XXL Nutrition

Kuur - Mening gevraagd

PatrickT zei:
OK, bedankt allemaal.

Ik zie dat de meningen erg verdeelt zijn. Ik denk dat ik de Testo toch maar op 250mg hou i.c.m. de 200mg deca. Over de Dbol ben ik nog niet helemaal uit. Het is indd mijn eerste kuur. Maar ik doe het wel graag zo goed mogenlijk.

Maar ik heb nog even bedenktijd aangezien het pas eind februari geplanned staat.

Ik ben van mening dat je helemaal niets aan je kuur hoeft te veranderen, ziet er prima uit.

Over de nakuur ga ik me niet uitspreken, ik ga Clomid en Nolva gebruiken en na de nakuur 6-OXO nemen. Ik zal de resultaten in m'n log zetten, misschien geraakt dan de eindeloze discussie, nolva+clomid goed of niet, eindelijk eens over :D

In ieder geval veel succes met je kuur...

• Topic Starter Topic Starter
Nog even een vraag voor de zekerheid:

Welke maat naald is het beste te gebruiken bij het injecteren van de test E en Deca in mijn bilspier?

Zelf dacht ik aan deze:
Plastipak 5ml spuiten + 0,8x40mm naald
[Link niet meer beschikbaar]

40mm is toch diep genoeg?

Kan ik met deze naald ook moeiteloos de vloeistof uit de vial zuigen?

En is het aan te raden dit te bestellen bij de website die ik hierboven al aangaf? trio-medical.nl?

Grt,
Patrick.

voor bilspier gebruik je 0,8x40mm de groene dus,
voor opzuigen pak je een gele, 10x40mm, na t opzuigen dus de gele naald eraf halen en de groene erop doen.
zou t gewoon bij een apotheek halen , lekker makkelijk

Niet bij elke apotheek hoor.. zelf kreeg ik het een keer niet mee, een maat van mij bij een andere apotheek ook niet.. Zou het gewoon bestellen bij die internet site. Hoef je ook niet om tig spuiten te vragen waar iedereen met je mee zit te luisteren. Opzuigen kan ook gewoon met dezelfde naald als injecteerd, tenminste dat deed ik en werkte goed!

ik zou gewoon voor 250mg testo en 200mg deca gaan , is denk k genoeg voor een eerste kuur, je ken wel gelijk een hoge dosering gaan zetten , maar ik zou het gewoon eerst ff rustig aan beginnen

In_Progress zei:
Niet bij elke apotheek hoor.. zelf kreeg ik het een keer niet mee, een maat van mij bij een andere apotheek ook niet.. Zou het gewoon bestellen bij die internet site. Hoef je ook niet om tig spuiten te vragen waar iedereen met je mee zit te luisteren. Opzuigen kan ook gewoon met dezelfde naald als injecteerd, tenminste dat deed ik en werkte goed!

ik laat ze gewoon ophalen door me pa :D krijg ze gewoon mee ;)

Terug
Naar boven