XXL Nutrition

Info eerste kuur kickstart+test

• Topic Starter Topic Starter
Persoonsgebonden. Na veel artikelen te hebben gelezen, ben ik HG var gaan nemen. Deed niets. Winny daarentegen zorgde voor veel kracht. Ook een droge look, maar dat was tijdelijk.

Helemaal niets? Ik lees juist dat ze dezelfde werking hebben. Ik weet dat de droge look door winny tijdelijk is, maar ik mag uiteindelijk toch wel een wat ''hardere look'' verwachten na de kuur?

Als ik in mijn directe omgeving kijk zie ik toch in het algemeen dat diegene die een of meerdere kuren achter de rug hebben toch een duidelijke hardere look hebben dan diegene die dat niet hebben gedaan. Ik krijg dan eigenlijk het antwoord dat dit gerelateerd is aan het kuren. In hoeverre dien ik dat dan serieus te nemen
137

Helemaal niets? Ik lees juist dat ze dezelfde werking hebben. Ik weet dat de droge look door winny tijdelijk is, maar ik mag uiteindelijk toch wel een wat ''hardere look'' verwachten na de kuur?

Als ik in mijn directe omgeving kijk zie ik toch in het algemeen dat diegene die een of meerdere kuren achter de rug hebben toch een duidelijke hardere look hebben dan diegene die dat niet hebben gedaan. Ik krijg dan eigenlijk het antwoord dat dit gerelateerd is aan het kuren. In hoeverre dien ik dat dan serieus te nemen
137

Hardere look is de combinatie van genoeg spiermassa en laag vet%.

Dit kan o.a. Komen door het kuren ja. En dat zal in de meeste gevallen ook zo zijn ;)

Maar als je kuurt en vettig/vochtig bent heb je natuurlijk geen harde look. Dat lijkt mij logisch.

Ik kreeg hooguit een (soms irritant) heftige pomp. Niet meer kracht of volume oid.
Winny gaf me meer kracht en gaf me inderdaad een hardere look. Nadat ik gestopt was, trok dat absoluut deels weg.

Ik kreeg hooguit een (soms irritant) heftige pomp. Niet meer kracht of volume oid.
Winny gaf me meer kracht en gaf me inderdaad een hardere look. Nadat ik gestopt was, trok dat absoluut deels weg.

Ik heb zelfde ervaring met Anavar. Biceps keihard na een paar bicep curls dat ik niet Eens de set kon afmaken met het normale gewicht.

Hardere look is de combinatie van genoeg spiermassa en laag vet%. Dit kan o.a. Komen door het kuren ja. En dat zal in de meeste gevallen ook zo zijn ;) Maar als je kuurt en vettig/vochtig bent heb je natuurlijk geen harde look. Dat lijkt mij logisch.

Ik heb meerdere zomers vrij droog gestaan (8-10%) in combinatie met een mooie aantal kg vvm. Echter een minder harde look dan menig niet natty trainingspartners, terwijl de stats niet veel scheelde. Dat vind ik het vreemde, maar goed. Misschien gewoon mijn beeldvorming:p
172

ik heb ook al vaak winny vs anavar discussies gevolgd, waarin winny toch meestal als winnaar uit de bus kwam. hoe kijk jij daar tegenaan drunken? neem aan dat var jouw voorkeur heeft boven winny gezien je reactie.

Winny is veel harder voor je gewrichten en haar dus voor het lichaam algemeen en niks is beter dan var pumps ^^

Het begint zich langzaam te concretiseren, ondanks verschillende geluiden in de sportschool/internet. Zo hoor ik dat ik meteen met de nakuur zou moeten beginnen, dat ik twee weken moet wachten met de nakuur, dat ik nolva en chlomid zou moeten combineren en ga zo maar door.

1-6 50mg winny
1-12 test-e 500mg
14-18 25 a 50 mg clomid

En de HCG, even kijken of ik het gekoeld kan bewaren thuis en of ik het op de nieuwe manier of oude manier dan doe.

Winny is veel harder voor je gewrichten en haar dus voor het lichaam algemeen en niks is beter dan var pumps ^^

Echter vraag ik me wel af of je uberhaupt nog de anavar krijgt of dat je winny krijgt
108

Laatst bewerkt:
Het begint zich langzaam te concretiseren, ondanks verschillende geluiden in de sportschool/internet. Zo hoor ik dat ik meteen met de nakuur zou moeten beginnen, dat ik twee weken moet wachten met de nakuur, dat ik nolva en chlomid zou moeten combineren en ga zo maar door.

1-6 50mg winny
1-12 test-e 500mg
14-18 25 a 50 mg clomid

En de HCG, even kijken of ik het gekoeld kan bewaren thuis en of ik het op de nieuwe manier of oude manier dan doe.

Echter vraag ik me wel af of je uberhaupt nog de anavar krijgt of dat je winny krijgt
108

Goedkoop is het niet dus als de prijs wat verdacht is

Terug
Naar boven