XXL Nutrition

Kuur advies gevraagd.

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste BB,

Ik wil in de toekomst met een kuur beginnen maar ik weet niet precies wat het beste voor mij zou zijn.

Ik weeg 98-100 kg met een BF18% en 1.83cm lang.
Leeftijd 43 jaar.

Ik heb pas geleden 7 weken lang Test250+Primo 200 gedaan en ik heb er wel een klein beetje massa aan overgehouden maar ik vind dat mijn buik ook wat voller is geworden. Ik vind dat ik zelf niet droger ben geworden maar juist iets"vatsiger" dit ondanks de primo....

Ik ben op zoek naar een niet al te zwaar kuurtje waarmee ik wat droge massa mee zou kunnen opbouwen of gewoon mijn KG's zou kunnen behouden maar met meer definitie erbij.

Ik eet altijd clean, behalve 1 junkdag per week.

Ik eet weinig koolhydraten en in verhouding veel eiwitten en gezonde vetten. Mijn dagelijkse totale kcal zal niet hoger zijn dan 2500-3000 per dag.
I
k doe ook 3 keer per week 30 min cardio, maar zit wel de hele dag op kantoor achter een pc.

Nu zou ik graag van jullie willen weten welke onderstaande kuur jullie zouden preferen in mijn geval:

Ik heb nog nooit Tren gebruikt en ben wel een beetje bang voor de bijwerkingen:

Alvast bedankt voor jullie advies!:)

1- Test E 500+ Mast E 400

2-Test E 250+ Tren E 200

3-Test E 500+ Tren E 200

4-Test E 250/ 375+ Anavar 30 mg per dag

5-.Test E 250+ Tren E 400

6-Test E 250+ Mast E 400

Wat dacht je van beginnen met wen voedingsschema maken.
Je weet niet eens wat je per dag eet. En je komt dus vet aan tijdens je kuur dus eet je veel meer als je denkt.
Ook zal je vetpercentage hoger zijn als 18% aangezien je het over vatsiger heb.

Ik ben geen expert en zeker niet voor de "wat oudere" onder ons.
Maar ik denk dat je meer geholpen ben met een goed voedingsschema en eventueel een eca stack

Heb de tekst niet gelezen maar wel de opties en je leeftijd. Houd het lekker bij test only of test met mast/primo. Bij ambities icm hgh

Ik stopte met lezen na BF18%.

Gezien je leeftijd geen deca of tren gebruiken. Herstel daarvan is zwaar in vergelijking met andere middelen + hoe ouder je wordt, hoe zwaarder je herstel sowieso wordt. Deca en tren vermijden dus als je 'vlot' wil herstellen na je kuur.

Verder is je VP nogal hoog om opnieuw te gaan kuren. Het feit dat je vet aanzet tijdens een kuur komt meestal door je voedingsschema.

Nu zou ik graag van jullie willen weten welke onderstaande kuur jullie zouden preferen in mijn geval:

1- Test E 500+ Mast E 400

2-Test E 250+ Tren E 200

3-Test E 500+ Tren E 200

4-Test E 250/ 375+ Anavar 30 mg per dag

5-.Test E 250+ Tren E 400

6-Test E 250+ Mast E 400

Wanneer je VP lager is dan kan je opteren voor test e 500mg + 200 mg mast (400mg is niet nodig naast 500mg test). In combinatie met een goed voedingsschema is dat een mooi tweede kuurtje.

Lijkt mij sterk dat je vatsiger bent geworden door de primo, denk dat het aan je voeding heeft gelegen

Of gewoon lekker cutten op een klein beetje test met mast of primo, mijn vp is ook drastisch gestegen na m'n eerste kuur doordat ik te enthousiast was met voeding:o. 125-250 test met 200 mast of 300-400 primo kun je prima op cutten.

Tren vind ik zelf niet echt wat, en lijkt me ook niet zo verstandig op die leeftijd. Tenzij je de rest van je leven on blijft natuurlijk, als er niks te herstellen valt maakt het ook niet uit:p.

• Topic Starter Topic Starter
Gezien je leeftijd geen deca of tren gebruiken. Herstel daarvan is zwaar in vergelijking met andere middelen + hoe ouder je wordt, hoe zwaarder je herstel sowieso wordt. Deca en tren vermijden dus als je 'vlot' wil herstellen na je kuur.

Verder is je VP nogal hoog om opnieuw te gaan kuren. Het feit dat je vet aanzet tijdens een kuur komt meestal door je voedingsschema.

Wanneer je VP lager is dan kan je opteren voor test e 500mg + 200 mg mast (400mg is niet nodig naast 500mg test). In combinatie met een goed voedingsschema is dat een mooi tweede kuurtje.

Bedankt voor je reactie

Lijkt mij sterk dat je vatsiger bent geworden door de primo, denk dat het aan je voeding heeft gelegen

Gedurende de kuur Test250/Primo 200 kreeg ik al na mijn 1e inject na 2 dagen een opgeblazen buik (vocht)
Of het was geen primo maar iets anders, of ik ben super gevoelig voor testosteron door mijn hoge BF%?

Of gewoon lekker cutten op een klein beetje test met mast of primo, mijn vp is ook drastisch gestegen na m'n eerste kuur doordat ik te enthousiast was met voeding:o. 125-250 test met 200 mast of 300-400 primo kun je prima op cutten.

Tren vind ik zelf niet echt wat, en lijkt me ook niet zo verstandig op die leeftijd. Tenzij je de rest van je leven on blijft natuurlijk, als er niks te herstellen valt maakt het ook niet uit:p.

Nee ik wil niet al te vaak kuren en niet al te zwaar gaan. Ooit in de toekomst misschien trt.

Heb de tekst niet gelezen maar wel de opties en je leeftijd. Houd het lekker bij test only of test met mast/primo. Bij ambities icm hgh

Of alleen test?

In mijn 1e kuurtje met anavar 30 mg per dag werd ik wel een stuk droger. Misschien test met anavar is beter dan alleen test.

Nee ik wil niet al te vaak kuren en niet al te zwaar gaan. Ooit in de toekomst misschien trt.
Dan zou ik lekker 125-150 test met 200 mast of 300 primo pakken. Ik cut veel lekkerder nu op 120 test/200 mast dan dat ik deed op test/tren/mast/t3. Geen krachtverlies, op enkele oefeningen zelfs kracht gewonnen.

Wat dacht je van beginnen met wen voedingsschema maken.
Je weet niet eens wat je per dag eet. En je komt dus vet aan tijdens je kuur dus eet je veel meer als je denkt.
Ook zal je vetpercentage hoger zijn als 18% aangezien je het over vatsiger heb.

Ik ben geen expert en zeker niet voor de "wat oudere" onder ons.
Maar ik denk dat je meer geholpen ben met een goed voedingsschema en eventueel een eca stack

Ik eet niet veel. sommige zeggen dat ik weinig eet in vergelijking met mijn massa. als ik te weinig eet dan ga ik spiermassa inleveren en dat wil ik totaal niet.

375test 200 tren, zou op jouw leeftijd wel niet meer kuren unless trt

Wat zeiken mensen over zijn leeftijd en "herstellen"? Over een paar jaar valt er niks meer te herstellen want dan bereikt meneer een leeftijd dat z'n hormoonhuishouding uberhaupt al flink achteruit gaat.

Niet echt, maar bij een cut moet je ook geen massa verwachten maar vet verliezen:p. Zou lekker cutten tot 10% en dan weer bulken.

Hmm misschien wel maar als ik zou cutten tot 10% dan zou ik bijna moeten stoppen met eten want zoveel eet ik niet.
Daarbij zou ik spiermassa gaan verliezen en dus gaan krimpen en dat wil ik niet.

Of gewoon meer cardio erin gooien

Wat zeiken mensen over zijn leeftijd en "herstellen"? Over een paar jaar valt er niks meer te herstellen want dan bereikt meneer een leeftijd dat z'n hormoonhuishouding uberhaupt al flink achteruit gaat.

Denk dat je ook de vraag kan stellen waarom op die leeftijd nog moet begonnen worden met kuren.

Terug
Naar boven