XXL Nutrition

kuur deca of boldernone?

Bezoekers in dit topic

een vial? sure.. moet je ff een paar dagen wachten tot hij leeg is :D
 
Ik heb eenmaal met boldenone van GS gekuurd, en heb de dosis al zeer gauw opgeschroefd van 200mg/week naar 400mg/week, en zelfs daar heb ik niks van gemerkt.

Was ook nog eens mn eerste kuur met injectables, dus normaal zou je moeten knallen.

2e kuur met injects voor deca+testo gegaan, en toen was het knallen geblazen.
 
Goeie topic... Dit vroeg 'k mijzelf ook af...

Ik ga voor de deca-test met liquidex vanaf het begin...
 
Test_Addicted zei:
Goeie topic... Dit vroeg 'k mijzelf ook af...

Ik ga voor de deca-test met liquidex vanaf het begin...

Goeie keus! :thumbs:
 
inderdaad, zal je zeker mooie schone kilo's opleveren!
 
Latin spirit zei:
kijk jij bent dus zo iemand die goed knalt op boldenone. maar ik durf de stelling aan dat 90% minder haalt met boldenone vergeleken met deca icm een goede anti e. elmo heeft hier een keer een goede verklaring voor gegeven. had te maken dat test een klasse 1 steroide is en deca een klasse 2 (synergie). boldenone schijnt een klasse 1 steroide te zijn waardoor je dus geen synergie hebt, kan ook andersom zijn, maar dat was het ongeveer.

maar als jij er lekker op knalt moet je het zeker doen kerel!

Als boldone klasse 1 is en deca klasse 2...waarom ze niet beiden gebruiken voor een mooi synergetisch effect?
 
mee eens, vraag heb ik al een keer voorgelegd aan elmo :) weet alleen niet meer zo goed wat daar uitkwam.

Elmo kan je me nog eens vertellen waarom de stack deca/eq toch niet zo veel nut heeft ondanks de klasse 1/2 theorie die erachter zit?
 
dit kan ik niet onderbouwen maar was he tniet zo dat gelijktijdig gebruk van deca en eq je bloed verdikte?? en daarom deze combi niet aan te raden was ?? :)
 
volgens mij had het daar idd iets mee te maken staat me bij :)
 
Back
Naar boven