bigtony zei:Wel grappig als je volgt wat er gebeurt met iemands kuurvoorstel gedurende het verloop van een draadje.....
"Ik wil sust + anav". Uiteindelijk gaat 'ie aan de D-bol en test-e en mischien een deca d'r bij.
Zoals ik in je openingspost had gelezen, heb je je aardig verdiept. Vertrouw gewoon op jezelf kerel en doe hetgene waarvan jij denkt dat dat bij je past.
(natuurlijk moet je openstaan voor alternatieve suggesties en aanvullingen, maar JIJ MOET KIEZEN, dus zorg dat het JOUW keuze blijft!)
Succes![]()
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, maar aangezien de reacties van de mensen zet het je inderdaad wel aan het denken. Ik wil massa en denk dit niet te bereiken met anavar. Anavar is denk ik meer geschikt voor een cuttingkuur vandaar... Ik wil dit dus uiteindelijk nog wel gaan doen...
Ten tweede: Ik open niet voor niets dit topic! Dit is juist om de mening van andere te horen. Aangezien er ook veel mensen op het forum zijn die veel meer verstand hebben van deze middelen is het dus wel heel goed om hun mening te horen in plaats van mijn eigen ervaringen en mening uit te gaan. Denk als je dat doen dat je veel meer kans hebt om een verkeerde keus te maken ook al zou je je er goed in verdiept hebben. Maar hierbij heb ik geen antwoord op mijn vorige vraag.

(3XL, BigCat)