XXL Nutrition

kuur Naposim: GROEPSDRUK

Suat zei:
Ik vind je reactie wat overdreven, ik vind het juist goed dat ie hierover post. Ik begrijp dat de verleiding groot is om mee te doen, hij zou imo pas een meeloper zijn als ie dacht, schijt ik doe het toch, ondanks dat ie weet dat het niet goed is.

Hij zoekt gewoon enig motivatie van ons om hem hierbij te steunen, iemand die om hulp vraagt kun je beter met serieuze antwoorden benaderen.

Dat is hoe ik erover denk ;)

Ik motiveer op een andere manier. Een lieve zachte aanpak werkt niet, je moet mensen confronteren met de waarheid. Of deze nu overdreven is of niet.

Ik bedoel het absoluut niet negatief, maar probeer met zo'n reactie wel mensen aan het denken te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
kuur voor maten + mijn voeding

MightyDuck zei:
Eens.

75kg is trouwens niet al te veel, ben je erg klein, was je erg ecto, of valt er nog een en ander aan je voeding bij te schaven Jorissemans? Niet lullig bedoeld ofzo maar dat zou pas echt zonde zijn.

Ten tweede is het een prutkuur. Wacht nog een tijdje, zorg dat je alles op orde hebt als je dat nu niet hebt, en als je er over een jaartje klaar voor bent neem dan een degelijke kuur. Uiteraard met injects en een fatsoenlijke dosering en tijdsduur, levert je kwalitatief vast veel meer op.

De verleiding is voor mij zelf ook erg groot maar ik doe het nog even niet. Hoewel ik sowieso nooit een dergelijke oral cycle zou overwegen wil ik mijn naturel basis nog wat uitbreiden dat geef iig iets om op terug te vallen als je ooit door omstandigheden het bodybuilding (tijdelijk) moet laten liggen :)

Wat bedoel je met: het is een prutkuur. Wat is dan de beste oral kuur voor hen? Ik wil wel dat ze dan ineens een goeie kuur doen, snap je. Ik heb thuis via via nog 7 deca 200, en 7 sustanon ligge dat wel, maar dat willen ze niet, omdat het spuiten zijn.

Dus kan jij of iemand anders zegge wat de beste ORAL kuur is voor mijn maten van 20j.

Mijn voeding is trouwes zeer goed denk ik. k eet 6x per dag, moet je het eens zien mijn schemake, mightyduck? dan kan je het goedkeuren......

Suat zei:
Ik vind je reactie wat overdreven, ik vind het juist goed dat ie hierover post. Ik begrijp dat de verleiding groot is om mee te doen, hij zou imo pas een meeloper zijn als ie dacht, schijt ik doe het toch, ondanks dat ie weet dat het niet goed is.

Hij zoekt gewoon enig motivatie van ons om hem hierbij te steunen, iemand die om hulp vraagt kun je beter met serieuze antwoorden benaderen.

Dat is hoe ik erover denk

jorisssss zei:
Ik ben helemaal geen meeloper hoor. Groepsdruk is iets totaal anders als meelopen vind ik. Ik wil gewoon jullie mening en was al bijna zeker van plan de kuur NIET mee te doen.

Maar mijn maten willen ABSOLUUT 100% zeker kuren. Ik wil ze er mee bijstaan en ze raad geven wat de beste kuur is. Want als ze het doen moeten ze het goed doen. Zo denk ik er over.

Wat is dan volgens jullie de beste kuur als 20 jarige. Het moet een oral kuur zijn, geen spuitjes.

Ik denk dat dr. Worf me hierbij kan helpen. En moeten ze tijdens de kuur niets slikken tegen gyno? Als nakuur willen mijn vrienden nolva gebruiken gedurende 2 weken.

Ik wil ook nog zeggen dat ik dus niet zal kuren, maar dat ik ga blijven naturel trainen en mn voedingsschema zal navolgen.

Dank u voor de reacties tot nu toe van Worf, Kenji en de rest

Joris, je doet alsof ik degene ben die je uitmaakt voor meeloper, in mijn post die je hebt geciteerd neem ik het juist voor je op. Om dan dr. Worf en Kenjie en de rest te bedanken op de manier in je post komt over alsof mn post ongewenst is, lekkere ben jij, zeg :)

jorisssss zei:
Wat bedoel je met: het is een prutkuur. Wat is dan de beste oral kuur voor hen? Ik wil wel dat ze dan ineens een goeie kuur doen, snap je. Ik heb thuis via via nog 7 deca 200, en 7 sustanon ligge dat wel, maar dat willen ze niet, omdat het spuiten zijn.

Dus kan jij of iemand anders zegge wat de beste ORAL kuur is voor mijn maten van 20j.

Mijn voeding is trouwes zeer goed denk ik. k eet 6x per dag, moet je het eens zien mijn schemake, mightyduck? dan kan je het goedkeuren......

Mwa van mij mag je het posten, doe het dan wel in de Voedingssectie uiteraard. "denk ik" is vaak al gewoon "niet". Excuses als het bij jou anders is.

Deze kuur qua orals is imo wel best, hoewel er de laatste tijd veel gerept word over turinabol. Ik had nog niet gezien dat de heren niet willen prikken.

Suat zei:
Joris, je doet alsof ik degene ben die je uitmaakt voor meeloper, in mijn post die je hebt geciteerd neem ik het juist voor je op. Om dan dr. Worf en Kenjie en de rest te bedanken op de manier in je post komt over alsof mn post ongewenst is, lekkere ben jij, zeg :)

Jorissssssss is volgens mij nog een beetje niet zo wegwijs in forumland. Geef het tijd swatje geef het tijd hug.gif - 95811

Suat zei:
Nééééé Suat , dat komt zo over, ik zie da. Ma da was de bedoeling totaaal ni.:eek:

Sry amigo!:D

grtz joris

Suat zei:
Cava Suat!

Maar ik ga is rondhoren of mijn voedingsschema goed is.

Dank u voor alle goede reacties , ik heb weer veel bijgeleerd van jullie!

groeten joris!

75 kilo en dan gaan kuren is zwak.

Goede keuze dat je het niet doet.

jorisssss zei:
Ik heb thuis via via nog 7 deca 200, en 7 sustanon ligge dat wel,

:roflol: LOL; nee ik kuur niet, en deze vragen zijn niet voor mezelf maar "voor mijn vrienden van 20"

oja, nu je het zegt; ik heb nog een handje vol ampullen deca en sustanon thuis liggen.

kijk ff onder je bed, misschien vindt je daar nog een kuurtje HGH wat iemand is vergeten mee te nemen....:D

kerel, luister...

als het idd waar is dat het echt voor je vrienden is... wat me stug lijkt, maar goed. We gaan er ff van uit dat je de waarheid spreekt.

Ik zou als ik jou was als een gek gaan vreten met een 5000 calorieen dieet. Die gasten gaan lekker kuren en houden maar een klein beetje over van een oral only kuurtje ( op sommige uitzonderingen na dan)

resultaat: jij bent over een jaar 10 tot 15 kilo zwaarder (wat wel moet kunnen denk ik) en zei lopen nog steeds te k*tten met orals.

ga eerst vreten en later pas kuren, zonder voldoende eiwitten groei je met a.s ook niet!!!!!

En kijk even in de kast, naast die emmer D-Bolls. Misschien ligt er nog een ampul test ofzo.

Oxgene zei:
75 kilo en dan gaan kuren is zwak.

Goede keuze dat je het niet doet.

Haha lekker kortzichtig ben jij. Alsof het nummertje 75 iets zegt zonder te weten hoe lang die persoon is en wat z'n vetpercentage is.

Juri van Gelder was <70kg toch?

Dus het zou zwak van hem zijn als hij aan bb zou doen en met zo'n fysiek zou gaan kuren? ;)

Gewoon lekker door gassen nog. Die vriendjes van je doen waarschijnlijk deze kuur en vallen daarna in een diep gat. Als je niet weet waar je mee bezig bent loop je na zo'n kuurtje toch tegen de lamp. En bro, je gaat die gasten toch geen advies geven he, als hun dadelijk met wat gyno rondlopen is de groepsdruk een stuk minder whehe.

Je kan beter nog ff wachten en nog proberen een kg of 10 natural te gainen komende paar jaar. Als je dan een goede stabiele basis hebt kun je nog altijd ff wat gaan prikken.

Suat en worff zijn slimme mannen, die stevig aan het juiste eind trekken.

Aan de andere kant, met vier vrienden kuren lijkt me best lachen. Een beetje groeien met zijn allen; dat schept toch een band.
En dat is waar vriendschap om draait!

dat je 20 bent vind ik niet eens zo erg...IK vind dat een mooie leeftijd om te kuren mits alle andere dingen in orde zijn. en 75kg is dus zker te weinig, mits je echt klein bent (en dan bedoel ik ong 1.70)

Zolang je maar geen Groepcoïtus doet met je vrienden is het allemaal ok vriendje:rolleyes:

Als je absoluut naposim wil...slikken man...6-8 weken 30-40mg.

Laat ons de resultaten weten?:cool:

Reem zei:
Haha lekker kortzichtig ben jij. Alsof het nummertje 75 iets zegt zonder te weten hoe lang die persoon is en wat z'n vetpercentage is.

75 kilo en pas 1,5 jaar getraind.

Misschien als hij 1.60 is, maar echt veel massa is het niet natuurlijk om te gaan kuren.

ach niemand onder de 110kg zou mogen kuren, de rest zijn ecto's :shoot:

slotje :)

MightyDuck zei:
Eens.

75kg is trouwens niet al te veel, ben je erg klein, was je erg ecto, of valt er nog een en ander aan je voeding bij te schaven Jorissemans? Niet lullig bedoeld ofzo maar dat zou pas echt zonde zijn.

Ten tweede is het een prutkuur. Wacht nog een tijdje, zorg dat je alles op orde hebt als je dat nu niet hebt, en als je er over een jaartje klaar voor bent neem dan een degelijke kuur. Uiteraard met injects en een fatsoenlijke dosering en tijdsduur, levert je kwalitatief vast veel meer op.

De verleiding is voor mij zelf ook erg groot maar ik doe het nog even niet. Hoewel ik sowieso nooit een dergelijke oral cycle zou overwegen wil ik mijn naturel basis nog wat uitbreiden dat geef iig iets om op terug te vallen als je ooit door omstandigheden het bodybuilding (tijdelijk) moet laten liggen :)

Waarom is dit een prutkuur?

Terug
Naar boven