andriessen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow! dat wist ik totaal niet. Wat ik heb gelezen over Roa is dat er een mogelijkheid is om er een droge huid, droge lippen, droge ogen en depressie van te krijgen met de nodige pijn daarom was ik van plan eerst niet te gebruiken en het opzij te houden tot ik werkelijk zie dat ik last ga hebben van acne en/of puisten. Natuurlijk zal ik wel blijven scrubben tijdens 2x douchen per dag en 1x per maand naar de zonnebank.

kuur van jou ook aardig warrig brobeetje een warboel die kuur van je
ik vindt hem voor een beginner ookniet licht ben zelf met 400 deca 500 deca begonnen jaren terug heb der aardig wat van, over gehouden

Ola mede DBB's,
- 5) Ik heb gelezen als je haaruitval van de DHT variant wilt vermijden en bestrijden, is het beter dat je finaestride een volledig maand ervoor in neemt voor je aan je kuurtje begint, klopt deze stelling?
Ja ga ik ook doen, ben het vergeten te vermelden dat ik het als nakuur ga doen omdat ik heb gelezen dat roa idd zeker geen speelgoed is. Ik heb gewoon schrik voor acné of uitslag tijdens mijn kuurtje. Ik ga ook veel aandacht besteden om goed te herstellen. Maar ik heb nog steeds een aantal vragen die mij niet direct duidelijk zijn:
1 Zoals je kan lezen ga ik ook gebruik maken van oral Winny tabs, ik heb gehoord dat die redelijk ****ed up zijn voor je lever ook al ben je bezig met je 1ste kuurtje, klopt dit en gaat het efectief mijn lever hard aan tasten? zou het dan verstandig zijn om een lever reiniger aan te kopen ofzo?
DHT = DiHydroTestosteron, wat kan onstaan uit het veel minder androgene testosteron wanneer testosteron wordt genomen samen met een bepaald enzym.2 Ik heb gelezen als je haaruitval van de DHT variant winny wilt vermijden en bestrijden, is het beter dat je finaestride een volledig maand ervoor in neemt voor je aan je kuurtje begint, klopt deze stelling?
4 Ik wil ook iets gebruiken tegen mijn beenderen omdat ik er laatste tijd een beetje last van heb als ik gewichten verhoog etc, ik dacht eerder aan glucosamine tablets, zou dit een probleem zijn als ik het ga gebruiken in combinatie met mijn kuur?
ik hou jullie up to date en aub feel free voor mij te corrigeren indien nodig 

Dit schrappen,en je bent good to go,aromasin allen bij de hnand houden,ZWARE onzin om dit erbij te pakken.....wel leuk voor je dealer,verder nix
Vitamines etc tijdens mijn kuur in een NORMALE dosis want heb toch beseft en gelezen dat je de rest gewoon uitpist:
Multivitamine
vitamine b6
vitamine b12
vitamine C
omega 3 capsules
ZMA
Supplements etc voor tijdens mijn kuur (voor over genoeg amino's, bcaa etc en ondersteuning voor mijn botten en pezen):
XXL EAS 29.25 euro
XXL Joint Support 15,25 euro
Locobase lippencrème (voor tijdens mijn roa kuur)
Na mijn kuur (voor mijn test gehalte weer op gang te zetten en mogelijk lichaam te reinigen met een anti-oxidant):
Test Hardcore van GetDiesel 37.50 euro
NOS van GetDiesel 34.95 euro
Syntrax Radox 34.50
Liver Detoxifier & Regenerator van NOW 23.5
Vitamines etc tijdens mijn kuur in een NORMALE dosis want heb toch beseft en gelezen dat je de rest gewoon uitpist:
Waarom zo veel vita's, wat je lichaam niet nodig heeft aan vita's dat pis je gewoon weer uit
Zet inderdaad liever het geld op zij voor je volgende cycle ipv al die supps.
Holy **** je gelooft toch niet die propaganda van de suppindustrie?
Hier in 2 maandjes zonder aas waarom neem je niet alleen supps?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]