Fitness Seller

Kuur met Anavar + Sustanon. Is dit een goed idee ??

Nakuur pas 2 weken na je laatste inject beginnen, niet de laatste 3 a 4 weken van je kuur.

20 mg nolvadex en 50 mg clomid per dag voor 4 weken. HCG is niet nodig bij deze doseringen. Of je nu wel of geen d-bol gebruikt, dit verandert in dit geval niets aan je nakuur.
Tijdens je nakuur zou ik ook gelijk met leverbeschermer (mariadistel) starten, gebruik gewoon de dosering zoals aangeraden op het potje. Leverbeschermer is altijd nuttig, het kost weinig en het heeft bovendien nog gunstige invloed op de nieren en prostaat.

ik zou het protocol van BK volgen, alleen zou ik de nolva nog doorslikken tot je 's ochtends weer wakker wordt met een odol!!

ik zou zelf de leverbescherming na je nakuur slikken, het kan de werking van de nolva en clomid verhinderen tijdens de nakuur..just my opinion!

G21 zei:
ik zou het protocol van BK volgen, alleen zou ik de nolva nog doorslikken tot je 's ochtends weer wakker wordt met een odol!!

ik zou zelf de leverbescherming na je nakuur slikken, het kan de werking van de nolva en clomid verhinderen tijdens de nakuur..just my opinion!
Precies zo is het lekkaaaaaa :D

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:

Oke, maar hoelang moet ik die nolva door blijven slikken denk je in weken, want moet wel een beetje een indicatie hebben van hoeveel ik moet aanschaffen.
Voordat ik met twee weken overschot zit.

In iedergeval heel erg bedankt voor alle reacties want ik ben nu echt een heel eind op weg naar een lekker kuur denk ik zo...

En wat denken jullie wat betreft het slikken van de leverbeschermer tijdens de nakuur of na de nakuur???

nolva te veel is niet zo erg houd het zeker op 4 weken wat je te veel hebt is voor je volgende :p

kevinlorenzin zei:
nolva te veel is niet zo erg houd het zeker op 4 weken wat je te veel hebt is voor je volgende :p

Ja, daar ga ik inderdaad in mee met je :D dan gaak wel gewoon uit van 4 weken lijkt me meer dan voldoende...

Ik ga dus maar voor een kuur met d-bol omdat ik toch veel massa wil winnen en hopelijk zoveel mogelijk massa vast weet te houden.
Ik heb nu in iedergeval wel veel mensen hier achter staan die van mening zijn hier een goede kuur an te hebben :D

Aangezien veel mensen ook nog te spreken zijn over anavar maar dan in de vorm van cutting kuur ga ik maybe na de d-bol kuur met een tussenpauze van maand of 3 nog een anavar kuur nemen. maar wel een korte van max 4/5 weken omdat het best een heel erg heavy middel is naar mijn iedee..

Kuur wordt nu dan:

week 1 t/m 8 Enanthaat 250 MG per ML
week 1 t/m 7 D-bol met 50 MG per dag
week 7 t/m 10 D-bol met 20 MG per dag
week 10 t/m 14 Novadex voor de nakuur
week 10 t/m 14 Clomid voor nakuur
week 13 t/m 17 leverbeschermer

Ik laat de D-bol in lage dosering nog 2 weken na mijn Enanthaat doorlopen om het gat tussen de injecties en de nakuur op te vullen.
Mensen hier zeggen namelijk dat ik twee weken tussen de enanthaat en de nakuur moet open houden
die twee weken gebruik ik dan om de d-bol al rustig af te bouwen.

Misschien is de D-bol wat te hoog gedoseerd, laat me even weten of dit lagen moet??

Ik hoor hier graag nog een reactie op als het beter kan??

Laatst bewerkt:
Zo ondoordacht om te denken dat anavar het mildste jongetje uit de klas is
Hou er rekening mee dat ook anavar net als zijn zusjes turina,diana,anna,f*ucking 17 alvaas zijn.Gewoon zwaar voor de lever dus.Vindt dan 7 wken op minimaal 50mgp/d dus erg tricky.De gedachte dat dit middel mild is stamt uit de jaren 50/60 toen het uitgevonden werd en proefondervindelijk met 2,5 mg tabletten bij kinderen en vrouwen uitgedeelt werd.Volgens mij kan je annapolon nog slikken met 2,5mg zonder maar 1 van je leverwaardes te verhogen.

Ik zou (geldt voor ieder vorm voor 17A) niet langer dan 4 wk gaan.

Mariadistel (sylimarine) breekt geen as af.De lever is het enige orgaan wat kan regenareren(my luck).Het gebruikt de mariadistel om daar nieuwe levercellen van te maken.Ik gebruik het standaard IN mijn kuren en heb nooit het idee dat ik niet op 17a ga,qua massa of kracht mis.In duitsland zijn klinieken die naast de regulieren medicijnen tijdens chemokuren mariadistel voorschrijven om de lever te steunen met de aanmaak van nieuwe cellen.

krieltje zei:
Zo ondoordacht om te denken dat anavar het mildste jongetje uit de klas is
Hou er rekening mee dat ook anavar net als zijn zusjes turina,diana,anna,f*ucking 17 alvaas zijn.Gewoon zwaar voor de lever dus.Vindt dan 7 wken op minimaal 50mgp/d dus erg tricky.De gedachte dat dit middel mild is stamt uit de jaren 50/60 toen het uitgevonden werd en proefondervindelijk met 2,5 mg tabletten bij kinderen en vrouwen uitgedeelt werd.Volgens mij kan je annapolon nog slikken met 2,5mg zonder maar 1 van je leverwaardes te verhogen.

Ik zou (geldt voor ieder vorm voor 17A) niet langer dan 4 wk gaan.

Mariadistel (sylimarine) breekt geen as af.De lever is het enige orgaan wat kan regenareren(my luck).Het gebruikt de mariadistel om daar nieuwe levercellen van te maken.Ik gebruik het standaard IN mijn kuren en heb nooit het idee dat ik niet op 17a ga,qua massa of kracht mis.In duitsland zijn klinieken die naast de regulieren medicijnen tijdens chemokuren mariadistel voorschrijven om de lever te steunen met de aanmaak van nieuwe cellen.

Oke, maar wat anavar betreft dat heb ik nu even aan de kant gezet, daar heb ik me enorn in verdiept en ik ben ook van mening dat het echt een erorm middel is. Helaas is hier gewoon erg weinig info over te vinden behalve op bijvoorbeeld ergonomics veel docters uitslagen etc.. en die resulteerde ook in enorme resultaten zonder veel bijwerkingen.

Maar in iedergeval ben jij van mening dat ik de leverbeschermer tijden de gehele kuur moet nemen??

Ik persoonlijk zou het je aanraden,het is een misvatting dat mariadistel alcohol of zware medicijnen (bijv AS) uitschakeld.

De functie is dat een van de chemische stoffen in de lever verwant is aan syllimarine.Deze stof zorgt ervoor dat de lever als enig orgaan in staat is om de schade aan de cellen te regeneren,dwz deze opnieuw kan vernieuwen.

In het buitenland zoals bij onze oosterburen word mariadistel standaard voorgeschreven bij mensen die kans,hebben op beschadigingen door medicijn gebruik.In klinieken waar mensen behandeld worden met levercyrose wordt dit middel ook voorgeschreven.Ik had hier op mijn lab ergens een stuk gelezen,dat de werking van medicijnen geen nadeel ondervonden van mariadistel.Ik ga proberen dat stukkie te plaatsen als ik het hier in mijn puinhoop kan vinden.

Ik zit nu op 40 mg turinabol per dag,echter beperk ik het tot max 4wk ik slik er 4 caps mariadistel pd bij.

aarson zei:
Ja, daar ga ik inderdaad in mee met je :D dan gaak wel gewoon uit van 4 weken lijkt me meer dan voldoende...

Ik ga dus maar voor een kuur met d-bol omdat ik toch veel massa wil winnen en hopelijk zoveel mogelijk massa vast weet te houden.
Ik heb nu in iedergeval wel veel mensen hier achter staan die van mening zijn hier een goede kuur an te hebben :D

Aangezien veel mensen ook nog te spreken zijn over anavar maar dan in de vorm van cutting kuur ga ik maybe na de d-bol kuur met een tussenpauze van maand of 3 nog een anavar kuur nemen. maar wel een korte van max 4/5 weken omdat het best een heel erg heavy middel is naar mijn iedee..

Kuur wordt nu dan:

Ik laat de D-bol in lage dosering nog 2 weken na mijn Enanthaat doorlopen om het gat tussen de injecties en de nakuur op te vullen.
Mensen hier zeggen namelijk dat ik twee weken tussen de enanthaat en de nakuur moet open houden

Misschien is de D-bol wat te hoog gedoseerd, laat me even weten of dit lagen moet??

En ik gaf je nog wel een compliment dat je met een leuk doordacht alternatief schema kwam.
Maar je hebt je er toch nog niet zo goed in verdiept als ik dacht.
Ik schop je wel een stukje in de "goede" richting omdat ik een goede dag heb :D (Ook omdat mariadistel bijna nooit in een kuurvoorstel voorkomt).

Van alle orals is anavar het minst toxisch voor de lever (zodra ik mijn link hiernaar weer heb gevonden post ik hem wel).
De reden waarom je pas 2 weken na de laatste test E injectie aan je nakuur begint is omdat test E zolang blijft doorwerken.

Voorstel:
-week 1-10 test E 250 mg
-week 1-6 dianabol 30 mg/dag
-week 7-9 mariadistel 500 mg/dag
-week 12-14 nolvadex (doseringen mag je zelf een voorstel voor doen)

aarson zei:

He ho wat krijgen we nu? Die d-bol daar mag je nog wel wat meer research naar doen, de dosering is veel te hoog voor een beginnerskuur en 6 weken is een normale tijdspanne. Op- of afbouwen is al lang achterhaald, je moet zorgen voor zo stabiel mogelijke bloedwaarden.

Het schema van Big'r ziet er eens stuk beter uit :)

anavar,minst schadelijke van de schadelijke orale middelen dus.Het blijven 17 gealkyliseerde preparaten,het koolstof atoom wordt echt niet soepeler door de lever afgebroken omdat het toevallig anavar heet.Het is en blijft tricky om oralen preparaten 17a langer dan 4 wk max te gebruiken.

Tijdens kuur gebruik maria distel laat ik in het midden.Persoonlijk ervaar ik het als zeer prettig.Het is een gegeven dat maria distel levercellen opbouwd en GEEN REINIGENDE werking van welke aard ook heeft.
Dus achteraf gebruike is in mijn ogen het paard achter de wagen spannen.Het is echt niet zo hoe toxischer het preperaat des te hoger het anabool effect.

Vroeger nam ik ook NA mijn kuur pregnyl,is inmiddels vet achterhaald,schade ontstaat op het moment van gebruik,en lang daarna als lapmiddel gebruiken vindt ik met respect niet een goede optie.
Nogmaals bro's met respect,alleen wees zuinig op dat ding,in een kuur krijgt het door allerlei extra eiwitten al behoorlijk op zijn kl#te :grumble: en daar gaan we met 17a nog even dik overheen.

Het blijft tricky 17AA langer dan 4 weken te gebruiken.

Man man wat een gelul.............er zijn plenty verhalen van mensen die het eens per jaar 8 weken doen, zonder afwijkingen aan de lever, ze lopen er zelfs rond die t hele jaar doorsnoepen en na 1 jaar nog exact een goed functionerende lever hebben, dat wordt echt zwaar overschat hier opt board.

Anabolen gebruiken is en blijft tricky!

Black Knight zei:
He ho wat krijgen we nu? Die d-bol daar mag je nog wel wat meer research naar doen, de dosering is veel te hoog voor een beginnerskuur en 6 weken is een normale tijdspanne. Op- of afbouwen is al lang achterhaald, je moet zorgen voor zo stabiel mogelijke bloedwaarden.

Het schema van Big'r ziet er eens stuk beter uit :)

Ja, inderdaad. Ik gaf niet voor niets al aan dat het beetje hoog gedoseerd was, maar ik wilde jullie mening horen. Big.r heeft gelijk. Ik ga zeker meer in de richting van die kuur.

nog een kleine toevoeging, zorg dat je voor 6 wkn nolva @ 20mg pdg in huis hebt, wat je dan nog overhoud kan je voor de volgende keer gebruiken zoals al werd genoemd, misschien volstaat 4wkn maar je weet dat nooit zeker!

Anavar is voor vrouwen zeg ik altijd maar!!! ;)
Anavar vind ik zelf zonde van je geld!

Neem gewoon OF Winstrol Of Dianabol met proviron

heej lange,wat ik misschien hier sta te vertellen hoeft per definitie geen bull te zijn,zo te zien aan je leeftijd ben je "net begonnen",ik hoop je over 20 jr nog eens te spreken en ondertussen snoep jij maar lekker door :duh:

gewoon simpel doen:
1-4 dbol 30mg
1-10 test enth 500mg
+nakuur

of
1-4 dbol 30mg
1-10 test enth 250mg
1-9 deca 200mg
+nakuur.

oja trouwens ik vind anavar ipv van dbol ook een zeer goede optie:D maar is alleen btje duur en je moet stuk hoger inzetten gelijk.grts en suc6

Big'r zei:
En ik gaf je nog wel een compliment dat je met een leuk doordacht alternatief schema kwam.
Maar je hebt je er toch nog niet zo goed in verdiept als ik dacht.
Ik schop je wel een stukje in de "goede" richting omdat ik een goede dag heb :D (Ook omdat mariadistel bijna nooit in een kuurvoorstel voorkomt).

Van alle orals is anavar het minst toxisch voor de lever (zodra ik mijn link hiernaar weer heb gevonden post ik hem wel).
De reden waarom je pas 2 weken na de laatste test E injectie aan je nakuur begint is omdat test E zolang blijft doorwerken.

Voorstel:
-week 1-10 test E 250 mg
-week 1-6 dianabol 30 mg/dag
-week 7-9 mariadistel 500 mg/dag
-week 12-14 nolvadex (doseringen mag je zelf een voorstel voor doen)

Heel erg bedankt, lijkt me inderdaad ook beter. Maar wat is er met de clomid gebeurd. Is dit niet meer nodig nu, of zeg je van dat ik dat er beter toch wel bij kan doen?

en punani??

Waarom volgens jou maar 4 weken d-boll. Dit kan toch wel langer kunnen lijkt mij? Ik denk dat het kuurvoorstel van Big'r er perfect uitziet. Ook aangezien z'n karma power etc lijkt me wel dat hij erg verstandig is in deze keuzes maken en zeker wel weet waar hij over praat. Ik heb ook veel andere dingen over hem gelezen en hij is echt zeker één van de verstandigste lijkt mij in het maken van die keuzes.

Het enige wat ik wel heel graag nog wil weten is de reden waarom clomid volgens big'r uit het schema is gehaald. Heeft dit geen toegevoegde waarde ??

Nog 1 ding aan punani?

Waarom zou ik volgens jou de doses van test enth naar de 500 moeten gooien of deca erbij nemen ??
Denk je hiermee veel betere resultatene te halen??

En big'r ik ga die anavar echt nog een keer teste, en dan laat ik je zeker uitgebeid weten hoe dat is. Maar eerst deze kuur en dan zeker nog een verstandige pauze hiertussen om m'n lichaam te laten herstellen. En wat anavar betreft, ik lees daar echt wisselende verhalen over. Het wordt vaak mild beschouwd maar toch moet je er niet te makkelijk over denken. Het is toch een 17aa en op sommige sites lees ik toch echt dat het niet mild is. Ik laat je weten als ik dit stukje weer terug heb gevonden...

Laatst bewerkt:
Wel grappig als je volgt wat er gebeurt met iemands kuurvoorstel gedurende het verloop van een draadje.....

"Ik wil sust + anav". Uiteindelijk gaat 'ie aan de D-bol en test-e en mischien een deca d'r bij.

Zoals ik in je openingspost had gelezen, heb je je aardig verdiept. Vertrouw gewoon op jezelf kerel en doe hetgene waarvan jij denkt dat dat bij je past.

(natuurlijk moet je openstaan voor alternatieve suggesties en aanvullingen, maar JIJ MOET KIEZEN, dus zorg dat het JOUW keuze blijft!)

Succes ;)

Terug
Naar boven