AndroidHealthClinic

kuur schema

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
Hoi, ik wil een kuur gaan beginnen ben 1.89 110kilo, vet 12/ 15 , train 8 jaar, maar ik maak me een beetje zorgen omdat ik al een rond hoofd heb en het niet vochtiger wil maken:p .

wat vinden jullie van mijn kuur of moet ik deca eruit halen?

week 1/ 10 500mg test ent
week 1/ 10 deca 400
week 5/ 10 winny 35 mg
nakuur clomid ;)

Deca kan je vervangen door Boldenone (Eq.).

Minder vocht, wat je daarvan gained is kwaliteit, bovendien versterkt het je hongergevoel doordat het je transport van voedingstoffen verbeterd (meer rode bloedlichaampjes).

geen vocht en dan 400mg deca en test op 500mg? stromba neem je 5-10 waarom niet week 9-13?
neem zoals mr j al zei 600mg eq, in combi met liquidex. maar onthou vocht op je hoofd kan je altijd krijgen als je daar gevoelig voor bent
gr d

Bij de hoeveelheden aangegeven in je kuur zou ik mn nakuur uit nolva en clomid doen bestaan. (is dit wel correct NL?) :p

wat kan ik als ik last van vocht heb, daartegen tijdens mijn kuur gebruiken?

Anti-e's.

Maar zou er zelf niet al te snel naar grijpen.

anti e nog aanraders?

Elmo zei:
Bang? Hoe kun je dat nu zeggen?

Bang waarvoor? :)

Heb echter geen zin om de hele anti-e discussie opnieuw te beginnen. Het meeste is al gezegd en ieder mag het er zijne van denken.

Zelf vind ik dus de totale werking van oestrogeen blokkeren (dus ook de positieve anabole effecten en de positieve effecten op je cholesterol levels) een stap te ver gaan tenzij je echt gruwelijk veel last krijgt van vocht.

Heb zelf net op 500mg Test. E. en 400mg Tren. E. gezeten zonder dat ik een echt merkbare hoeveelheid vocht vasthield. Het verschilt dus van persoon tot persoon.

En als je dan voor een anti-e kiest zou ik voor good old Proviron gaan, gezien deze een aantal mooie eigenschappen heeft mbt het vermeerderen van vrije Testosteron in je lichaam.

liquidex,femera arminex ect

• Topic Starter Topic Starter
iemand van de sportschool beweert dat als je winstrol oral neemt, je het beter in de eerste 3 weken van je kuur kan doen kan doen en in de laatste 3 weken, hij onderbouwt het omdat je dan een goeie kickstart hebt???

volgens mij is het flauwekul, wat vinden jullie hiervan?

ik vraag me eigen dan af wat voor een kickstart dat dan word aangezien winny voor het cutten is???

johankaas zei:
iemand van de sportschool beweert dat als je winstrol oral neemt, je het beter in de eerste 3 weken van je kuur kan doen kan doen en in de laatste 3 weken, hij onderbouwt het omdat je dan een goeie kickstart hebt???
volgens mij is het flauwekul, wat vinden jullie hiervan?

Je kunt winny idd gebruiken als kickstart in de eerste wkn van je kuur.

@Stillbuilding; winny wordt zowel in bulking als cuttingscycle's gebruikt.

en 3 weken klopt ook?

3 a 4 weken ja omdat de lange esters dan op hun top draaien

thanx:rolleyes:

ik heb trouwens me rot gezocht:twitch: maar ik kan nergens literatuur vinden dat je het aantal pillen over de hele dag moet verdelen, dat hoort toch ook vanwege de waarde tijd?

pillen delen? 2 visies
1) verdelen over de dag ivm halfwaardetijd
2) de pillen nemen 2 uur voor t trainen.

beide opties geprobeerd, ga persoonlijk voor de tweede optie

Terug
Naar boven