Fitness Seller

Kuur advies gevraagd.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zeiken mensen over zijn leeftijd en "herstellen"? Over een paar jaar valt er niks meer te herstellen want dan bereikt meneer een leeftijd dat z'n hormoonhuishouding uberhaupt al flink achteruit gaat.

Misschien wel, maar ik had totaal geen terugval op de Test250/Primo200 qua herstel. geen bijwerkingen ook. Libido is juist beter geworden sinds ik gestopt ben met de kuur (misschien raar maar waar)

Ik kan genoeg gasten van 50-55 jaar die nog flink voorruit gaan op relatief lichte AAS kuurtjes dus tja wat is te oud.
Ik denk inderdaad wel dat deca en tren wellicht geen goede optie zullen zijn voor mij maar aan de andere kant herstelde ik wel snel van Test/Primo

100% zeker dat ik aan self medicated TRT ga doen na m'n 50e.

100% zeker dat ik aan self medicated TRT ga doen na m'n 50e.

Lekker buff blijven op je oude dag :cool:

--> Helemaal begrijpelijk als je dan al jaren kuren achter de rug hebt (al dan niet blast/cruise).

Niet iedereen hoeft natuurlijk per se aan de TRT na zijn 50ste.

Lekker buff blijven op je oude dag :cool:

--> Helemaal begrijpelijk als je dan al jaren kuren achter de rug hebt (al dan niet blast/cruise).

Niet iedereen hoeft natuurlijk per se aan de TRT na zijn 50ste.

Niet eens om de gains, maar als ik het aftakelen van het lichaam kan uitstellen dan doe ik dat :P

Niet eens om de gains, maar als ik het aftakelen van het lichaam kan uitstellen dan doe ik dat :P

Begrijp ik en je hebt helemaal gelijk, misschien doe ik het later ook gewoon (nu nog te veraf om al aan te denken).

Wat TS betreft: TRT is een optie maar als je natuurlijk wil herstellen na (korte) kuurtjes dan vermijd je best tren en deca.

Terug
Naar boven