Fitness Seller

kuur schema

jayyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
hoi mensen
ik zou graag willen weten wat jullie van mijn kuurschema vinden en hoop dat jullie hier nog tip's over kunnen geven en mij kunnen helpen met mijn voedingschema voor de kuur.
stats:
23j
1,80 m
85 kg

dit word mijn 3de kuur

1-15 test e 500mg
1-15 deca 400mg
1-15 mast e 400mg

dbol 4 weken on/of
2-6 dbol 50mg pre workout
11-15 dbol 50mg pre workout

1-2 tren ace EOD 100mg kickstart om al wat met kracht vooruit te gaan en gwn van het begin te knallen
na dat de tren is afgelopen zullen de lange esters beginnen te werken.

16-20 nakuur

ook zou ik wel van jullie weten wat te doen tegen stria ik weet dat er al topic's over zijn maar ik zou het graag nog een keer willen horen stria is natuurlijk niet goed weg te krijgen maar hoe ik kan voorkomen dat het met deze kuur nog erger word. mijn schouders groeien gewoon supersnel en de stria begint onder mijn oksel uit te komen. ik wil echt niet dat dit dalijk aan de buitekant te zien is

Laatst bewerkt:
hoi mensen
ik zou graag willen weten wat jullie van mijn kuurschema vinden en hoop dat jullie hier nog tip's over kunnen geven en mij kunnen helpen met mijn voedingschema voor de kuur.
stats:
23j
1,80 m
85 kg

dit word mijn 3de kuur

1-15 test e 500mg
1-15 deca 400mg
1-15 mast e 400mg

dbol 4 weken on/of
2-6 dbol 50mg pre workout
11-15 dbol 50mg pre workout

1-2 tren ace EOD 100mg kickstart om al wat met kracht vooruit te gaan en gwn van het begin te knallen
na dat de tren is afgelopen zullen de lange esters beginnen te werken.

16-20 nakuur

kan je niet beter gewoon dbol als kickstart gebruiken?
verder is een ai misschien wel handig, zeker met die zooi dbol erbij

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja dat is wel zo maar ik wil eigenlijk ook nog even voor mezelf uitvinden of tren voor mij te handelen is dus gebruikt ik die als kickstart en dan kan ik de dbol ook bewaren om de rest van de kuur nog te knallen.

Ik vind het apart voorstel.

2 weken kickstart is kort. Te veel dbol. 4 op 4 af zou ik niet doen. Pak dan gewoon 4 weken dbol kick.

15 weken vind ik ook lang heb je dit eerder gedaan? Deca sowieso twee weken korter dan de test.

Waarom doe je de mast erbij? Lijkt me niet dat mast op 400 vocht van deca tegenhoudt.

tren is kort werkende ester dus van die 2 weken ga ik denk ik toch wel al wat merken en ja die 400 mast zal zeker niet al het vocht van de deca tegenhouden maar het zal er wel wat aan bijdragen plus het zal de sides wat kunnen compenseren en ja dat met die deca ik wou heb al eerder laten stoppen vergeten te noteren maar wou hem eigenlijk maar 1 week minder laten lopen, denk je dat 2 weken beter is ?

tren is kort werkende ester dus van die 2 weken ga ik denk ik toch wel al wat merken en ja die 400 mast zal zeker niet al het vocht van de deca tegenhouden maar het zal er wel wat aan bijdragen plus het zal de sides wat kunnen compenseren en ja dat met die deca ik wou heb al eerder laten stoppen vergeten te noteren maar wou hem eigenlijk maar 1 week minder laten lopen, denk je dat 2 weken beter is ?

Ik heb geen ervaring met mast en deca in 1 kuur maar vraag me af of die mast wel echt nut gaat hebben. Als je geen vocht van deca wilt moet je gewoon geen deca gebruiken. Welke sides denk je dat mast compenseert van deca?

Ja deca twee weken korter.

Ik zou eerder dit doen:

Wk 1-15 test e
Wk 1-10 deca
Wk 11-16 tren a
Wk 1-4 dbol
Wk 17-.. Nakuur
Wk 1-16 hcg 2 x 500 iu

Dan kun je op einde meer boost krijgen van de tren denk ik dan twee weken in het begin. Zou de tren a ook ed prikken (dit voor minder tren sides volgens andere op dit forum).

ja maar ik wil meer dat dit een massa kuur word dan een cutt kuur. en om 1 week tren only te doen is ook raar zou niet weten waarom, voor de rest hcg ga ik niet aan beginnne ben niet vanplan 30 jaar te gaan kuren dus die kinderen komen er dan nog wel naar die par kuren en dat mijn ballen dan kunnen krimpen voor die 15 weken maakt me ook niet zoveel uit trekt daarna wel bij. je hebtwel gelijk in die 15 weken deca zal lang duren om daarvan te herstellen maar wil toch minimaal een jaar of gaan. en flink wat massa kunnen opbouwen met deze kuur

ja maar ik wil meer dat dit een massa kuur word dan een cutt kuur. en om 1 week tren only te doen is ook raar zou niet weten waarom, voor de rest hcg ga ik niet aan beginnne ben niet vanplan 30 jaar te gaan kuren dus die kinderen komen er dan nog wel naar die par kuren en dat mijn ballen dan kunnen krimpen voor die 15 weken maakt me ook niet zoveel uit trekt daarna wel bij. je hebtwel gelijk in die 15 weken deca zal lang duren om daarvan te herstellen maar wil toch minimaal een jaar of gaan. en flink wat massa kunnen opbouwen met deze kuur

dan kan je tren beter alsnog voor een cut kuur gaan bewaren. En mast eruit gooien

dan houd je best een goeie massakuur over

(met dbol als kick en een AI als je geen t**ten wil)

Is geen week tren only. Je zet test e he. Je kan tren ook tot 15 pakken. Tren is ook echt niet alleen om te cutten. Hcg is ook voor herstel. Hoe sneller je hersteld bent hoe beter.

dan kan je tren beter alsnog voor een cut kuur gaan bewaren. En mast eruit gooien

dan houd je best een goeie massakuur over

(met dbol als kick en een AI als je geen t**ten wil)

Zou er niet preventief al een AI naast gaan gebruiken.

Wat heb je als 1e en 2de kuur gehad?

Zou er niet preventief al een AI naast gaan gebruiken.

Wat heb je als 1e en 2de kuur gehad?

zou je die uit willen leggen? ik ben geen voorstander van zomaar een ai gebruiken, maar
dit is toch wel een stack die erom schreeuwd

ik heb het niet nodig heb nog nooit last gehad van gyno ook geen beetje dus. en mast eruit gooien zou dom zijn mast zorgt ervoor dat ik er wat harder uitkomt en mast verlaagt oestrogeen dus daardoor minder sides en nken als een god. mast hoef je niet alleen te gebruiken bij cutting cycle. ik gebruik het nu voor ander middelen te versterken en voor de bovenstaande redenen.

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

op hoog vetpercentage zal het natuurlijk weinig uithalen ma omdat ik op 8 procent zit zal het wel zijn werk doen om wat harder er uit te komen. ik ben ook nog erbij vergeten te vermelden dat ik de lange esters 2 x per week spuit i.v.m de halvering's waarden.

Dan moet je het er lekker uitlaten man, AI niet nodig=niet doen :)

zou je die uit willen leggen? ik ben geen voorstander van zomaar een ai gebruiken, maar
dit is toch wel een stack die erom schreeuwd

Zoals Bricks hierboven al zegt, niet iedereen heeft er last van dus zie niet waarom je een AI dan preventief zou gaan nemen als het niet nodig is. ;)

ik heb niks gezegd over AI nemen ? zowizo is dbol alleen pre workout 4/5 x in de week

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

wel zou ik graag nog van mensen willen weten die ervaring hebben met dbol gebruiken over hoeveel mg je het beste kan beginnen als je het gebruikt voor pre workout met deze kuur

Zoals Bricks hierboven al zegt, niet iedereen heeft er last van dus zie niet waarom je een AI dan preventief zou gaan nemen als het niet nodig is. ;)

mkay, ik zal mijn gedachtengang uitleggen

ik neem het bij zon stack altijd preventief om zeker te weten dat ik geen problemen krijg, en ik pak liever een ai dan dat ik op mijn zoutinname let

voor de duidelijkheid, het is niet verkeerd om dat preventief te doen. het is een kwestie van voorkeur.

Ik snap echt in godsnaam niet wat er zo moeilijk aan is om wat hCG er bij te prikken.
Kost je 3x 5000IU dus zijn de kosten ook niet.

mkay, ik zal mijn gedachtengang uitleggen

ik neem het bij zon stack altijd preventief om zeker te weten dat ik geen problemen krijg, en ik pak liever een ai dan dat ik op mijn zoutinname let

voor de duidelijkheid, het is niet verkeerd om dat preventief te doen. het is een kwestie van voorkeur.

Wel verkeerd om het preventief te doen. Kans dat je een probleem ( gyno ) veroorzaakt waar er geen is is aanwezig, dus gewoon dom om te gebruiken als je 't niet nodig hebt. Nu zal dit met Aromasin minder het geval zijn dan met Arimidex maar toch.

Verder zal de mast het vocht van Deca niet tegengaan daar Deca op een andere manier werkt ( iets met AR receptor, laatst nog gelezen maar kan het zo niet vinden ). Mast op 400 mg zal je ook niet droog of hard laten lijken als je er 900 mg aan aromatiserende AAS nodig hebt. Wat niet wegneemt dat ik het geen slecht idee vind om het erbij te laten lopen, kan heel goed z'n positieve werking hebben. Andere middelen versterken zul je me alleen wel ff moeten uitleggen, dat heb ik nog nooit gehoord.

Zou, als je toch weer off gaat hierna, zeker HCG mee laten lopen. Helpt je ontzettend in je herstel en dus in het behouden van je gains. Gewoon dom om het niet te gebruiken zou ik bijna zeggen.

Wel verkeerd om het preventief te doen. Kans dat je een probleem ( gyno ) veroorzaakt waar er geen is is aanwezig, dus gewoon dom om te gebruiken als je 't niet nodig hebt. Nu zal dit met Aromasin minder het geval zijn dan met Arimidex maar toch.

Verder zal de mast het vocht van Deca niet tegengaan daar Deca op een andere manier werkt ( iets met AR receptor, laatst nog gelezen maar kan het zo niet vinden ). Mast op 400 mg zal je ook niet droog of hard laten lijken als je er 900 mg aan aromatiserende AAS nodig hebt. Wat niet wegneemt dat ik het geen slecht idee vind om het erbij te laten lopen, kan heel goed z'n positieve werking hebben. Andere middelen versterken zul je me alleen wel ff moeten uitleggen, dat heb ik nog nooit gehoord.

Zou, als je toch weer off gaat hierna, zeker HCG mee laten lopen. Helpt je ontzettend in je herstel en dus in het behouden van je gains. Gewoon dom om het niet te gebruiken zou ik bijna zeggen.

Hoeveel hcg zou jij hem aanraden? Elke week 500iu of 1000iu

Terug
Naar boven