rikke
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 8%
nee want ik ben ook met Tren-E bezig naast Test-E en Bold met GH

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

volgens u is testosterone-Decanoate dus Deca. Toch niet zo goed ingelezen dan zou ik zo zeggen.

Jay cutler afbreken heb je jouw middel al zelf gezien? Jij bent ook niet echt een frank zaneja dat ben ik op die profielfoto...triestdat hangt af wat je wilt bereiken want als ik jouw zie dan gaat het zwaar richting extreem tegenwoordig kijken ze alleen maar naar grote en niet meer zo naar definitie/aflijning en in verhouding.
daarom dat voor mij bodybuilding van de jaren "80" de mooieste zijn mooie aflijning en niet opgeblazen breed zoals jay cutler bv
dus hij kon je via een bloedtest vertellen dat je haar zou uitvallen, en verlagen naar 600mg laat je prostaat niet minder groeien dat doet die toch wel.Tren-E op 600mg vind ik wat riskant het zal de eerste niet zijn die het na een kuur tren plots in een depressie terecht komt. ik ga liever aftastend te werk en zo heb ik het een jaar geleden ook gedaan eerst test-e enkele weken en pas derna als ik merkte dat het goed ging heb ik bold erbij gedaan ook eerst opbouwend natuurlijk van 400mg tot 600mg. Met tren-E zal ik gaan tot zo'n 300mg/400mg uiteindelijk is het beter dat je wat lager gaat zitten en lang kunnen kuren dan dat ge plots moet stoppen omdat er volgens één van de bloedonderzoeken plots iets is. en ja ik laat mij opvolgen door een sportdokter en maar goed ook want toen ik 6weken op 750mg test-E zat (begin dit jaar ergens) kreeg ik te horen van de dokter dat mijn prostaat dreigde te vergroten en dat ik haar uitval zou krijgen dus ik draaide de test trug naar 600mg en bij de volgende bloedonderzoek was alles trug binnen de veilige zone.
de esterMaar ik vraag mij nog steeds af,
Is decaonate nu deca of een ester ?Lol
Had ik toch gekijk
dus hij kon je via een bloedtest vertellen dat je haar zou uitvallen, en verlagen naar 600mg laat je prostaat niet minder groeien dat doet die toch wel.

Dat hij zo afgekraakt wordt op zijn fysiek vind ik door en door erg triest. Walgelijk gewoon.
Net of we allemaal Phil Heath zijn..
Neemt niet weg dat jij met zulke doseringen toch echt even naar je voeding moet kijken, zeker met HGH.

de foto dat je nu ziet was getrokken in mei ik was toen nog maar 6weken aan het cutten. in totaal ben ik in vorige bulk dik 20kg (van iets onder de 80kg naar dik 100kg) bijgekomen op 6maanden tijd waarvan 10kg spier en moest ik niet onderwegen tijdens de bulk niet 2keer ligt ziek zijn gewees (2keer iets verkeerd geten) dan was het totaal misschien wel 25kg/30kg geweest en 12kg/15kg pure spier na het aftrainen
ik zal zeker een nieuwe foto posten ergens in november/december