AndroidHealthClinic

Kuur+Roa aantal vragen ?

jncreations

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Ben van plan om in me kuur, roa te gaan gebruiken. Dus had ik een aantal vragen omtrent.

Waarom:
Ik wil er gewoon fris bijlopen en acne elimineren, zodat ik maximaal van me kuur kan genieten. Ben licht gevoelig van acne, momenteel rond 5 puistjes en paar rode vlekjes op gezicht, veel kleine rode vlekjes zie ik ook op me schouders/rug verschijnen maar dat stoort me minder. Ook last van baardstreek (onstoken haarzakjes)

Aankomende kuur zal zijn: 500mg/week Test E 12 weken (nog niet 100% / Na me Cut)

Vragen:
- Wanneer moet je dit beginnen in te nemen,
Ervoor/op de dag van de 1e inject/4e Week ? Tot hoe lang ?
- Juiste Dosis ?
- In percentages hoeveel dit de kuur gaat belemmeren ?

Momentele hulpmiddelen:
- Zinc 80 Gram
- Biergist 5x5 = 25 tabs p.dagHeb ooit vitamine b5 geprobeerd, ik neem aan dat het pantonheenzuur hetzelfde is, maar dat hielp niet echt nu was me dosis niet echt vrij hoog. Aangehouden aan de max dosis die beschreven stond als het goed is maar dat weet ik niet meer zeker 2 gram. Of zou je hiervoor meer gram per dag moeten innemen om resultaat te zien ?

je kan eerst week op 10of20mg beginnen tot het weer begint te komen dan neem je om de dag

of je begint pas als het komt ook om de dag nemen 20mg als het komt zou ik weekje nemen dan weer ff kijken mestaal is het genoeg

mijn menning is dat acne van aas zeer snel weg(is veel zwakker als puber acne) is met roa als je optijd er bij bent

kans op de acne zijn rond week 5 tot ongveer maand na de nakuur

percentages vrijweining zal dit je kg belemmeren

• Topic Starter Topic Starter
je kan eerst week op 10of20mg beginnen tot het weer begint te komen dan neem je om de dag

of je begint pas als het komt ook om de dag nemen 20mg als het komt zou ik weekje nemen dan weer ff kijken mestaal is het genoeg

mijn menning is dat acne van aas zeer snel weg(is veel zwakker als puber acne) is met roa als je optijd er bij bent

kans op de acne zijn rond week 5 tot ongveer maand na de nakuur

percentages vrijweining zal dit je kg belemmeren
Dus wat jij probeert te zeggen is dat roa snel inslaat, werking op de dag zelf al of volgende dag of begint het pas na een week in te slaan?
Wanneer moet je dan beginnen gelijk in de 1e week van de kuur of kan ook wanneer je iets ziet verschijnen ?
Dus als ik het goed begrijp, en ik zou in de 1e week beginnen dan zou ik theoretisch gezien tot 22 weken erna moeten gebruiken ( 1-12 kuur / 14-18 nakuur/ 18-22 maand erna ) Dit is als ik van het ergste uitgaat en hele tijd last heb ...

In mijn laatste kuur ben ik vanaf dag 1 begonnen met 10mg per dag (of beter gezegd 1 x 20mg om de dag). Had daarvoor een redelijk vet gezicht (maar geen acne, wel gevoelig ervoor). Pas na een week of 4 merkte ik dat op deze dosis een droger gezicht begon te krijgen.
Nauwelijks acne gezien tijdens de kuur.
Vanaf moment nakuur ben ik 20mg per dag gaan nemen, just to be sure. Heb een keer flink onder gezeten (gezicht, nek, rug, borst) toen de nakuur begon en enkele weken erna. Slik momenteel nog steeds 20mg per dag maar ik stop er binnenkort mee. Dan ben ik een maandje verder ongeveer sinds einde nakuur.
Heb overigens niet het idee gehad dat dit gains tegen gehouden heeft. Weet ook niet hoe mensen er bij komen. Misschien door stramheid bij spieren op hoge doseringen?

Hoe vaak heb je het momenteel gebruikt , 1x of meerdere xeren mocht het vaker zijn. Hoe lang bleef je ''clean'' erna nog?

Heb het eerder dit jaar gebruikt tijdens een kuur deca/test-e, tijdens PCT en 3 weken daarna. Vervolgens 3 volle maanden volledig schoon gebleven en ben toen gestart met mijn tren-e/test-e kuur (die nu dus al voorbij is, PCT ook en nog steeds schoon).

Het liefst een week of twee voor je kuur beginnen en een paar weken na je nakuur stoppen. Bij mij is 20 mg om de dag perfect, alles blijft schoon en gaaf, heb soms alleen een beetje last van droge lippen door de roa.

Owjah en zonnebanken/ Zonnen in de zon hoe zit het daarmee ?
Zo neeh, wie heeft dit alsnog gedaan, wat zijn de nare aspecten van deze gebeurtenis
- Tot hoe lang na gebruik van de laatste pil moet je hiermee oppassen/uit zon blijven ?

bump

Dat verschilt van persoon tot persoon.

Bij mezelf is het een no-go om UV straling te krijgen tijdens roa op welke dosis dan ook (rode jeukende vlekken als gevolg). Zonnestraling voelt dan ook gelijk als een brander op mijn huid.

Anderen hebben nergens last van en kunnen best kortstondig de zon in of een zonnebankje pakken.

Kortom, dit zul je zelf moeten ervaren.

Owke dus het is mogelijk, niet dat het extra schadelijker zou zijn of dat je een ongelijke teint gaat krijgen.

Ongelijke tint nee.
Schadelijke gevolgen, ook nee. Eerder irritante gevolgen als je er gevoelig voor bent.

Heb in men jeugd jaren roa moeten gebruiken, moest toch maandelijks mijn bloed laten checken, voor lever en nieren ( denk ik ) zon kon ik niet in komen, droge lippen, ogen, huid, pff geen lachertje toen. Ben toen ook er mee gestopt, de sides waren het me niet waard.

Heb in men jeugd jaren roa moeten gebruiken, moest toch maandelijks mijn bloed laten checken, voor lever en nieren ( denk ik ) zon kon ik niet in komen, droge lippen, ogen, huid, pff geen lachertje toen. Ben toen ook er mee gestopt, de sides waren het me niet waard.

Dus klopte wat ik al dachte..

Ben er vorige week mee begonnen.. 40 mg per dg..
Heb geen bloedtest gehad.. Moet over 2 weken terugkomen om te controleren hoe het gaat..! Ga in maart starten met 2e kuur.. Ga de dosering dan naar 20mg verlagen en blijf het nemen.. Ga eerst wel zelf mijn bloedwaarden checken voor ik begin met de kuur..
Merk wel dat ik droge lippen en droge neus krijg..

Heb 6 maanden op 80 mg ED gezeten goede resultaten gehaald alleen de litekens zijn zichtbaar zit nu nog op 20 mg ED ivm met mijn kuur.
bijwerkingen waren klachten van me spieren,bloedneuzen,kapotte lippen, soms een dip.
maar verder goed te doen vind dat mensen er nogal overdreven over doen altijd terwijl het opzich wel meevalt vind ik dan ;) iedereen kan het misschien anders ervaren.

Terug
Naar boven