XXL Nutrition

Kuur met Anavar + Sustanon. Is dit een goed idee ??

• Topic Starter Topic Starter
bigtony zei:
Wel grappig als je volgt wat er gebeurt met iemands kuurvoorstel gedurende het verloop van een draadje.....

"Ik wil sust + anav". Uiteindelijk gaat 'ie aan de D-bol en test-e en mischien een deca d'r bij.

Zoals ik in je openingspost had gelezen, heb je je aardig verdiept. Vertrouw gewoon op jezelf kerel en doe hetgene waarvan jij denkt dat dat bij je past.

(natuurlijk moet je openstaan voor alternatieve suggesties en aanvullingen, maar JIJ MOET KIEZEN, dus zorg dat het JOUW keuze blijft!)

Succes ;)

Ja, daar heb je helemaal gelijk in, maar aangezien de reacties van de mensen zet het je inderdaad wel aan het denken. Ik wil massa en denk dit niet te bereiken met anavar. Anavar is denk ik meer geschikt voor een cuttingkuur vandaar... Ik wil dit dus uiteindelijk nog wel gaan doen...

Ten tweede: Ik open niet voor niets dit topic! Dit is juist om de mening van andere te horen. Aangezien er ook veel mensen op het forum zijn die veel meer verstand hebben van deze middelen is het dus wel heel goed om hun mening te horen in plaats van mijn eigen ervaringen en mening uit te gaan. Denk als je dat doen dat je veel meer kans hebt om een verkeerde keus te maken ook al zou je je er goed in verdiept hebben. Maar hierbij heb ik geen antwoord op mijn vorige vraag.

aarson zei:
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, maar aangezien de reacties van de mensen zet het je inderdaad wel aan het denken. Ik wil massa en denk dit niet te bereiken met anavar. Anavar is denk ik meer geschikt voor een cuttingkuur vandaar... Ik wil dit dus uiteindelijk nog wel gaan doen...

Ten tweede: Ik open niet voor niets dit topic! Dit is juist om de mening van andere te horen. Aangezien er ook veel mensen op het forum zijn die veel meer verstand hebben van deze middelen is het dus wel heel goed om hun mening te horen in plaats van mijn eigen ervaringen en mening uit te gaan. Denk als je dat doen dat je veel meer kans hebt om een verkeerde keus te maken ook al zou je je er goed in verdiept hebben. Maar hierbij heb ik geen antwoord op mijn vorige vraag.

Daarom zeg ik ook: sta open voor suggesties en alternatieven. Maar zorg dat je je eigen keuze maakt. En gezien de info die je in je openingspost zette, ben je daar best toe in staat. Niets meer en niets minder.

Persoonlijk geloof ik erin dat je ook lekkerder kuurt op iets waar je zelf helemaal achter staat. Dit kun je mi beter doen dan dat je iets in je lichaam stopt waaraan je twijfelt; maar dat toch maar doet omdat anderen dat zeggen. :p :p

bigtony zei:
Daarom zeg ik ook: sta open voor suggesties en alternatieven. Maar zorg dat je je eigen keuze maakt. En gezien de info die je in je openingspost zette, ben je daar best toe in staat. Niets meer en niets minder.

Persoonlijk geloof ik erin dat je ook lekkerder kuurt op iets waar je zelf helemaal achter staat. Dit kun je mi beter doen dan dat je iets in je lichaam stopt waaraan je twijfelt; maar dat toch maar doet omdat anderen dat zeggen. :p :p

Je hebt ook gelijk, maar ik ben eerder bang als ik iets in mijn lichaam stopt waar ik alleen zelf informatie over heb verzameld dan iets waar andere mensen ook over hebben meegedacht.

Maar dit is iets persoonlijks, het is in iedergeval niet alleen zo dat ik me laat beïnvloeden door de mening van andere, wel door de ervaringen van anderen.

Maar zou er iemand misschien iemand kunnen reageren op mijn vragen???

aarson zei:
Heel erg bedankt, lijkt me inderdaad ook beter. Maar wat is er met de clomid gebeurd. Is dit niet meer nodig nu, of zeg je van dat ik dat er beter toch wel bij kan doen?

en punani??

Waarom volgens jou maar 4 weken d-boll. Dit kan toch wel langer kunnen lijkt mij? Ik denk dat het kuurvoorstel van Big'r er perfect uitziet. Ook aangezien z'n karma power etc lijkt me wel dat hij erg verstandig is in deze keuzes maken en zeker wel weet waar hij over praat. Ik heb ook veel andere dingen over hem gelezen en hij is echt zeker één van de verstandigste lijkt mij in het maken van die keuzes.

Het enige wat ik wel heel graag nog wil weten is de reden waarom clomid volgens big'r uit het schema is gehaald. Heeft dit geen toegevoegde waarde ??

Nog 1 ding aan punani?

Waarom zou ik volgens jou de doses van test enth naar de 500 moeten gooien of deca erbij nemen ??
Denk je hiermee veel betere resultatene te halen??

En big'r ik ga die anavar echt nog een keer teste, en dan laat ik je zeker uitgebeid weten hoe dat is. Maar eerst deze kuur en dan zeker nog een verstandige pauze hiertussen om m'n lichaam te laten herstellen. En wat anavar betreft, ik lees daar echt wisselende verhalen over. Het wordt vaak mild beschouwd maar toch moet je er niet te makkelijk over denken. Het is toch een 17aa en op sommige sites lees ik toch echt dat het niet mild is. Ik laat je weten als ik dit stukje weer terug heb gevonden...

je moet het zelf weten maar 250mg test only per week is imo te weinig. hoge karma power of geen karma power ik had niet verwacht dat big'r deze hoeveelheden zou aanraden.bij test only min 1x5dagen 250mg zetten en liever "gewoon"500mg. en waarom ik dbol 4weken zou doen... orals vind ik dat je het beste kan vermijden dus 2weken minder is mooi meegenomen.

punani zei:
je moet het zelf weten maar 250mg test only per week is imo te weinig. hoge karma power of geen karma power ik had niet verwacht dat big'r deze hoeveelheden zou aanraden.bij test only min 1x5dagen 250mg zetten en liever "gewoon"500mg. en waarom ik dbol 4weken zou doen... orals vind ik dat je het beste kan vermijden dus 2weken minder is mooi meegenomen.
Je zet toch de d-bol ernaast. Dan is 250 mg test echt niet te weinig. d-bol voor de eerste 6 weken, dan zet je massa aan, in de overige 4 weken massa vastzetten.

Black Knight zei:
Je zet toch de d-bol ernaast. Dan is 250 mg test echt niet te weinig. d-bol voor de eerste 6 weken, dan zet je massa aan, in de overige 4 weken massa vastzetten.

Helemaal mee eens, ik denk ook dat het niet nodig is om meer dan 250mg te gebruiken per week. In iedergeval heel erg bedankt voor je reactie...

aarson zei:
Helemaal mee eens, ik denk ook dat het niet nodig is om meer dan 250mg te gebruiken per week. In iedergeval heel erg bedankt voor je reactie...
ieder ze eigen mening maar kijk voor de grap is naar big'r ze log(die trouwens wel met 500mg)

aarson zei:
Heel erg bedankt, lijkt me inderdaad ook beter. Maar wat is er met de clomid gebeurd. Is dit niet meer nodig nu, of zeg je van dat ik dat er beter toch wel bij kan doen?

en punani??

Waarom volgens jou maar 4 weken d-boll. Dit kan toch wel langer kunnen lijkt mij? Ik denk dat het kuurvoorstel van Big'r er perfect uitziet. Ook aangezien z'n karma power etc lijkt me wel dat hij erg verstandig is in deze keuzes maken en zeker wel weet waar hij over praat. Ik heb ook veel andere dingen over hem gelezen en hij is echt zeker één van de verstandigste lijkt mij in het maken van die keuzes.

Het enige wat ik wel heel graag nog wil weten is de reden waarom clomid volgens big'r uit het schema is gehaald. Heeft dit geen toegevoegde waarde ??

Nog 1 ding aan punani?

Waarom zou ik volgens jou de doses van test enth naar de 500 moeten gooien of deca erbij nemen ??
Denk je hiermee veel betere resultatene te halen??

En big'r ik ga die anavar echt nog een keer teste, en dan laat ik je zeker uitgebeid weten hoe dat is. Maar eerst deze kuur en dan zeker nog een verstandige pauze hiertussen om m'n lichaam te laten herstellen. En wat anavar betreft, ik lees daar echt wisselende verhalen over. Het wordt vaak mild beschouwd maar toch moet je er niet te makkelijk over denken. Het is toch een 17aa en op sommige sites lees ik toch echt dat het niet mild is. Ik laat je weten als ik dit stukje weer terug heb gevonden...

Clomid is hoogst waarschijnlijk niet nodig nee. Zeer omstreden en op geen enkele manier bewezen dat het in combinatie met nolva nog beter zal werken.
Misschien dat ik de combinatie zou overwegen wanneer ik onder professionele begeleiding stond en mijn bloedwaarden iedere week kon laten meten.

Wanneer je dianabol doet als "kuur" gebruik je het gewoon 6 weken. Wanneer je het alleen gebruikt om meteen aan het begin van de kuur verschil te merken, kun je het 3 weken gebruiken (als "kickstart")

Oh: karma power zegt niks hoor. Een aantal van de meest intelligente mensen op dit board hebben maar bar weinig power :D (3XL, BigCat)

Je kunt besluiten deca toe te voegen, of de hoeveelheid test te verhogen. In dat laatste geval kun je toch gewoon sustanon gebruiken, en bij je originele kuur blijven (ikzelf vond je originele kuurvoorstel eigenlijk wel interessant :D) :

Wk 1-10 sustanon 500 mg
Wk 7-12 anavar 50 mg/dag
Wk 13-15 nolvadex
Wk 13-15 mariadistel

Dit is een redelijk "veilige" kuur vergeleken met veel andere stacks die ik vaak zie. Ook al meteen een nette kuur omdat je 2 middelen in een redelijke hoeveelheid gebruikt en hier zeker de nodige kilo's en kracht op moet pakken.

Ik moet toch zeggen dat ik het voor een behoorlijk deel met krieltje eens ben over zijn advies van mariadistel. Het is op zijn minst twijfelachtig om mariadistel pas na de orals te gebruiken, en om dan ook nog tot na de nakuur te wachten..... Weet niet! Daarom zou ik het zelf op zijn laatst tijdens de nakuur gebruiken.
Zoals Krieltje al aangeeft: Mariadistel breekt geen orals af.
Reden waarom ik hier altijd over twijfelde: Mensen raden je dus eigenlijk een zwakkere lever aan om zodoende de orals beter op te nemen. Daar komt het effectief gezien eigenlijk op neer. Klinkt imo een beetje krom!

aarson zei:

Klein misverstandje denk ik. Van anavar kun je echt wel massa pakken. Misschien moet je op 60-70 mg gaan zitten om behoorlijk wat kilo's te pakken, maar op basis van anavar-alleen zou je op 50 mg afhankelijk van je gevoeligheid 2,5-7 kg kunnen pakken. Is dan meteen kwaliteitsmassa (geen vet/ geen vocht)

Black Knight zei:

Correctemundo!!!

punani zei:
ieder ze eigen mening maar kijk voor de grap is naar big'r ze log(die trouwens wel met 500mg)

Test only kerel.

Een paar van de in mijn ogen veiligste + effectiefste beginnerskuurtjes zijn:

10 weken 500 mg test (enanthaat of sustanon)
10 weken 250 mg test + 200-250 mg deca

Lekker simpel. Niet duur. In verhouding behoorlijk "veilig" en meer dan genoeg voor een beginner.

Wanneer je dan ook nog dianabol toevoegt moet je enorm knallen, en zal je als beginner op 250 mg Test erbij zeker groeien.

Helaas moet ik nog even wachten tot ik kan beginnen. De spullen voor de kuur ga ik wel alvast in huis halen. Ik ga nog wat info verzamelen over de merken die ik het beste kan gebruiken. Zit blijkbaar wel wat verschil tussen maar ook een enorm prijsverschil

Bijvoorbeeld de 10mg tabs d-bol van gs is de helft goedkoper als de 5mg tabs d-bol van Naposims.

Zijn de spullen van GS zoiezo goed, of kan ik beter kiezen voor andere merken?

Is hier nog enig verschil tussen te merken?

Hieronder dan mijn uiteindelijke kuur:

Week 1 t/m 10 Testeron enanthaat 250mg p/week
Week 1 t/m 6 Dianabol 30mg p/dag
Week 1 t/m 6 Mariadistel 500mg p/dag (lijkt me alleen noodzakelijk tijdens de orals)
Week 12 t/m 14 Nolvadex 20mg p/dag (tenminste tot ik weer met odol wakker wordt)

Zelf voorstander om de eerste 2 wk 40 mg nolva te nemen,hierna verlengen tot odol met 20 mg

Vraag me trouwens wel af of je met het begin van je nakuur wegkomt in week 12.Lijkt mij dat je door de halfwaardetijden niet goed wegkomt,omdat jj laatste injectie in wk 10 gehad hebt.

Om dan al in wk 12 met nolva te beginnen,sla je naar mijn mening de plank mis,zet jj nolva te vroeg in.Zonde van je nolva.

Mijn optiek,beter in wk 8 laatste inject enanthaat,hierna tot week 12 test prop nemen om te bridgen naar je na kuur,wk 12/13 start nakuur

krieltje zei:
Mijn optiek,beter in wk 8 laatste inject enanthaat,hierna tot week 12 test prop nemen om te bridgen naar je na kuur,wk 12/13 start nakuur
Maak het niet nodeloos ingewikkeld.
Het voorstel van de topicstarter volstaat prima als eerste kuur. Mariadistel zou ik persoonlijk tot voor in de nakuur bewaren.

ja tuurlijk je hebt helemaal gelijk,tis zijn eerste,dus dan hoeft het ook niet direkt goed

krieltje zei:
ja tuurlijk je hebt helemaal gelijk,tis zijn eerste,dus dan hoeft het ook niet direkt goed

Heej kerel, tuurlijk moet het wel goed. Het moet zelf beter dan goed ... Maar sommige dinge zijn inderdaad waar. Maak het niet onnodig ingewikkeld. Ik blijf ook bij de kuur die ik nu genomen heb en denk dat ik hier wel verstandig aan doe.

Twee weken tussen de nolva en de test om de test de twee weken geven uit te werken. Lijkt me niet nodig om de tussenpauze te overbruggen met een andere test. Maybe in volgende kuurtjes maar laat ik het nu maar zo doen en ik denk echt niet verkeerd te doen met deze kuur.

nee je hebt gelijk,maar ik zal het wel ff invullen voor je.
Op sommige momenten zie je door de bomen het bos niet meer,maar hou altijd voor ogen dat iedereen het hier uit ervaring en BESTE INTENTIE dingen zegt.incl mijn persoontje. Ikzelf heb hier 20 jaar ervaring in,ook door zeer vaak vallen en opstaan en schade en schande etc etc.Dus IK zou het zo doen

De lange esters worden keer op keer "bijgevuld" voor bijv 10 wk
De halfwaardetijd van deze producten is 2/3 wk.Dit betekend dat de waarde van de test gehalveerd wordt (halfwaardetijd)na de 2 a3 wk wordt de verhouding wederom gehalveerd etc etc.Als jj totaal aantal mg test aan het eind van je kuur zou berekenen,dan zie ik persoonlijk dat je na 2 wk na je kuur nog te hoog in je test zit om een eventuele nakuur GOED te beginnen,2wk is echt te kort mijn inziens.Ik zal je voor de rest niet lastig vallen met eventueel advies.Maar eventuele extra uitstoot van lh en GnRh door de nolva kan je vergeten.
Zou toch 2 weekjes extra voorzorg voor een goede nakuur inbouwen,hoe je dit,en of je dit doet laat ik natuurlijk aan jezelf over

vriendelijke vriend,ik zie dat je leest wat je wilt lezen,bij mij staat er toch duidelijk MINIMAAL 3 weken.
Minimaal 3 is als je het zeker wilt zijn 4 wk

krieltje zei:
Is dit sarcastisch bedoelt of wat?
Dat zogenaamde bridgen gaat IMO nergens over. Na 10 weken zul je echt geen massa meer aanzetten, zeker niet wanneer je de eerste 6 weken d-bol erbij pakt. Dus waarom nog extra investeren in een bridge tussen de kuur en nakuur.

krieltje zei:
Ja, en? Daar staat toch 2 weken voor enanthaat?
Beter te vroeg beginnen met de nakuur dan te laat. Zeker bij een relatief lage dosering van 250 mg/wk. Wanneer je merkt dat je aan 3 weken nog niet genoeg hebt, kun je namelijk altijd nog verlengen.

Terug
Naar boven