AndroidHealthClinic

kuur advies?

Ik zou meteen op 500mg zetten. Als je begint met 250mg zit je al in de helft van je kuur voordat je weet of het genoeg is of niet. En 250mg is echt weinig, snap niet dat het op dit forum zoveel wordt voorgesteld. Ik heb het enkele zien doen en het leverde weinig op.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou meteen op 500mg zetten. Als je begint met 250mg zit je al in de helft van je kuur voordat je weet of het genoeg is of niet. En 250mg is echt weinig, snap niet dat het op dit forum zoveel wordt voorgesteld. Ik heb het enkele zien doen en het leverde weinig op.

oke, leverde weinig op? hoe zat het met de voeding van die gasten?
Als ik voorgaande jaren in m,n voedingsschemazat incl. crea en whey, ging
ik harder dan sommige jongens bij ons die aan de juice zaten.

Dat is juist helemaal mooi meegenomen, want dan gaat deze kuur je helemaal helpen. Mijn lichaam reageert ook supergoed op zo´n beetje alles wat ik doe (voeding, kuur etc). Misschien heb je nog betere genen dan je dacht? :D

Thanx voor alle reacties.

Hoe kan ik karma geven?

ik begin eerst op 250mg ff kijken hoe het gaat met zetten, en dan knal ik door naar 500mg.
Nu nog ff vertrouwd juice halen. Er zijn wat mensen die ik ken die kuren, maar ik weet dat ze via internet (webshop) bestellen. Ik vertouw internet niet met aas, dus ff verder zoeken.
mss toch maar een log gaan maken, aangezien ik direct goede reply,s van jullie krijg.

begin dan maar direct op 500.. 1 of 2 ml zetten maakt weinig verschil :p als je kijkt naar hoe het zetten gaat.

begin dan maar direct op 500.. 1 of 2 ml zetten maakt weinig verschil als je kijkt naar hoe het zetten gaat.

Vooropgesteld dat je 250 mg/ml hebt! Read the label, Gainz :D

Oh en karma geven doe je met dat kleine weegschaal icoontje links van de post, onder de naam en avatar van iemand. Vlak onder de karma balk.

Zeker goed idee om n logje bij te houden! Ben benieuwd naar je progressie ! :D aangezien jij ongeveer mijn stats hebt maar ik heb er al een Kuurtje op zitten bijna ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik weet nu voldoende. Het gaat 10 weken@ 500mg worden.
Ik ga eerst nog ff gear zoeken, want de zogenaamde sites waar bekenden van mij kopen vertrouw ik niet.
Thanx nogmaals voor alle reply,s

Terug
Naar boven