MuscleMeat

Goeie 1ste (lichte) kuurtje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zo veel vita's, wat je lichaam niet nodig heeft aan vita's dat pis je gewoon weer uit

Wow! dat wist ik totaal niet. Wat ik heb gelezen over Roa is dat er een mogelijkheid is om er een droge huid, droge lippen, droge ogen en depressie van te krijgen met de nodige pijn daarom was ik van plan eerst niet te gebruiken en het opzij te houden tot ik werkelijk zie dat ik last ga hebben van acne en/of puisten. Natuurlijk zal ik wel blijven scrubben tijdens 2x douchen per dag en 1x per maand naar de zonnebank.

Je hebt dus de bijsluiter gelezen, goedzo! :rolleyes:
Dan kan je nu fijn eens de tijd nemen om eens informatie te zoeken over wat roa nou precies met je doet.
Als je er alleen van uitdroogde en depri van zou kunnen worden zou je roa bij de apotheek kunnen vinden tussen Aspirine, Paracetamol en Vicks-neusspray. :)

Ik zie dat je heel erg zorgen maakt over mogelijke bijwerkingen van AAS die een negatief gevolgen hebben op je gezondheid. En dat je daarom dus een enorme lijst met middelen die daar tegen gebruikt worden hebt gemaakt, die je bij je kuur gaat nemen. Maar ik kan je verzekeren dat je op deze manier JUIST veel meer kwaad zal kunnen aanrichten;

Clomid kent ook onprettige bijwerkingen o.a. een verminderde werking en een verhoogd risico op ernstige aandoeningen van de lever. :)

Roa staat heel erg bekend om hetverstoring van je leverfunctie en mogelijkheid op (tijdelijk) haaruitval.
Isotretinoïne (roa) is chemisch afgeleid van Vitamine A, dus het nemen van voedingsupplementen die vitamine A bevatten verhoogt de kans op bijwerkingen. :)

Ik denk dat je zonder veel beter af bent!

nou ik vindt maar een geen beginners kuur,
en als je der al helemaal geen aandacht aan wil besteden zalk het direct laten.
beetje een warboel die kuur van je
ik vindt hem voor een beginner ookniet licht ben zelf met 400 deca 500 deca begonnen jaren terug heb der aardig wat van, over gehouden

Laatst bewerkt:
wahhwa typfout haha bedoelde mijn beginkuur was 400 deca en 500 primo haha zal wel door de laatse feestweken komen haha

ik vind dat je maar moeilijk doet.
als je echt iets goeds wil doen.... en wat je allemaal nog meer zegt in je reacties : hou je alleen aan supps,voedingschema,hard trainen en rust.

zelf heb ik ook aas gebruikt..maar het is gewoon de easy way.(voor de meesten )
niet dat jij direct voor de easy way kiest..maar voor de meeste mensen is 78kg toch wel naturel te overtreffen.

bij de meeste dudes
weinig tot geen sides/goede gains.... heeft denk ik toch wel test only...nakuurtje Nolva
forget the rest.

2e kuurtje kan je de rest meenemen+je ervaring van je eerste kuurtje

Ola mede DBB's,

- 5) Ik heb gelezen als je haaruitval van de DHT variant wilt vermijden en bestrijden, is het beter dat je finaestride een volledig maand ervoor in neemt voor je aan je kuurtje begint, klopt deze stelling?

weet niet of het al gezegd is, maar dht zorgt naast haarverlies en puisten ook voor krachttoename(czs) en een goed gevoel in je koppie, en dat betekend lekkerder in je vel zitten en zwaarder trainen en dus een grotere prikkel voor je spieren waar je zeker tijdens een kuur goed gebruik van kunt maken. Beetje dom dus om dat effect teniet te gaan doen met vervrouwelijkende middeltjes als finasteride.
Ook vind ik 3500 calorieën erg weinig, zou een backup schema met tot wel 5000 calorieën gaan maken voor het geval je niet aankomt op 3500

Met alles wat je erbij laat lopen denk ik dat van het effect van die testo niet veel overblijft. Het is onnodig duur en gecompliceerd.Je bent teveel bezig met de mogelijke sides die kunnen optreden maar vindt het blijkbaar niet erg om je lever naar zijn grootje te helpen. Als je gaat kuren dan maak je een afweging en neem je de risico's voor lief. Gewoon standaard testo kuurtje.

Ja ga ik ook doen, ben het vergeten te vermelden dat ik het als nakuur ga doen omdat ik heb gelezen dat roa idd zeker geen speelgoed is. Ik heb gewoon schrik voor acné of uitslag tijdens mijn kuurtje. Ik ga ook veel aandacht besteden om goed te herstellen. Maar ik heb nog steeds een aantal vragen die mij niet direct duidelijk zijn:

1 Zoals je kan lezen ga ik ook gebruik maken van oral Winny tabs, ik heb gehoord dat die redelijk ****ed up zijn voor je lever ook al ben je bezig met je 1ste kuurtje, klopt dit en gaat het efectief mijn lever hard aan tasten? zou het dan verstandig zijn om een lever reiniger aan te kopen ofzo?

Winstrol heb je ook als inject.
Voordeel daarvan is dat het slechts eenmalig langs de lever gaat.
Als je de tabletten hebt, dan gaat het via je maag langs je lever en komt het in je bloed, wat daarna nogmaals langs je lever moet (volgens mij leg ik het zo goed uit).
Het blijft niet goed voor je lever, maar injecteren is beter dan slikken.
Ook worden de injects beter opgenomen dan de tabletten.

2 Ik heb gelezen als je haaruitval van de DHT variant winny wilt vermijden en bestrijden, is het beter dat je finaestride een volledig maand ervoor in neemt voor je aan je kuurtje begint, klopt deze stelling?
DHT = DiHydroTestosteron, wat kan onstaan uit het veel minder androgene testosteron wanneer testosteron wordt genomen samen met een bepaald enzym.
Winstrol bevat dit enzym.
Je kan dit enzym remmen met bijvoorbeeld Finasterine (Proscar), waardoor er minder DHT ontstaat, waardoor je dus minder last kunt krijgen van bijvoorbeeld haaruitval.
Maar als je dat enzym remt, dan maak je dus ook minder DHT aan (wat vele malen sterker is dan gewone testosteron!)

Meer info over DHT: http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/faq-haaruitval-alopecia-androgenetica-35661/

4 Ik wil ook iets gebruiken tegen mijn beenderen omdat ik er laatste tijd een beetje last van heb als ik gewichten verhoog etc, ik dacht eerder aan glucosamine tablets, zou dit een probleem zijn als ik het ga gebruiken in combinatie met mijn kuur?

Heb zelf ook Glucosamine gebruikt tijdens mijn kuur, ik raad je Joint Support aan van XXL Nutrition, Animal Flex heb ik ook gebruikt, maar daar voelde ik eerlijk gezegd minder van...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Na (terug) wat meer opzoekwerk etc ben ik tot de volgende conclusie gekomen en mijn kuurschema gaat er ongeveer (ik zeg ong. moet nog goedgekeurd worden door jullie natuurlijk en mijn dealer) zo uit zien:

Week 1-10 Test-E van Galenika op 500 mg/week
Week 1-5 Winstrol oral tabs 40 mg /dag
Week 5-11 300 iu HCG / week
Week 4-10 Aromasin 25 mg

Week 11 (10 dagen na laatste inject test e.)
Week 11-15 Arofixen 20/20 per dag

+ finasteride, Roa en vitamines bij de hand

Vitamines etc tijdens mijn kuur in een NORMALE dosis want heb toch beseft en gelezen dat je de rest gewoon uitpist:
Multivitamine
vitamine b6
vitamine b12
vitamine C
omega 3 capsules
ZMA

Supplements etc voor tijdens mijn kuur (voor over genoeg amino's, bcaa etc en ondersteuning voor mijn botten en pezen):
XXL EAS 29.25 euro
XXL Joint Support 15,25 euro
Locobase lippencrème (voor tijdens mijn roa kuur)

Na mijn kuur (voor mijn test gehalte weer op gang te zetten en mogelijk lichaam te reinigen met een anti-oxidant):
Test Hardcore van GetDiesel 37.50 euro
NOS van GetDiesel 34.95 euro
Syntrax Radox 34.50
Liver Detoxifier & Regenerator van NOW 23.5

Dit zal ook ongeveer mijn gear zijn. Ik zal ook een logje aanmaken voor degene die mij willen volgen en mijn voeding en trainingschema ook toevoegen met steeds updates van mijn inject shots :D ik hou jullie up to date en aub feel free voor mij te corrigeren indien nodig :)

Dit schrappen,en je bent good to go,aromasin allen bij de hnand houden,ZWARE onzin om dit erbij te pakken.....wel leuk voor je dealer,verder nix

Vitamines etc tijdens mijn kuur in een NORMALE dosis want heb toch beseft en gelezen dat je de rest gewoon uitpist:
Multivitamine
vitamine b6
vitamine b12
vitamine C
omega 3 capsules
ZMA

Supplements etc voor tijdens mijn kuur (voor over genoeg amino's, bcaa etc en ondersteuning voor mijn botten en pezen):
XXL EAS 29.25 euro

Na mijn kuur (voor mijn test gehalte weer op gang te zetten en mogelijk lichaam te reinigen met een anti-oxidant):
Syntrax Radox 34.50

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reply. En waarom moet ik al die supps wegschrappen? kan ik meer uitleg krijgen over die stap aub? ik hoor en lees er zoveel goeds over dus moet wel zijn werk doen? :o

Dit schrappen,en je bent good to go,aromasin allen bij de hnand houden,ZWARE onzin om dit erbij te pakken.....wel leuk voor je dealer,verder nix

Multivitamine
vitamine b6
vitamine b12
vitamine C
omega 3 capsules
ZMA

XXL EAS 29.25 euro

Syntrax Radox 34.50

allemaal crap die vitamine,alleen omega is belangrijk.
In je voeding zit meer dan zat

Vitamine B-12 zou je eventueel nog erbij kunnen gebruiken, maar dan wel wel de zuigtabletten of injects halen, want de vitamine-B's kunnen niet slecht tegen (maag)zuur.
Wel een vitamine B-complex erbij slikken, want extra B-12 zorgt voor een daling van de andere B-vitamines.

Omega's zijn zeer belangrijk, koop het wel van goede kwaliteit, goedekope Omega's bevatten vaak veel gifstoffen en zware metalen.
Zelf gebruik ik de visolie capsules van Wholemega (gemaakt van wild gevangen zalm en is zeer compleet, omega's 3, 5, 7 en 9).

Sommige vitamines die je teveel neemt pis je niet gewoon uit, maar is gewoon gif voor je lichaam.

Laatst bewerkt:
Kerel daar heb ik het niet over. À,d,e zijn cumulatief en worden alleen door vet getransporteerd. B,c zijn waterdragend. Waterdragend is er snel uit, door vettransport, slaat alleen cumulatief op, wat je systeem vergiftigd

Zet inderdaad liever het geld op zij voor je volgende cycle ipv al die supps.
Holy **** je gelooft toch niet die propaganda van de suppindustrie?

Hier in 2 maandjes zonder aas waarom neem je niet alleen supps?:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom zo veel vita's, wat je lichaam niet nodig heeft aan vita's dat pis je gewoon weer uit

Prof Linus Pauling was ook groot voorstander van hoge dosering time released vitamine c.

Maar gaat puur over vitamine C , ik slik zelf ook 3 gram over de dag.

Zet inderdaad liever het geld op zij voor je volgende cycle ipv al die supps.
Holy **** je gelooft toch niet die propaganda van de suppindustrie?

Hier in 2 maandjes zonder aas waarom neem je niet alleen supps?:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha wil je de bron aub bij zetten, ik ga helemaal stuk! :o

@martinezzz: hoge dosering vitamines is al lange tijd achterhaald. 3g vitamine c kan niet eens opgenomen worden als je het in 1 keer in neemt, dus je zou het dan over 6 porties per dag moeten verdelen. Als het echt werkte om ziekten te voorkomen dan werden we toch helemaal niet meer ziek. Wat dus niet zo is.

Staat ''time released" kerel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven