Fitness Seller

kuur: GH / Test-E / Tren-E / Bold

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
188
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
hallo

ik ben onlangs begonnen met 'GH / Test-E / Tren-E / Bold' test-e pak ik dik 600mg per week bold doe ik ook dik 600mg per week en tren-e ben ik nog aan het opbouwen omdat tren voor mijn eerste keer is. eerste steek deed ik 100mg en nu de laatste deed ik 150mg op een week. de reden dat ik tren opbouw is omdat tren één van de sterkste steroiden zijn en maar goed ook want de eerste heb ik zeker gemerkt de 2de voelde al gewoon aan dus nu komende woensdag ga ik 200mg zetten tot zo'n 300mg/400mg. als die 400mg goed te verdragen is en ik merk er goede resultaten me kwa kracht vooral dan ga ik zeker niet hoger.
maar nu lees ik langs alle kanten dat tren en deca word afgeraden omdat die combinatie wel is voor een hardnekkige vorm van gyno kan zorgen. want ik gebruik ook sustanon 350 (1keer per week) en daar zit zo'n 140mg testosterone-Decanoate in.
heefd dat veel invloed op de tren-E die 140mg og is dat te weinig daarvoor om die bijwerking te krijgen door de combinatie met tren-e en sustanon?:bang:?
 
Decaonate is een lange ester.

Wat jij bedoeld is nandrolone , dit is de stof die jij bedoeld.
Dus nee, je hoeft je geen zorgen te maken
 
Misschien volgende keer jezelf eerst verdiepen in shit voor je het in je lichaam douwt :roflol:

En dat ophogen is ook niet bepaald een puik plan want dan zit je met continue schommelende bloedwaarden en als je opeens tot de conclusie komt dat het geestelijk te zwaar is... Zit je nog 1-2 weken met de bijwerkingen op tren ethanate.
 
Decanoate is geen deca (nandrolone)
Is een lang werkende ester van testosteron.
Je zet helemaal geen deca dus geen zorgen.
Beetje verdiepen in de middelen voordat je ze zet zou hier op zn plaats zijn geweest.
 
Misschien volgende keer jezelf eerst verdiepen in shit voor je het in je lichaam douwt :roflol:

En dat ophogen is ook niet bepaald een puik plan want dan zit je met continue schommelende bloedwaarden en als je opeens tot de conclusie komt dat het geestelijk te zwaar is... Zit je nog 1-2 weken met de bijwerkingen op tren ethanate.







vandaar dat eerst ben begonnen met een halve te nemen(0.5ML) 100mg nu vorige woensdag was het 150mg en daar reageerde ik zeker niet zo hevig op als de eerste met 100mg.
nu woensdag ga ik 200mg zetten en als dat meevalt dan ik er mee verder
grtz...
 
Je typt ook wel behoorlijk onduidelijk hoor..

Gauw de naald eruit, en ga maar eens inlezen. Dit wordt niks.
 
Doe gwn

Test e 600
Bold 600
Tren e 600

Is meer dan zat en aro 0.25 eod
 
Je typt ook wel behoorlijk onduidelijk hoor..

Gauw de naald eruit, en ga maar eens inlezen. Dit wordt niks.



inlezen :p ik heb ondertussen een jaar ervaring ermee :p ik ben sins oktober vorige jaar bezig. van oktober 2016 tot april 2017 pakte ik 600mg test-e en 500/600mg bold met GH erbij. derna van april tot augustus test-e van 600mg afbouwend tot 150mg de week met mast van 200mg per week naar 600mg per week. in augustus de mast beginnen afbouwen. uiteindelijk de test en GH zijn blijven doorlopen.
nu nog zo'n periode tot volgende zomer maar naar de zomer toe de tren en bold eruit en primobolan bij de test-e om droger te worden trug met eventueel anavar erbij want op anavar only word ge ook goed droog en een stuk sterker.
 
Doe gwn

Test e 600
Bold 600
Tren e 600

Is meer dan zat en aro 0.25 eod





Tren-E op 600mg vind ik wat riskant het zal de eerste niet zijn die het na een kuur tren plots in een depressie terecht komt. ik ga liever aftastend te werk en zo heb ik het een jaar geleden ook gedaan eerst test-e enkele weken en pas derna als ik merkte dat het goed ging heb ik bold erbij gedaan ook eerst opbouwend natuurlijk van 400mg tot 600mg. Met tren-E zal ik gaan tot zo'n 300mg/400mg uiteindelijk is het beter dat je wat lager gaat zitten en lang kunnen kuren dan dat ge plots moet stoppen omdat er volgens één van de bloedonderzoeken plots iets is. en ja ik laat mij opvolgen door een sportdokter en maar goed ook want toen ik 6weken op 750mg test-E zat (begin dit jaar ergens) kreeg ik te horen van de dokter dat mijn prostaat dreigde te vergroten en dat ik haar uitval zou krijgen dus ik draaide de test trug naar 600mg en bij de volgende bloedonderzoek was alles trug binnen de veilige zone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Decaonate is een lange ester.

Wat jij bedoeld is nandrolone , dit is de stof die jij bedoeld.
Dus nee, je hoeft je geen zorgen te maken




bedankt :)maar ik heb toch op enkele sites waar ze die spullen verkopen zelfs gelezen dat zelfs bold met tren word afgeraden maar goed ik word toch op gevolgt dus de kans is zeer klein dat ik plots gyno krijg want ik pak er ook arimidex bij tegen die bijwerkingen:D
 
volgens u is testosterone-Decanoate dus Deca. Toch niet zo goed ingelezen dan zou ik zo zeggen.
 
Ben jij dat op die profielfoto?
Zoja, dan is dit echt te triest voor woorden.
 
bedankt :)maar ik heb toch op enkele sites waar ze die spullen verkopen zelfs gelezen dat zelfs bold met tren word afgeraden maar goed ik word toch op gevolgt dus de kans is zeer klein dat ik plots gyno krijg want ik pak er ook arimidex bij tegen die bijwerkingen:D

Hmm nou ik ga wel even aan mijzelf twijfelen dan.
Jij weet het blijkbaar erg goed.
Succes
 
Ben jij dat op die profielfoto?
Zoja, dan is dit echt te triest voor woorden.



ja dat ben ik op die profielfoto...triest:no:??? dat hangt af wat je wilt bereiken want als ik jouw zie dan gaat het zwaar richting extreem tegenwoordig kijken ze alleen maar naar grote en niet meer zo naar definitie/aflijning en in verhouding.
daarom dat voor mij bodybuilding van de jaren "80" de mooieste zijn mooie aflijning en niet opgeblazen breed zoals jay cutler bv
 
Ik begrijp de woorden van poepiemonster.
Je hebt een aantal lange kuren gedaan met gh ! Beste doseringen ook .
Er gaat echt iets mis .
 
Hmm nou ik ga wel even aan mijzelf twijfelen dan.
Jij weet het blijkbaar erg goed.
Succes



ik heb er ook altijd veel over gelezen:p en ge moet wel.. want als ge niet weet wat ge aan het doen bent dan speelt ge met u gezondheid. uiteindelijk is het de bedoeling dat ge er beter van word en niet slechter.
wat ik raar vind is dat hier niemand over de beste lever-reiniger praat "tudca" toen ik op 300mg test-e en 500mg/600mg mast zat in juni/juli ergens stonden mijn leverwaarden op 53 (daarvoor op 88) en dat is bijna normaal zelfs de dokter dat mij opvolgt zij zelf van: "van mij moogt ge zo verder doen" daar aan zie je dat tudca het product is voor de lever:D
 
On topic . Je gebruikt toch een deca ?
 
Ik begrijp de woorden van poepiemonster.
Je hebt een aantal lange kuren gedaan met gh ! Beste doseringen ook .
Er gaat echt iets mis .



ik heb vorige winter zo'n 8kg a 10kg massa opgebouwd dus echt mis kan je dat niet noemen op 6maanden tijd. natuurlijk als ik met alles hoger ga in doseringen dan kan het heel misschien meer zijn maar dan ook ineens meer kans op bijwerkingen en later vervolgens gezondheids problemen. beter lager en levenslang er plezier van dan in de toekomst door hogere doseringen problemen te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven