zorgen dat de oestrogenen (vrouwelijke hormonen) hun werk niet kunnen doen
3 algeheel herstel van je lichaam
4 je de gewonnen spiermassa beter vasthoudt (gevolg van punt 1)
5 jongens, vul me ff aan.

Een nakuur kan bestaan uit nolvadex, clomid en HCG. Precieze doseringen weet ik niet bij deze kuur, je moet ff het aantal mg vermelden wat je wekelijks zet.
Maar, wat doe je als je tijdens je kuur ineens last van b*ch tits krijgt?? als de wiedeweerga nolvadez scoren vriend, laat je lichaam niet helemaal vernken voor die paar tientjes. En laat die waardeloze adviseur het leptering krijgen. Laat me raden, hij is tevens de man die je die spullen verkoopt en je wekelijks de spuiten zet?
Ga eens wat bewuster met je lichaam om, het zijn zware medicijnen die je neemt en onverantwoord kuren heeft gevolgen voor de rest van je leven!!!!!

D. zei:
Inderdaad, de man is een adviseur van niks, vriend!! Je moet een nakuur doen om

1 te zorgen dat je eigen testo productie op gang komt
2 te zorgen dat de oestrogenen (vrouwelijke hormonen) hun werk niet kunnen doen
3 algeheel herstel van je lichaam
4 je de gewonnen spiermassa beter vasthoudt (gevolg van punt 1)
5 jongens, vul me ff aan.

Een nakuur kan bestaan uit nolvadex, clomid en HCG. Precieze doseringen weet ik niet bij deze kuur, je moet ff het aantal mg vermelden wat je wekelijks zet.
Maar, wat doe je als je tijdens je kuur ineens last van b*ch tits krijgt?? als de wiedeweerga nolvadez scoren vriend, laat je lichaam niet helemaal vernken voor die paar tientjes. En laat die waardeloze adviseur het leptering krijgen. Laat me raden, hij is tevens de man die je die spullen verkoopt en je wekelijks de spuiten zet?
Ga eens wat bewuster met je lichaam om, het zijn zware medicijnen die je neemt en onverantwoord kuren heeft gevolgen voor de rest van je leven!!!!!

hoeveel karma heb je er nou weer bij D.?

wat de **** betekend dit nou weer

You must spread some Reputation around before giving it to D. again

Terug
Naar boven