XXL Nutrition

Kuur schema

Waardering
0
Lengte
1m75
Hallo mede-sporters. Wat vinden jullie van deze schema? Iemand heeft mij dit geadviseerd.

Dit wordt mijn eerste kuur en ook mijn laatste omdat ik niet boven de 72 kg wil komen.

Ik doe aan kickboksen. Denken jullie dat dat als dit een succes wordt dat mijn stootkracht/snelheid, wat heel erg goed is, minder wordt?

Ik zou het op prijs stellen als ik wat reacties/adviezen krijg!

KUURSCHEMA:

Week 1-10 test EN 500 mg per week (2ml)
Week 1-10 Bold 400 mg per week (2ml)
Week 1-6 turinabol 50 mg per dag (5 tabs)

NAKUUR:
Week12-15 nolvadex 20 mg per dag (2 tabs)

Beetje zwaar voor een eerste kuur man...
Wat weeg je nu, kilootje of 65 schat ik?

Waarom niet gewoon een test only kuurtje op 375-500?

Mijn vraag is waarom je wilt kuren.. Dat gewicht kun je makkelijk naturel bereiken.

Bold verhoogd de stootkracht niet zolang ik weet maar het gaat je wel meer uithoudingsvermogen geven en waarschijnlijk meer incaseringsvermogen. Vraag me wel af voor hoelang dit blijft

• Topic Starter Topic Starter
Beetje zwaar voor een eerste kuur man...
Wat weeg je nu, kilootje of 65 schat ik?

Waarom niet gewoon een test only kuurtje op 375-500?

Bijna goed! ik weeg nu 64/63.

Kun je uitleggen wat je bedoeld met Test Only?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Mijn vraag is waarom je wilt kuren.. Dat gewicht kun je makkelijk naturel bereiken.

Omdat ik een extreem snelle stofwisseling heb. Heb al eerder geld verspilt aan supplementen maar dat hielp gewoon niet. Ik zat toen ook op 4000 cals per dag..

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Bold verhoogd de stootkracht niet zolang ik weet maar het gaat je wel meer uithoudingsvermogen geven en waarschijnlijk meer incaseringsvermogen. Vraag me wel af voor hoelang dit blijft

Dat is dan precies wat ik nodig heb. Mijn stootkracht is al heel goed. Dus daar hoef ik niets aan te doen. Ben alleen bang dat mijn stootkracht wat minder wordt omdat ik in gewicht toeneem..

Bijna goed! ik weeg nu 64/63.

Kun je uitleggen wat je bedoeld met Test Only?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Omdat ik een extreem snelle stofwisseling heb. Heb al eerder geld verspilt aan supplementen maar dat hielp gewoon niet. Ik zat toen ook op 4000 cals per dag..

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Dat is dan precies wat ik nodig heb. Mijn stootkracht is al heel goed. Dus daar hoef ik niets aan te doen. Ben alleen bang dat mijn stootkracht wat minder wordt omdat ik in gewicht toeneem..

Test Only = alleen op testosteron, geen andere middelen.

Verder vind ik het persoonlijk onzin van je snelle stofwisseling, als je niet gaind op 4000kcal per dag met jouw lengte kan je beter ff naar een dokter gaan voor die lintworm eruit te laten halen ;).

Zou het zeker niet aanraden dat je met jouw stats gaat kuren!

Verder vind ik het persoonlijk onzin van je snelle stofwisseling, als je niet gaind op 4000kcal per dag met jouw lengte kan je beter ff naar een dokter gaan voor die lintworm eruit te laten halen ;).

++

Ik heb ook onwijs snelle stofwisseling, kom je niet aan eet je gewoon te weinig.

• Topic Starter Topic Starter

Ik zeg natuurlijk niet zomaar dat mijn stofwisseling snel is. Voor jou kan het onzin zijn.. Maar ik ken m'n lichaam goed. En de klachten die je bij wormen hebt, heb ik niet. Heb hier al lang al veel research over gedaan. Ik ga niet zomaar de stap nemen om te kuren, ik snap dat het geen snoep is.

Maar ik begrijp je wel aan de ene kant.

Ik zeg natuurlijk niet zomaar dat mijn stofwisseling snel is. Voor jou kan het onzin zijn.. Maar ik ken m'n lichaam goed. En de klachten die je bij wormen hebt, heb ik niet. Heb hier al lang al veel research over gedaan. Ik ga niet zomaar de stap nemen om te kuren, ik snap dat het geen snoep is.

Maar ik begrijp je wel aan de ene kant.

Ik snap dat het altijd een leuk excuus is, die snelle stofwisseling. Maar bedenk je dit eens, je eet nu onder onderhoud ( anders kwam je wel aan ). Straks ga je kuren, gain je een paar kilo. Dan ga je off en verlies je alles ( omdat je nog steeds onder onderhoud eet ) en heb je een paar 100 euro voor niks uitgegeven. Wat heb je dan gewonnen?

ga gewoon fatsoenlijk eten man, je raakt toch alles kwijt na je kuur.. zonde van je tijd/lichaam/geld

Antwoord op je vraag: ja de kuur is mooi in de vechtsport maar er mag wat minder test en bold gebruikt worden bv 1,5ml - 1,5ml

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

En 2 weken langer doortrekken ivm bold

Dit schema (en wijze van opbouw) lijkt sterk die veel roid sites leveren bij een bestelling.

Kom je niet aan in gewicht eet je niet genoeg zo simpel is het. Al trap je er een gram test is, zal je evengoed met een calorie overschot moeten zitte. Anders gebeurt er nog niet veel.

Ben trouwens (en denk anderen met mij) wel benieuwd dan wat je voedingschema is :)

1m75, 63 kg en dan gaan kuren ???
Heb je wel een voedingsschema?

Kom je niet aan in gewicht eet je niet genoeg zo simpel is het. Al trap je er een gram test is, zal je evengoed met een calorie overschot moeten zitte. Anders gebeurt er nog niet veel.

dit klopt ook niet helemaal.. ben nu bezig in 5e week test/primo en ik ben al zon 4% vet verloren en zit nog op exact zelfde gewicht.. en ik cut op 2000-2200 kcal max terwijl onderhoud 3400+ is

Wat amalek zegt..

Dus gewoon test-e op 375-500mg per week, dat moet genoeg doen.
Maar, hoe oud ben je? Volgens mij nog niet oud genoeg om hier dingen over te vragen?

En die maat van jou, heeft die zelf wel gekuurd? Want als hij er een beetje verstand van heeft gaat hij een beginner (en sws niet op 64kg) niet vertellen dat hij test-e 500mg + bold 400mg per week moet doen...

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Ik had je programmaatje gebruikt, maar.. ik probeerde het in een log te zetten hier op dbb maar bestand was te groot.

En als ik kopieer van excel naar word dan staan de producten niet meer in die vakjes..
Hoe heb jij dat gedaan om het in je log te krijgen :rolleyes: ?

Wat amalek zegt..

Dus gewoon test-e op 375-500mg per week, dat moet genoeg doen.
Maar, hoe oud ben je? Volgens mij nog niet oud genoeg om hier dingen over te vragen?

En die maat van jou, heeft die zelf wel gekuurd? Want als hij er een beetje verstand van heeft gaat hij een beginner (en sws niet op 64kg) niet vertellen dat hij test-e 500mg + bold 400mg per week moet doen...

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

Ik had je programmaatje gebruikt, maar.. ik probeerde het in een log te zetten hier op dbb maar bestand was te groot.

En als ik kopieer van excel naar word dan staan de producten niet meer in die vakjes..
Hoe heb jij dat gedaan om het in je log te krijgen :rolleyes: ?

Ja dat had ik ook man.. Eerste keer ging het zonder problemen maar nu krijg ik het ook niet meer geüpload..

Ik denk dat deze kuur bedoeld is om meer rode bloedcellen te krijgen dus test only heeft hij niks aan juist dan kan hij beter niet kuren

Terug
Naar boven