XXL Nutrition

Kuur met Anavar + Sustanon. Is dit een goed idee ??

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Is dit sarcastisch bedoelt of wat?
Dat zogenaamde bridgen gaat IMO nergens over. Na 10 weken zul je echt geen massa meer aanzetten, zeker niet wanneer je de eerste 6 weken d-bol erbij pakt. Dus waarom nog extra investeren in een bridge tussen de kuur en nakuur.

Ja, en? Daar staat toch 2 weken voor enanthaat?
Beter te vroeg beginnen met de nakuur dan te laat. Zeker bij een relatief lage dosering van 250 mg/wk. Wanneer je merkt dat je aan 3 weken nog niet genoeg hebt, kun je namelijk altijd nog verlengen.

Bedankt voor je steun en toeverlaat :P:P Maar ik heb echt al heel erg veel info erover gelezen. Dit is geen keuze van de 1 op andere dag. Maar wat krietje zegt is onzin. Ik lees niet alleen wat ik wil lezen, ik open dit topic niet voor niets en ik wil goed informatie. Als ik niet naar jullie adviezen zou luisteren en hier dingen van zou oppikken dan is dit zinloos.

Maar krieltje ik denk echt dat jij nu niet goed heb gelezen. Enanthaat staat 2 hooguit 3 weken voor en ik vind 2 meer dan voldoenden. Na 10 weken enanthaat ben ik net als wat black knight zegt wel ff uitgegroeit en kan ik er best aan beginnen. Ook het overbruggen van die dagen vind ik zinloos en weggegooid geld.

Ik hou het gewoon op deze kuur.

Beetje kort lontje gozer?

Ben hoofdlaborant van beroep riddertje,over halfwaardetijden en korte en lange esters hoef je mij nix te vertellen.nogmaals als ik iets vertel doe ik dit uit mijn ervaring en GOEDE BEDOELINGEN er flauw om als een ander iets probeert toe te voegen,dit meteen af te branden

Ik denk dat je toch even in je woordenboek de betekenis van halfwaardetijd moet opzoeken en met nadruk op half.
Jij denkt toch niet dat als je een week later met de nakuur begint,het lichaam al in de fase is waarop hij als een idioot oestrogene gaat aanmaken om een positieve test balans te bewerkstelligen.Dream on

In dit geval zonde van de nolva,beter 1 a 2 weken BRIDGENMET EEN ORAALTJE OF IETS DERGELIJKS (ZELFS PROVIRON ZOU KUNNEN)
Om straks beter resultaat uit de nakuur te halen

krieltje zei:
over halfwaardetijden en korte en lange esters hoef je mij nix te vertellen.nogmaals als ik iets vertel doe ik dit uit mijn ervaring en GOEDE BEDOELINGEN er flauw om als een ander iets probeert toe te voegen,dit meteen af te branden

Aan je goede bedoelingen twijfel ik niet.
Hoezo afbranden? Ik geef mijn mening over bridgen en nakuren.
krieltje zei:
Jij denkt toch niet dat als je een week later met de nakuur begint,het lichaam al in de fase is waarop hij als een idioot oestrogene gaat aanmaken om een positieve test balans te bewerkstelligen
Dat denk ik precies wel.
krieltje zei:
Beetje kort lontje gozer?

Ben hoofdlaborant van beroep riddertje
Wie heeft er nu een kort lontje? :rolleyes:
Als je niet op een normale toon kunt discussieren heb ik weinig zin om er nog verder op in te gaan :wave:

Wie de schoen past.....
Jij zorgt er zelf voor zo een reaktie,er zijn meerdere mensen,die er ook al wat langer inzitten,en door met esters te rekenen hun brood verdienen.Jou reaktie lokt weer een contra reaktie uit,maar dit ter zijde.
FF on topic
Als je,dus buiten alle halfwaarde tijden van voor de 8ste injectie het halfwaarde optelt zit je in week 12 nog steeds aan een 300 mg,dit is dus wat ik bedoel, in week 13/14 zal deze test hoeveelheid zeer snel afnemen.Vandaar dat ik vindt dat wk 12 beginnen met nolva zonde is,hierbij bedoel ik niet het bezetten van oestrogeen receptoren,maar het bewerkstelligen van LH en GnRh
uitstoot,zodat de test balans weer geoptimaliseerd wordt.

aarson zei:
Bijvoorbeeld de 10mg tabs d-bol van gs is de helft goedkoper als de 5mg tabs d-bol van Naposims.

Zijn de spullen van GS zoiezo goed, of kan ik beter kiezen voor andere merken?

Is hier nog enig verschil tussen te merken?

Wat ik wel heb begrepen is dat niet iedereen tevreden is over de orals van GS (Laat ik mijn eigen bevindingen even buiten beschouwing. Is alleen een constatering.)

aarson zei:
Hieronder dan mijn uiteindelijke kuur:

Week 1 t/m 10 Testeron enanthaat 250mg p/week
Week 1 t/m 6 Dianabol 30mg p/dag
Week 1 t/m 6 Mariadistel 500mg p/dag (lijkt me alleen noodzakelijk tijdens de orals)
Week 12 t/m 14 Nolvadex 20mg p/dag (tenminste tot ik weer met odol wakker wordt)

Kuur ziet er ok uit. Voor de matige hoeveelheden die jij neemt moet 20 mg nolva/dag zeker genoeg zijn.

Of je nu in week 12 of week 13 begint met je nakuur, nolvadex werkt ook gewoon wanneer je er te vroeg mee zou beginnen.
Het gaat gewoon op de receptor voor oestrogeen zitten en geeft het lichaam een signaal om LH/FSH aan te gaan maken. Ongeacht of je nu in de nakuur zit of tijdens de kuur.
Te vroeg beginnen doe je niet in week 12. Over de mate van efficientie kun je discussieren, maar bij inname vanaf week 12 zullen LH levels gewoon stijgen. Wanneer je dan ook nog in week 13-14 doorgaat (het begint dan zeker effectief te werken), zul je hoogstwaarschijnlijk gewoon weer lichaamseigen test gaan aanmaken.

Dus te vroeg kun je waarschijnlijk niet beginnen. In theorie kun je in week 10/11 beginnen met nolva en deze doortrekken tot week 14 en zou dit zelfs effectiever kunnen zijn omdat je dan niet wacht tot testosteron levels echt onder basaal liggen, maar al begint voordat dit punt bereikt is.

nou daar komt hij dan,
Zwarte ridder 1000x excusus,wat heeft deze dombo gedaan,ik heb de esters van sust laten halfwaardetijden(ik met mijn grote bek)

Gisteravond heb ik met mijn dikke repetorium en een maatje van mij bij de appieteek de halfwaardetijden dus van sust zitten berekenen,en die kwam op hetzelfde als mij uit.Sust heeft bij 100mg een doorwerktijd van minimaal 2 weken evenals enanthaat.Wat wil het geval,sust 250 heeft een doorwerk tijd van minimaal 3weken.Ik ben met mijn grote bek van sust uitgegaan,zoals de topic starter eerst wilden.

Ipv met me gekke bek eerst ff goed alles door te lezen ben ik met het bla bla verhaal begonnen,en me dus compleet voor joker gezet.
Nogmaals black knight excuus en aarson,veel succes met de brouwsels.Ik ga me nu ff klein maken en in een hoekje zitten.

Oh ja nog ff voor de duidelijkheid,het is echter wel zo dat hoger inzetten(dus meer dan 100 mg per 2WK de werkingsduur verlengt.Het is dus niet zo dat waar normaal 100mg per 2 wk een halfwaardetijd van 2 wk geldt dit ook voor laten we zeggen 500/1000pw geld,hier kan rustig een week,en bij sust 250 een week+ bijgeteld worden.

Zo ga nu eerst weer mijn hoek in.
groetjes mart

Terug
Naar boven