MuscleMeat

kuur Naposim: GROEPSDRUK

D. zei:
Suat en worff zijn slimme mannen, die stevig aan het juiste eind trekken.

Aan de andere kant, met vier vrienden kuren lijkt me best lachen. Een beetje groeien met zijn allen; dat schept toch een band.
En dat is waar vriendschap om draait!
D., jij kent je weerga niet!

Oxgene zei:
75 kilo en dan gaan kuren is zwak.

Goede keuze dat je het niet doet.

nogal kort door de bocht he,
Ik ken wat jongens die gewoon zwaar ecto zij die bijna 4jaar trainen eten trainen slapen enz maar gewoon heeel moeilijk aankomen.
Je weet toch niet waar zijn genetische grens zit?
En als hij geen monster van 110kilo hoeft te worden, maar gewoon bv 85droog.
En als je met 75kilo gaat kuren, en zo 10kilo aankomt {wat dan ook vocht vet spier etc} dan mag ie toch zeer tevreden zijn.
dan heeft ie altijd nog de tijd om verder te gaan cutten en/of bulken.
.

builder zei:
heb je al een nieuwe donor lever klaarliggen?

Gozer...overdrijven is ook een vak hoor.

Alsof van een kuurtje dbol je lever aan puin ligt,wat een onzin!

Topicstarter moet zich afvragen of ie al goed genoeg eet en echt iets wil bereiken in deze sport en dan een beslissing nemen.

Als het idd maar een breezahkuurtje gaat worden is het dom.

• Topic Starter Topic Starter
builder zei:
Ik heb besloten toch MINIMUM 6 maandjes te wachten en dan terug eventueel aan een kuur te denken.

Zoals jullie al hadden vermoed eet ik zeer veel, train ik enorm hard en heb ik het gewoon niet in mijn genen liggen om keihard te groeien.
Geduld en doorzettingsvermogen zullen mij wel helpen door deze moeilijke periode te komen (hoop ik):rolleyes:

Wat mijn vrienden betreft : ik ga ze gewoon laten doen maar ze toch goed helpen om hun eten en training op pijl te houden anders kuren ze voor niks.

En dan kan ik tegelijkertijd zien wat effect de kuur op hen heeft.
Dat is handig voor mij voor als ik later wil kuren:p

Nog eens dank voor alle reacties!

grtz joris

jorisssss zei:
Wat mijn vrienden betreft : ik ga ze gewoon laten doen maar ze toch goed helpen om hun eten en training op pijl te houden anders kuren ze voor niks

laat "die vrienden"* van je het ff lekker bekijken joh,

ze willen je advies niet opvolgen toch?

en "ga je ze gewoon laten doen" wat bedoel je; je gaat ze alsnog toestemmig geven om die kuur te doen ???

hoezo moet jij hun eten en trainen op pijl (=peil) houden, je bent toch niet hun personal trainer of wat?

Laat ze lekker eigenwijs aanprutsen, dan kan jij over een half jaartje laten zien hoe het wel moet.

* al blijf ik dat "vrienden" verhaal een beetje raar vinden....

XLarge zei:
nogal kort door de bocht he,
Ik ken wat jongens die gewoon zwaar ecto zij die bijna 4jaar trainen eten trainen slapen enz maar gewoon heeel moeilijk aankomen.
Je weet toch niet waar zijn genetische grens zit?
En als hij geen monster van 110kilo hoeft te worden, maar gewoon bv 85droog.
En als je met 75kilo gaat kuren, en zo 10kilo aankomt {wat dan ook vocht vet spier etc} dan mag ie toch zeer tevreden zijn.
dan heeft ie altijd nog de tijd om verder te gaan cutten en/of bulken.
.

Ik zei het al op de vorige pagina, maar hij traint pas 1.5 jaar (daar ging het me meer om).
Mijn fout, dat ik het er niet bij zei.

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar als je nog zoveel naturel er uit kan halen door geduld te hebben, dan is het toch zonde om zo snel al te gaan kuren.

Oxgene zei:
Ik zei het al op de vorige pagina, maar hij traint pas 1.5 jaar (daar ging het me meer om).
Mijn fout, dat ik het er niet bij zei.

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar als je nog zoveel naturel er uit kan halen door geduld te hebben, dan is het toch zonde om zo snel al te gaan kuren.

daar ben ik het ook mee eens, naar 1,5jaar kan je nooit weten of je echt op je max zit.dus nog effe wachten

Terug
Naar boven