Fitness Seller

Kuur met Primo tabs

• Topic Starter Topic Starter
Ja ja en dan zeker mijn hond en katje opeten in een explosie van vraatzucht naar rauw vlees he! Dierenbeul!

Ik heb het begrepen. Ga toch maar beginnen met die 40mg en als het dan niks blijkt te zijn neem ik wel wat meer. Ben gewoon voorzichtig.

Ja ja en dan zeker mijn hond en katje opeten in een explosie van vraatzucht naar rauw vlees he! Dierenbeul!

Ik heb het begrepen. Ga toch maar beginnen met die 40mg en als het dan niks blijkt te zijn neem ik wel wat meer. Ben gewoon voorzichtig.

Als je het niet durft neem het dan gewoon niet. Een te lage dosis nemen zorgt alleen maar voor geldverspilling en een "aanslag" op je lichaam voor niets.

kerel je vraagt advies, je neemt van niemand iets aan en je doet toch je zin,
stop dan met topics starten

Op wiki bodybuilding lees ik idd 50mg voor de tabs als werkzame dosis omdat dat lever chemicaaltje er niet aan vast zit, weer wat nieuws geleerd hoor. Maar dit blijft de bodybuilding minimum dosis om massa op te bouwen en voor atleten mag het allemaal wat minder lees ik weer ergens anders.

Bedankt voor alle inspiratie!

Zou je ons een plezier willen doen en een logje bij houden?

Als ik besluit het ook echt aan te schaffen nu zal ik dat zeker doen. Ik doe nu alleen niet echt bodybuilding meer tot ik ga... Blijf mijn buik en onderrug trainen en zal 1x in de week de spiergroepen van mijn bovenlijf kort 2 setjes geven maar dat was het dan weer... Ben om de dag trappen aan het lopen, ik mountainbike en loop hard. Als ik met 15kg op mijn rug 20x de 50 meter hoge trappen van mijn flat op en af kan 2 dagen achter elkaar ben ik klaar.

Idd ik ben erg benieuwd.. en die effective dose die je postte, kan je daar een bron van geven? Lijkt me niet dat dat over de orale vorm gaat (zelfs voor de inject vorm, waar je 10x meer van in je bloed krijgt is dat nog een lage dosering..)

Als je er echt, echt in gaat geloven kan 40mg wel genoeg zijn.:(

placebo-effect ftw!!

ace versie van Methenolone is bij mannen minimaal 100mg pd. Daaronder is het zonde van je centen

Primo

Bro neem gewoon Primo injects op minimaal 500mg EW + 125mg Test E EW

En anders goed eten , Trainen , rust en geduld . :p

das wel ruim 6ml.....daar moet je wel ff rekening mee houden. Niet in 1x zetten om oprekking van je fasia te voorkomen,zodat je erg pijnlijke plekken krijgt

Terug
Naar boven