XXL Nutrition

kuur deca + sustanon

Muscledtop

Novice
Waardering
0
hey heb van de dokter voor 10-12 weken kuur met het volgende voorgeschreven gekregen per week:
50 mg/l deca durabolin
250mg sustanon
na deze periode mag ik proviron 25mg (mesterolon)nemen. wat denken jullie ervan? ben beetje bijgekomen verder geil en in de week veel moe. probeer hoog protein schema te volgen.
enig advies? wil droge spiermassa bijkomen, maar abs niet droog.ben nu al een maand bezig.
groet, rafael

Welke dokter heb je ? :D

stuur maar gerust een pm hoor....

flutkuur van je dokter.
Je legt je eigen systeem plat met 3x nix

Dit is echt 3x niks, je zou verwachten dat de huisarts er meer verstand van zou hebben als hij zoiets als dit uberhoud op recept uitzou schrijven.
maar des al niet te min ik zou gewoon ff snel de dosis verhogen of ermee stoppen...
mits je het leuk vind om je eigen axes plat te leggen voor nopes.. Naturel zou ik nog meer bereiken in 12 weken dan zo;n kuurtje..
iig succes dr mee:P

Bedoelt hij niet gewoon de 'gymdokter'?
Zoiets als een nachtapotheker, maar dan anders?

@ TS

Zou de dosis maar verhogen, aan wat je nu gebruikt heb je niet zoveel.

Idd, wat Kriel zegt, wel plat leggen, maar geen of weinig resultaat.

Dokters durven nauwelijks de dosis op de bijsluiter overschrijden, de mijne schreef mij ooit ook deca 50mg voor.... OM DE DRIE WEKEN !!!!!!!!
hahahaha, niet doen dus, waardeloos !

Dokters durven nauwelijks de dosis op de bijsluiter overschrijden, de mijne schreef mij ooit ook deca 50mg voor.... OM DE DRIE WEKEN !!!!!!!!
hahahaha, niet doen dus, waardeloos !
Idd ze geven iets dat de je de dosis nauwelijks kan overschijden,nu word er zelf in apothekers zelf geen deca 200mg verkocht enkel 50mg,heb zelf ook 1x van mijn dokter een voorschriftje gekregen voor 6 sustanons,heb er zelf 18 van gemaakt en aan de apotheker 24 gevraagd,een doosje extra dus,en heb ze gekregen:D:)

• Topic Starter Topic Starter
deca + sustanon

hey hoeveel zou ik dan moeten nemen? jullie zeggen allen dat dit per week te weinig is 50mg deca + 250mg sustanon per week. ik zie dat ik iets bijgekomen ben maar niet veel.
Wat kan ik doen?
Of misschien iets anders bijnemen zoals winstrol of dianabol? de dokter rade deze af. hij wou me wel na die 12weken proviron voorschrijven. doet dat iets?

Minimaal 250 susta en 200 deca per week.
Misschien laatste weken winny tabs.

Terug
Naar boven