XXL Nutrition

kuur: GH / Test-E / Tren-E / Bold

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat ben ik op die profielfoto...triest:no:??? dat hangt af wat je wilt bereiken want als ik jouw zie dan gaat het zwaar richting extreem tegenwoordig kijken ze alleen maar naar grote en niet meer zo naar definitie/aflijning en in verhouding.
daarom dat voor mij bodybuilding van de jaren "80" de mooieste zijn mooie aflijning en niet opgeblazen breed zoals jay cutler bv
Jay cutler afbreken heb je jouw middel al zelf gezien? Jij bent ook niet echt een frank zane

Dat hij zo afgekraakt wordt op zijn fysiek vind ik door en door erg triest. Walgelijk gewoon.

Net of we allemaal Phil Heath zijn..

Neemt niet weg dat jij met zulke doseringen toch echt even naar je voeding moet kijken, zeker met HGH.

Tren-E op 600mg vind ik wat riskant het zal de eerste niet zijn die het na een kuur tren plots in een depressie terecht komt. ik ga liever aftastend te werk en zo heb ik het een jaar geleden ook gedaan eerst test-e enkele weken en pas derna als ik merkte dat het goed ging heb ik bold erbij gedaan ook eerst opbouwend natuurlijk van 400mg tot 600mg. Met tren-E zal ik gaan tot zo'n 300mg/400mg uiteindelijk is het beter dat je wat lager gaat zitten en lang kunnen kuren dan dat ge plots moet stoppen omdat er volgens één van de bloedonderzoeken plots iets is. en ja ik laat mij opvolgen door een sportdokter en maar goed ook want toen ik 6weken op 750mg test-E zat (begin dit jaar ergens) kreeg ik te horen van de dokter dat mijn prostaat dreigde te vergroten en dat ik haar uitval zou krijgen dus ik draaide de test trug naar 600mg en bij de volgende bloedonderzoek was alles trug binnen de veilige zone.
dus hij kon je via een bloedtest vertellen dat je haar zou uitvallen, en verlagen naar 600mg laat je prostaat niet minder groeien dat doet die toch wel.

Maar ik vraag mij nog steeds af,
Is decaonate nu deca of een ester ? ??? Lol

Ester . Lekker wijf man

Ga je before after posten?

• Topic Starter Topic Starter
dus hij kon je via een bloedtest vertellen dat je haar zou uitvallen, en verlagen naar 600mg laat je prostaat niet minder groeien dat doet die toch wel.

inderdaad maar dan zijn de risico's minder test word relatief veilig gezien tot zo'n 500mg/600mg per week

de foto dat je nu ziet was getrokken in mei ik was toen nog maar 6weken aan het cutten. in totaal ben ik in vorige bulk dik 20kg (van iets onder de 80kg naar dik 100kg) bijgekomen op 6maanden tijd waarvan 10kg spier en moest ik niet onderwegen tijdens de bulk niet 2keer ligt ziek zijn gewees (2keer iets verkeerd geten) dan was het totaal misschien wel 25kg/30kg geweest en 12kg/15kg pure spier na het aftrainen:rolleyes:
ik zal zeker een nieuwe foto posten ergens in november/december

Dat hij zo afgekraakt wordt op zijn fysiek vind ik door en door erg triest. Walgelijk gewoon.

Net of we allemaal Phil Heath zijn..

Neemt niet weg dat jij met zulke doseringen toch echt even naar je voeding moet kijken, zeker met HGH.

aan mijn voeding is zeker niets mis tijdens de vorige bulk at ik 5000cal tot 5500cal per dag met dik 500KH en zo'n 3-4gr eiwit per kg lichaamsgewicht dus daar aan kan het zeker niet liegen. maar op 6maanden tijd 20kg bijkomen waarvan 10kg pure spier is zeker niet slecht. toen pakte ik test-e en bold met GH. nu in deze bulk periode pak ik ook test-e en bold met GH maar dan deze keer met tren-e dus alles goed zit dan zou ik tegen april 110kg moeten wegen waarvan zo'n 95kg op 5-6%

en die zeikers die mij afkraken laat ze maar doen wacht maar als er dit jaar niks tegenvalt zoals nu (liesbreuk en navelbreuk) dan doe ik wedstrijden tegen de zomer van 2018:D

grtz....:cool:

de foto dat je nu ziet was getrokken in mei ik was toen nog maar 6weken aan het cutten. in totaal ben ik in vorige bulk dik 20kg (van iets onder de 80kg naar dik 100kg) bijgekomen op 6maanden tijd waarvan 10kg spier en moest ik niet onderwegen tijdens de bulk niet 2keer ligt ziek zijn gewees (2keer iets verkeerd geten) dan was het totaal misschien wel 25kg/30kg geweest en 12kg/15kg pure spier na het aftrainen:rolleyes:
ik zal zeker een nieuwe foto posten ergens in november/december

Mooi progress maar denk dat je een beetje ruim rekend met die aangezette droge massa, 10 / 12 / 15kg droge massa in 6 maanden gaat niemand halen. Ben alsnog benieuwd naar je foto's, ik houd je topic in de gate!

Ga eerst maar eens aan de deca!!!

Jij snapt niet dat mensen jou iets bij willen brengen, enkel blijf je dwars doen.
Denk je echt dat iemand jiu dan nog gaat helpen?

wat is nu je vraag? dan kan dit topic gesloten worden en zijn we klaar met het gezeik

@Sanca sluit dit topic maar. Is toch enkel gezeik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven