MuscleMeat

kuur naposim,anavar!!

beachman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo,
ik ben nu sinds 2 weken aan kuurtje bezig van naposim en anavar.
nu wilde ik graag van jullie weten of dit een goede kuur is en wat voor resultaten jullie ermee geboekt hebben.
ik heb de tabs van een betrouwbare bron dus ze lijken niet fake.
heb ze ook gecontroleert en kwamen goed uit de test.
alleen over die anavar heb ik mijn twijfels zitten gewoon in een klein potje.
en ik heb gehoord dat dit niet samen met naposim in een kuur kan want naposim is om massa aan te zetten en anavar om te cutten.
heb er een goed voedingsschema bij en de goed vitamines enz.
wil nu graag jullie reactie horen wat jullie resultaten zijn en of jullie er iets van af weten.
alvast bedankt

verplaatst.

De combinatie Dianabol/Anavar kan zeker wel. Als het goed is geeft het je een goede dosis kracht en zal je kwalitatief meer spiermassa winnen dan met een dianabol only bijvoorbeeld omdat de oestrogeen verhouding minder zal zijn.

Let wel dat ze allebei c17aa zijn, dat betekend gewoon dat ze in grote dosissen voor een langere tijd schadelijk zijn voor de lever. daarom niet langer dan 8 weken, liever 6.

Welke doseringen gebruik je en wat is je nakuur?

(en na 2 weken moet de dianabol zeker al beginnen te werken)
(Voor echt of nep kan je foto's posten in het hiervoor bestemde gedeelte)

btje laat genomen beachman de winter komt eraan:D
waarom een combi van 2oraals?spuit vrees???grts

• Topic Starter Topic Starter
punani zei:
btje laat genomen beachman de winter komt eraan:D
waarom een combi van 2oraals?spuit vrees???grts

nee geen spuitvrees maar had deze keer dit kuurtje op het oog wilde weten wat voor verschil het zou hebben met andere kuurtjes.
spuiten doe ik zoiezo hiernaar want dit is heel belastend voor je lever.

beachman zei:
ik heb de tabs van een betrouwbare bron dus ze lijken niet fake.
heb ze ook gecontroleert en kwamen goed uit de test.
alleen over die anavar heb ik mijn twijfels zitten gewoon in een klein potje.
alvast bedankt

"heb ze getest en ze kwamen goed uit de test" vertel?
en ondanks de test twijfel je toch aan de anavar?:rolleyes:

als je weet dat dit vet slecht is waarom gebruik je de orals dan niet in combi met een inject? meer resultaat en minder negatieve effecten, over het algemeen genomen.
gr d

dennis999 zei:
als je weet dat dit vet slecht is waarom gebruik je de orals dan niet in combi met een inject? meer resultaat en minder negatieve effecten, over het algemeen genomen.
gr d

Omdat het een inject is zal je echt niet minder negatieve bijeffecten hebben. Van dianabol inject heb je net zo veel bijwerkingen als de oral (behalve de lever belasting). En bij deze doseringen voor 6 weken hoef je je echt geen druk te maken over je lever..

Terug
Naar boven