XXL Nutrition

Kuur afblazen??

Wessie

Cool Novice
Waardering
0
Hoi mensen ik had een vraag..:p
Ik ben nu net aan mijn eerst kuur begonnen train nu al 3 jaar clean,
Maaaar nu komt het...
Ik ben bezig met dianabol en test..heb mijn eerste week er nu bijna op zitten..
ik slik 40 mg per dag..is dianabol van GS.. en heb 1 keer een spuit gezet tot nu toe loop alles prima.. 1,8 kilo aangekomen denk meer vocht zal haast ook wel.. Maar ik moet nu opeens maandag voor mij werk naar frankrijk ik ben standbouwer.. dus ben zeker wel 10 dagen weg kan niet trainen niks:mad:
Moet ik mijn kuur nu stop zetten of heeft het wel enig effect als ik gwn daar probeer minimaal 1 keer in de avond ergens aan gewichten te gaan trekken.. en elke avond voor de rest opdrukken en wat oefeningen doet voor me eigen.. wou graag weten wat jullie vinden en zouden doen.. ik heb gehoord van iemand uit de sportschool dat ik gwn door moet gaan en zoveel mogelijk oefeningen moet doen zoals opdrukken en die shit.. alleen het zou me zeker 2 a 3 kilo kosten maar is dan niet anders.. alvast bedankt people :o

tja, twijfel gevalletje.....

ik zou denk ik gewoon doorgaan....

Kijk of er een sportschool in de buurt zit. Zal toch eigenlijk wel moeten.

Handstand Pushups
+
1 leg squats
+
Chins
=
Niet ideaal, wel beter dan niks.

• Topic Starter Topic Starter
kuur afblazen

Helaas ik heb al gekeken jar er zit er 1tje focking 45 km veder op.. dat zie ik niet zitten.. ik moet in zo klote dorp werken daar trainen ze nog met stenen ofzo:D
Hoop dat iemand van jullie een goed advies voor mij heb.. doorgaan of stoppen en doorgaan zo ja? groei ik dan wel zonder de optimale training..?

Ik zou zeker doorgaan, die Test kickt toch pas later in.

Neem een olympic bb mee, en wat gewichten. Kun je genoeg mee doen inclusief bw-exercises zoals Jesaja al wat heeft genoemd.

Doorgaan... met een beetje creativiteit kan je die 10 dagen goed doorbrengen.

Alleen is de vraag of je dbol en test mee neemt naar Frankrijk?
Dan zie ik het probleem niet namelijk...

Anders stoppen want je bent tenslotte nog maar net bezig.

Ja de dianabol en test gaat gwn mee is geen probleem.. Maar zou ik goed doen als ik bijvoorbeeld veel gat opdrukken en zulke dingen? of te weinig effect?

Zware rugzak mee... en dan moet je zeker wel die week fatsoenlijk door kunnen komen.

10 dage ? Mja eerste kuur, ik ben al is 3 weken ziek geweest. Gewoon doordoen maakt weinig uit.

Hoe reis je ? Als je met de auto gaat neem je je gewichten, dumbbell en bb mee
Ga chinne, rowe, deadlifte, squate...

Wessie, in welke streek van Frankrijk ga je werken? In welk hotel verblijf je?, bijna ieder hotel heeft een fitness-room ter beschikking. Je gaat toch niet in een F1 gaan slapen?

Kuur afblazen

Ik zit helemaal in het zuiden ik zou het plaatsje niet uit mijn hoofd weten hoe het heet en we reizen met 3 campers dus daar slapen we ook in erg ruim zijn ze.. maar dumbbells enzo kan ik helaas niet mee nemen dus zou het op een andere manier moeten doen.. mischien veel opdrukken of heeft dat geen effect.. en ik heb vanavond gehoord dat er bij een eerste kuur veel gevolgen kunnen optreden door de dianabol.. of is dat onzin? bij een eerste kuur? Dus ik blijf gwn door kuure.. en hoop dat ik wel in gewicht toe neem die 10 dagen en graag nog een reactie op mijn vraag of ik veel last kan krijgen van bijwerkingen door de dianabol het is tenslotte mijn eerste kuur.. groetjesss en vast bedankt voor mensen die al gereageerd hebben;)

Gewoon doorgaan..

gewoon doorgaan je zit nog maar in de eerst week en duurt nog wel 2 weken voor de test goed inslaat, zou wel ff stoppen met de diana, pak je dit als je weer terug bent

Dorrgaan met de test. Dboll bewaren voor een ander moment..

Terug
Naar boven