MuscleMeat

kuur schema

• Topic Starter Topic Starter
ja ben bekend met wat HCG doet met je maar niet zo bekend met de doseringen enzovoort als jullie me erbij kunnen helpen kan ik het misschien wel erbij laten lopen. ik kan 5000iu krijgen bij mijn supplier mogen jullie me vertellen wat dit inhoud wat ik moet doseren en hoe vaak in moet spuiten en hoelang ik het moet laten lopen.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

ook ben ik nog benieuw of ik meer sides zal krijgen hierdoor

We zijn je vader niet he, opzoeken kan je best zelf wel even.
Zoals aangegeven 500iu 2x pw is om en nabij voldoende om je testiculaire grootte te behouden.

• Topic Starter Topic Starter
het gaat zich om de doseringen en hoe vaak en hoelang voor het verbeter van het herstel en spiermassa behouden erna. mij interesseert het helemaal niks als me ballen krimpen voor 15 weekjes die worden daarna wel weer normaal. mikie b wat raad je voor me aan ?

het gaat zich om de doseringen en hoe vaak en hoelang voor het verbeter van het herstel en spiermassa behouden erna. mij interesseert het helemaal niks als me ballen krimpen voor 15 weekjes die worden daarna wel weer normaal. mikie b wat raad je voor me aan ?

Lees je wel. Staat al paar keer aangegeven 2 x 500 iu per week. Je herstelt sneller dus meer winst.

Terug
Naar boven