Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dan toch van plan bent om iets te nemen zou ik laag test zetten (bijvoorbeeld 250 mg) en dan combineren met anavar 40 mg, De anavar zal zorgen voor meer kracht, ondanks je met de test iets in gewicht stijgt. De 72 kilo ga je hiermee nietr halen, maar volgens mij wilde je hier toch onder blijven.
Maar zoals de meesten al hebben gezegd, ga vooral een goed eetschema opstellen en waightgainers erbij nemen.
Heb je niet een trainer die verstand heeft van hoe je moet trainen? Lijkt me nuttiger om iemand met dikke ervaring in de vechtsporten om z'n mening te vragen..
Als je dan toch van plan bent om iets te nemen zou ik laag test zetten (bijvoorbeeld 250 mg) en dan combineren met anavar 40 mg, De anavar zal zorgen voor meer kracht, ondanks je met de test iets in gewicht stijgt. De 72 kilo ga je hiermee nietr halen, maar volgens mij wilde je hier toch onder blijven.
Maar zoals de meesten al hebben gezegd, ga vooral een goed eetschema opstellen en waightgainers erbij nemen.
ik herhaal, alweer, hij gebruikt bold voor de rode bloedcellen... zuurstofdragers.
verder klopt het wel wat je zegt
Kracht is massa x snelheid, als je snelheid met 50% zakt en je massa met 70% toeneemt zou je kracht moeten toenemen lijkt me?
Ik snap dat het altijd een leuk excuus is, die snelle stofwisseling. Maar bedenk je dit eens, je eet nu onder onderhoud ( anders kwam je wel aan ). Straks ga je kuren, gain je een paar kilo. Dan ga je off en verlies je alles ( omdat je nog steeds onder onderhoud eet ) en heb je een paar 100 euro voor niks uitgegeven. Wat heb je dan gewonnen?
Heb je ooit een vechtsport beoefend? Je stoten komen niet alleen aan op massa en kracht, een goede stoot bestaat voor het grootste deel uit techniek. Uiteraard komt een stoot van een prof van 60 kg minder hard aan dan de stoot van een prof van 120 kg maar goed.
Heb je ooit een vechtsport beoefend? Je stoten komen niet alleen aan op massa en kracht, een goede stoot bestaat voor het grootste deel uit techniek. Uiteraard komt een stoot van een prof van 60 kg minder hard aan dan de stoot van een prof van 120 kg maar goed.

Klopt, maar een second opinion heeft zijn voordelen..
Ter conclussie, bacardi en tapout, wat moet er worden veranderd.
KUURSCHEMA:
Week 1-10 test EN (..)?
Week 1-10 Bold (..)?
Week 1-6 Turinabol (..)?
NAKUUR:
Week12-15 nolvadex 20 mg per dag (2 tabs)
Ik heb 3jaar mma gedaan, dus ja ik heb wel een vechtsport beoefend. Niemand heeft het hier over techniek en wat er allemaal bij een stoot komt kijken, het betreft hier een massa kuur en de vraag was of meer massa zijn stoot kracht omlaag haalt, en dan heb jij t over techniek![]()
Ervan uitgaande dat je je voedingsschema nog een keer checkt en aanpast zou ik het persoonlijk "wat milder houden" als dit je eerste kuur is. Laat die bold en tur, maar even voor wat het is,
Met een goed eetschema zou je 3-4 kilo netto over moeten kunnen houden einde van de rit.
Week 1-10 test 250 mg week
Week 4-10 anavar 40 mg p/d
NAKUUR:
Week12-15 nolvadex 20 mg per dag (2 tabs)
Je zal vrij schone massa pakken en wat kracht, door de test lager te zetten dan de 500 die jij in gedachte had, zul je minder bloat hebben en na de kuur minder terugslag.
Succes