AndroidHealthClinic

kuur Naposim: GROEPSDRUK

jorisssss

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hallo iedereen, ik ben Joris (20j. , 75 kilo, 1,5 jaar intensief getraind)

3 van mijn fitnesspartners (allemaal 20) hebben besloten een kuur Naposin - Winstrol te volgen voor een periode van 6 weken. Dit is hun eerste kuur.

Ik heb zelf 1 maand onderzoek verricht naar een dergelijke kuur en heb ook wat rondgevraagd op dit forum. Jullie vertelden me -vanzelfsprekend- ABSOLUUT NIET voor je 21 te beginnen. (Ze vertelden me over de probs met lever, gewrichten, impotentie enz)

Ik heb dit gemeld aan mijn vrienden , zei WETEN dit maar al te goed.Toch zeggen ze er mee door te gaan. Ik vind het enorm vervelend om zelf niet mee te kuren -> zei zullen enorm gainen, en ik zeer weinig uiteraard.

Ik vrees dat ik na een tijd toch zal toegeven en kuren om bij te benen met de rest.

Wat denken jullie dat het beste is, toch al kuren ookal ben ik 20, of gewoon mijn eigen weg ingaan en natuurlijk blijven gaan.???

Aub geen negatieve posts, want ik weet dat jullie veel van deze dergelijke posts ontvangen! ik zit hier echt mee en zou graag serieuze reacties krijgen aub!!

pfff goeie combo jongen.
heb je al een nieuwe donor lever klaarliggen?

en als je vrienden in de sloot springen, spring jij er dan achteraan?

Joris, zij zullen wel gainen maar straks net zo hard terugvallen, ik zou nog ff naturel door blijven trainen, maak jij maar een goede voedingsschema, wat je daarmee pakt zul je straks vasthouden. En tegen de tijd dat zij de 2e of mss 3e kuur nemen kun jij aan je eerste beginnen en zul je naar alle waarschijnlijkheid net zo groot zoniet groter dan zij zijn.

Bodybuilding is geduld hebben, wie dat geduld kan opbrengen zal gegarandeerd alleen maar profijt hebben daarvan.

Doe je best en hou vol om naturel door te gaan.

Succes!

Hey kerel :D

Als een ander van het dak springt doe je het toch ook niet??? Wees sterk, ga niet kuren omdat je vrienden het wel doen, en zeker niet deze kuur :(

En als je wel wilt kuren zorg dan eerst voor dat je meer onderzoek verricht naar AAS en wacht er nog een tijdje mee totdat je genoeg kennis hebt opgedaan om een goede kuur samen te stellen.

Groeten,

DavyO

Blijf u eigen en luister naar je zelf ,je haalt het al aan dat je zelf vind dat je te jong bent etc . Je zal er goed aan doen om op natuurlijke basis nog goed te groeien ,wat je zeker zal doen . Verder verdiepen in de materie ,tegen jou tijd is gekomen en er werkelijk klaar voor zal zijn om dan te kuren met een goede basis en goede kennis zullen jou vrienden alleen maar spijt hebben dat ze zo vroeg begonnen zijn . De winst die je haalt met te wachten zal 100 x meer rendement geven dan nu dan een "beetje" minder gians te pakken !

Ik speerk uit ervaring , heb echt gewacht tot nu ! En mijn maat geefd goud om te wisselen met mij . heeft al enorm veel AAS geslikt en geprikt zit met gyno etc . Zorg voor een goede basis en je zal ze voorbij snellen alsof het niets is . :)

Grtz Kenjie

Laatst bewerkt:
Helemaal met Suat eens.

Je moet op de lange termijn kijken Joris. OK, zij zullen in die zes weken stukken meer gainen dan jij. Maar bekijk het eens over een jaar. Ik weet zeker dat jij over de periode van nu tot januari 2007 meer zult hebben gegained (en vastgehouden!) dan je maten die (op zeer onverstandige wijze) kuren.

Dus knal nog een jaar of 3 door als natural, ik weet zeker dat je verder zult komen dan je maten op de lange termijn.

Veel succes jongen :thumbup:

builder zei:
pfff goeie combo jongen.
heb je al een nieuwe donor lever klaarliggen?

Dianabol met winstrol is zeker wel een goede combo! Ik denk dat deze zeer onderschat word. Ook met het zogenoemde "leverprobleem" zal met deze kuur echt niet erg zijn. Als je 30mg Dboll combineerd met 20mg winstrol is er niks aan de hand en zal de winstrol de oestrogene bijwerkingen goed in toom houden van de Dboll. Met een nakuur valt hier toch veel van over te houden!

OnTopic: Laat je niet meedrijven door je vrienden. Suat heeft 100% gelijk!

Wat voor iets is da nu ,vind ik echt geen vergelijk "in een sloot springen of van een dak" hier is echt spraken van druk want zijn maten zullen gainen met de week ! enorme kracht toe namen krijgen en met de week het lintje rond de bicep kunnen zien groeien .

Dan is de verleiding veel groter !

Van 1 kuur dbol & winstrol zal je lever niet direct ontploffen ofzo :D (maar gezond is het zeker niet)

Je vrienden moeten doen wat ze willen doen. Ik vind het stom van ze. De kans is heel groot dat er geen nare dingen gebeuren, dat ze flink vooruitgaan met hun training en dat ze zelfs wat weten vast te houden.
Maar als je zo jong gaat kuren dan is de kans op narigheid wel een stuk groter als normaal (hoewel 20 niet echt piepjong is ofzo). Mijn mening is dat de risico’s niet opwegen tegen de voordelen.

je vrienden zijn niet dramatisch dom (als in: ik ben 16 jaar train 2 weken en neem een kuur met halo, oxy en tren, is dat goed?), maar ik vraag me af of het allemaal wel zo verstandig is. Ze weten wel wat een nakuur is? en ze weten hoe ze moeten trainen om hun spieren zonder anabolen te laten groeien? (dat is vrij belangrijk om na je kuur wat vast te houden van de gewonnen spiermassa).

Dr. Worf zei:
Dianabol met winstrol is zeker wel een goede combo! Ik denk dat deze zeer onderschat word. Ook met het zogenoemde "leverprobleem" zal met deze kuur echt niet erg zijn. Als je 30mg Dboll combineerd met 20mg winstrol is er niks aan de hand en zal de winstrol de oestrogene bijwerkingen goed in toom houden van de Dboll. Met een nakuur valt hier toch veel van over te houden!

OnTopic: Laat je niet meedrijven door je vrienden. Suat heeft 100% gelijk!

het zal mischien wel een mooi resultaat geven maar vind toch dat er betere opties zijn.
beter een inject/oral kuur.

builder zei:
het zal mischien wel een mooi resultaat geven maar vind toch dat er betere opties zijn.
beter een inject/oral kuur.

Beter opties zijn er zeker, dat ben ik 100% met je eens! Maar een oral Dboll met Winstrol is in mijn ogen een zeer goed alternatief voor mensen die eerst een oral only willen doen en zeer goede gains willen maken! Er word veel te apatisch gedaan over oral kuurtjes!

jorisssss zei:
Hallo iedereen, ik ben Joris (20j. , 75 kilo, 1,5 jaar intensief getraind)

3 van mijn fitnesspartners (allemaal 20) hebben besloten een kuur Naposin - Winstrol te volgen voor een periode van 6 weken. Dit is hun eerste kuur.

Ik heb zelf 1 maand onderzoek verricht naar een dergelijke kuur en heb ook wat rondgevraagd op dit forum. Jullie vertelden me -vanzelfsprekend- ABSOLUUT NIET voor je 21 te beginnen. (Ze vertelden me over de probs met lever, gewrichten, impotentie enz)

Ik heb dit gemeld aan mijn vrienden , zei WETEN dit maar al te goed.Toch zeggen ze er mee door te gaan. Ik vind het enorm vervelend om zelf niet mee te kuren -> zei zullen enorm gainen, en ik zeer weinig uiteraard.

Ik vrees dat ik na een tijd toch zal toegeven en kuren om bij te benen met de rest.

Wat denken jullie dat het beste is, toch al kuren ookal ben ik 20, of gewoon mijn eigen weg ingaan en natuurlijk blijven gaan.???

Aub geen negatieve posts, want ik weet dat jullie veel van deze dergelijke posts ontvangen! ik zit hier echt mee en zou graag serieuze reacties krijgen aub!!

Dus jij maakt keuzes in je leven op basis van meningen van je vrienden?

Dat maakt je gewoon een zielige meeloper.

Dat is wat ik ervan denk.

Jordees zei:
Dus jij maakt keuzes in je leven op basis van meningen van je vrienden?

Dat maakt je gewoon een zielige meeloper.

Dat is wat ik ervan denk.

Ik vind je reactie wat overdreven, ik vind het juist goed dat ie hierover post. Ik begrijp dat de verleiding groot is om mee te doen, hij zou imo pas een meeloper zijn als ie dacht, schijt ik doe het toch, ondanks dat ie weet dat het niet goed is.

Hij zoekt gewoon enig motivatie van ons om hem hierbij te steunen, iemand die om hulp vraagt kun je beter met serieuze antwoorden benaderen.

Dat is hoe ik erover denk ;)

Naturel is veel stoerder.

Naturel met massa dan he:D

• Topic Starter Topic Starter
GROEPSDRUK - Naposim

Suat zei:
Ik vind je reactie wat overdreven, ik vind het juist goed dat ie hierover post. Ik begrijp dat de verleiding groot is om mee te doen, hij zou imo pas een meeloper zijn als ie dacht, schijt ik doe het toch, ondanks dat ie weet dat het niet goed is.

Hij zoekt gewoon enig motivatie van ons om hem hierbij te steunen, iemand die om hulp vraagt kun je beter met serieuze antwoorden benaderen.

Dat is hoe ik erover denk ;)

Ik ben helemaal geen meeloper hoor. Groepsdruk is iets totaal anders als meelopen vind ik. Ik wil gewoon jullie mening en was al bijna zeker van plan de kuur NIET mee te doen.

Maar mijn maten willen ABSOLUUT 100% zeker kuren. Ik wil ze er mee bijstaan en ze raad geven wat de beste kuur is. Want als ze het doen moeten ze het goed doen. Zo denk ik er over.

Wat is dan volgens jullie de beste kuur als 20 jarige. Het moet een oral kuur zijn, geen spuitjes.

Ik denk dat dr. Worf me hierbij kan helpen. En moeten ze tijdens de kuur niets slikken tegen gyno? Als nakuur willen mijn vrienden nolva gebruiken gedurende 2 weken.

Ik wil ook nog zeggen dat ik dus niet zal kuren, maar dat ik ga blijven naturel trainen en mn voedingsschema zal navolgen.

Dank u voor de reacties tot nu toe van Worf, Kenji en de rest

als je mans genoeg bent om te kuren, moet je ook mans genoeg zijn om een spuit in je kont te rossen.

"echte vrienden is; elkaar spuit zetten"

op je vraag; probeer gewoon je schouders eronder te zetten, zorg dat je voeding en training 110% is en probeer nog wat te gainen op natuurlijke wijze.
Je moet a.s zien als een middel om over een plateau heen te komen, niet om sneller breed te zijn zodat je in de zomer op strand van Spanje meer BrEeZaH-sletjes kan scoren, want als je het om die reden doet ben je gewoon een ****ing loser.

Succes bro!

PS: zeg lekker tegen die vriendjes van jou dat ze niet hoeven nakuren, kijken wie er het hardst lacht als ze klaar zijn met hun laatste pilletje :devil:

en wat denk je wat jullie naaste omgeving gaat zeggen, als jullie ineens met z'n vieren groeien als kool en een plofkop krijgen of onder de puisten komen te zitten, denk ook ff na over je ouders en de rest in de sportschool etc. Jullie worden hoogstwaarschijnlijk uitgekotst als jullie dat op zo'n jonge leeftijd met z'n vieren tegelijk gaan doen.
Denk daar ook ff over na maat.....

Suat zei:
Joris, zij zullen wel gainen maar straks net zo hard terugvallen, ik zou nog ff naturel door blijven trainen, maak jij maar een goede voedingsschema, wat je daarmee pakt zul je straks vasthouden. En tegen de tijd dat zij de 2e of mss 3e kuur nemen kun jij aan je eerste beginnen en zul je naar alle waarschijnlijkheid net zo groot zoniet groter dan zij zijn.

Bodybuilding is geduld hebben, wie dat geduld kan opbrengen zal gegarandeerd alleen maar profijt hebben daarvan.

Doe je best en hou vol om naturel door te gaan.

Succes!

Eens.

75kg is trouwens niet al te veel, ben je erg klein, was je erg ecto, of valt er nog een en ander aan je voeding bij te schaven Jorissemans? Niet lullig bedoeld ofzo maar dat zou pas echt zonde zijn.

Ten tweede is het een prutkuur. Wacht nog een tijdje, zorg dat je alles op orde hebt als je dat nu niet hebt, en als je er over een jaartje klaar voor bent neem dan een degelijke kuur. Uiteraard met injects en een fatsoenlijke dosering en tijdsduur, levert je kwalitatief vast veel meer op.

De verleiding is voor mij zelf ook erg groot maar ik doe het nog even niet. Hoewel ik sowieso nooit een dergelijke oral cycle zou overwegen wil ik mijn naturel basis nog wat uitbreiden dat geef iig iets om op terug te vallen als je ooit door omstandigheden het bodybuilding (tijdelijk) moet laten liggen :)

Terug
Naar boven