Fitness Seller

Kuur schwarzenneger

DvO zei:
Ik wil best Gunther als voorbeeld nemen hoor, die na een paar maandjes rust zowat de helft van zn gewicht verloor.
Gek he als je heel ver boven je natuurlijke limiet zit.
Als je dan even rust neemt en evt. ook geen AS dan smelt het als sneeuw
voor de zon omdat het lichaam het zelf zoveel spiermassa niet kan behouden.

Lijkt me nogal logisch:rolleyes:

Als je ver boven je limiet zit, dan spelen je genen ook geen rol meer.
Aangezien je zo ver boven je limiet zit neem de AAS het wel over van je lichaam

Inderdaad nogal logisch ja

Ik las ooit eens dat Schwarzenegger reeds van in zijn tienerjaren anabolen gebruikte.

Ik durf wel te stellen dat alle Mr. O. contestants minimaal bij de 2-3% meest genetisch begiftigde mensen behoren. Er zijn tienduizenden mensen op aarde die serieus proberen dat te bereiken en dat ook goed aanpakken, toch zijn er maar enkele tientallen mensen die een kans maken op het podium van de MR. O.

Ra ra hoe komt dat?

Geld.

Aangezien Mr. O natuurlijk wel een beetje doorgestoken kaart is.
Als je vind dat dat niet zo is:
Waarom pompt dan elke alteet zich vol met AAS en komen ze er mee weg?
Juist alles draait om geld bij grote wedstrijden.
Om een amateur wedstrijd mee te draaien kost je al honderden misschien wel duizenden euro's.
Denk maar aan voeding, supplementie etc

tuurlijk zijn genen belangerijk waar slaat dat nou weer op ??? zo kun je ook wel zeggen genen zijn niet belangerijk voor lengte ik word wel 2 meter als ik HGH gebruik vanaf me 8e. Misschien wel ja maar dan heb je nog altijd mensen die 2.25 meter worden op slechte voeding zonder ook maar iets te nemen. dus genen zijn niet belangerijk ??? hoor je wel neit wat je zegt ??? . En zo geld het ook voor spieren !!! de een kan 3000 mg testerone nemen en boldenone en zicht kapot trainen en geluk hebben als 120 kg droog word terwijl er heus wel iemand in de wereld is die dat misschien wel natural behaalt in dezelfde tijd. DUS DENK eens ff na sjongejonge slaat echt nergens op genen niet belangerijk :S. nou word ie mooi jongens :mad:

firedsoul zei:
tuurlijk zijn genen belangerijk waar slaat dat nou weer op ??? zo kun je ook wel zeggen genen zijn niet belangerijk voor lengte ik word wel 2 meter als ik HGH gebruik vanaf me 8e. Misschien wel ja maar dan heb je nog altijd mensen die 2.25 meter worden op slechte voeding zonder ook maar iets te nemen. dus genen zijn niet belangerijk ??? hoor je wel neit wat je zegt ??? . En zo geld het ook voor spieren !!! de een kan 3000 mg testerone nemen en boldenone en zicht kapot trainen en geluk hebben als 120 kg droog word terwijl er heus wel iemand in de wereld is die dat misschien wel natural behaalt in dezelfde tijd. DUS DENK eens ff na sjongejonge slaat echt nergens op genen niet belangerijk :S. nou word ie mooi jongens :mad:

Dude,.. voor snoepjes kun je bij mij aankloppen ? :rolleyes:

Ik zou toch maar even weghalen als ik jouw was..

Lengte heeft dus geen **** te maken met spierontwikkeling he
Als je die twee vergelijkt ga ik geeneens de waardige discussie met je aan.
Aangezien je lengte genetisch bepaald is, daar kan je niks aan doen ZONDER kunstmatige hormonen.

En probeer eens een verhaal te vertellen als je je niet in je ADHD rush bevindt

DvO zei:
Lengte heeft dus geen **** te maken met spierontwikkeling he
Als je die twee vergelijkt ga ik geeneens de waardige discussie met je aan.
Aangezien je lengte genetisch bepaald is, daar kan je niks aan doen ZONDER kunstmatige hormonen.

En probeer eens een verhaal te vertellen als je je niet in je ADHD rush bevindt

Nee want het slaat nergens op. Er is een groot verschil tussen een ecto van 50 kg en iemand die 100 kg is zonder een gewichtje op te pakken. die persoon van 100 kg zal zeker groter worden als ze hetzelfde gebruiken. En die lengte was maar een voorbeeld.Hoeveel spieren je kunt aankomen is genetisch en dat weet je zelf ook. De een kan natural 120 kg worden de ander niet eens 100 kg. Met steriods kun je er wel voorbij maar die ene die 120 kg kan worden zal dan nog altijd groter worden als ie ook gebruikt . Spierontwikkeling heeft wel met genen te maken en zoiezo als je genetisch een lelijk fysiek hebt word je geen MR.O.

Mensen met minder genen gebruiken gewoon een hogere dosering AAS.
Ruhl vind ik nou ook niet echt een MOOI fysiek hebben, kijk waar hij staat.

DvO zei:
Mensen met minder genen gebruiken gewoon een hogere dosering AAS.
Ja en als mensen met hele goeie genen nou ook een dezelfde hogere dosis AAS nemen? Worden ze dan niet groter:rolleyes:

Mugje zei:
Ja en als mensen met hele goeie genen nou ook een dezelfde hogere dosis AAS nemen? Worden ze dan niet groter:rolleyes:

idd en dat probeer ik hele tijd te zeggen maar dan word ik weer afgebekt omdat ik gewoon gelijk heb.

DvO zei:
Als je ver boven je limiet zit, dan spelen je genen ook geen rol meer.
Hoe weet je dat???
En dan zal het denk ik nog altijd van het uitgangspunt uitgaan.
Dus een genetische gast die veel aanleg heeft zal waarschijnlijk een
grotere fysiek hebben als die met AAS begint dan iemand met mindere genen.

Mugje zei:

Er zijn toch ook BBers die een stuk groter zijn dan de andere op MR. O?
Maar het discussie punt is dat je geen MR. O fysiek haalt zonder goede genen.
Dat is dus BS

Mugje zei:
Hoe weet je dat???
En dan zal het denk ik nog altijd van het uitgangspunt uitgaan.
Dus een genetische gast die veel aanleg heeft zal waarschijnlijk een
grotere fysiek hebben als die met AAS begint dan iemand met mindere genen.

Ik ben het ook eens met je dat een gast met goede genen een groter fysiek kan krijgen. Maar daar draait deze discussie niet om.
In mijn post hierboven noem ik het verschil dan ook tussen genetische freaks en niet genetische freaks.

Ruhl en Gunther.. Ruhl is duidelijk een genetische freak en Gunther duidelijk niet.
Beide staan ze op de Mr. O en beide zit er een groot verschil in kwa fysiek

Gezellig hier :)

Lief spelen ;)

Ik heb geen mening on the subject want ik heb de ballen verstand van AAS en genetics...

DvO zei:
Ruhl en Gunther.. Ruhl is duidelijk een genetische freak en Gunther duidelijk niet.
Beide staan ze op de Mr. O en beide zit er een groot verschil in kwa fysiek
Ik denk dat dat gewoon meer aan de bouw ligt dan aan de aanleg:).
En daar bedoel ik niet de genen mee maar meer gewoon omdat Ruhl massiever oogt. Gunther is nog wel een stuk zwaarder dan Ruhl;) .
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat kunt zien dat de 1 meer aanleg heeft dan de ander. Ze zijn tenslotte allebei op Olympia niveau.

Mugje zei:
Ik denk dat dat gewoon meer aan de bouw ligt dan aan de aanleg:).
En daar bedoel ik niet de genen mee maar meer gewoon omdat Ruhl massiever oogt. Gunther is nog wel een stuk zwaarder dan Ruhl;) .
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat kunt zien dat de 1 meer aanleg heeft dan de ander. Ze zijn tenslotte allebei op Olympia niveau.

Het zijn ook niet mijn woorden dat de één een genetische freak is en de andere niet.
Het werdt zelfs nog op de Mr. O 2005 gezegd door iemand dat Gunther juist helemaal geen genetische aanleg had.
Mensen die al jaren bij de Mr. O meedraaien en die zoiets zeggen, daar moet toch een enige vorm van waarheid inzitten.

Terug
Naar boven