Black Knight zei:Is dit sarcastisch bedoelt of wat?
Dat zogenaamde bridgen gaat IMO nergens over. Na 10 weken zul je echt geen massa meer aanzetten, zeker niet wanneer je de eerste 6 weken d-bol erbij pakt. Dus waarom nog extra investeren in een bridge tussen de kuur en nakuur.
Ja, en? Daar staat toch 2 weken voor enanthaat?
Beter te vroeg beginnen met de nakuur dan te laat. Zeker bij een relatief lage dosering van 250 mg/wk. Wanneer je merkt dat je aan 3 weken nog niet genoeg hebt, kun je namelijk altijd nog verlengen.
Bedankt voor je steun en toeverlaat

Maar ik heb echt al heel erg veel info erover gelezen. Dit is geen keuze van de 1 op andere dag. Maar wat krietje zegt is onzin. Ik lees niet alleen wat ik wil lezen, ik open dit topic niet voor niets en ik wil goed informatie. Als ik niet naar jullie adviezen zou luisteren en hier dingen van zou oppikken dan is dit zinloos. Maar krieltje ik denk echt dat jij nu niet goed heb gelezen. Enanthaat staat 2 hooguit 3 weken voor en ik vind 2 meer dan voldoenden. Na 10 weken enanthaat ben ik net als wat black knight zegt wel ff uitgegroeit en kan ik er best aan beginnen. Ook het overbruggen van die dagen vind ik zinloos en weggegooid geld.
Ik hou het gewoon op deze kuur.