builder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ironmind zei:
dat bestond toen nog niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironmind zei:

Gek he als je heel ver boven je natuurlijke limiet zit.DvO zei:Ik wil best Gunther als voorbeeld nemen hoor, die na een paar maandjes rust zowat de helft van zn gewicht verloor.

zo kun je ook wel zeggen genen zijn niet belangerijk voor lengte ik word wel 2 meter als ik HGH gebruik vanaf me 8e. Misschien wel ja maar dan heb je nog altijd mensen die 2.25 meter worden op slechte voeding zonder ook maar iets te nemen. dus genen zijn niet belangerijk
hoor je wel neit wat je zegt
. En zo geld het ook voor spieren !!! de een kan 3000 mg testerone nemen en boldenone en zicht kapot trainen en geluk hebben als 120 kg droog word terwijl er heus wel iemand in de wereld is die dat misschien wel natural behaalt in dezelfde tijd. DUS DENK eens ff na sjongejonge slaat echt nergens op genen niet belangerijk :S. nou word ie mooi jongens 
firedsoul zei:tuurlijk zijn genen belangerijk waar slaat dat nou weer opzo kun je ook wel zeggen genen zijn niet belangerijk voor lengte ik word wel 2 meter als ik HGH gebruik vanaf me 8e. Misschien wel ja maar dan heb je nog altijd mensen die 2.25 meter worden op slechte voeding zonder ook maar iets te nemen. dus genen zijn niet belangerijk
hoor je wel neit wat je zegt
. En zo geld het ook voor spieren !!! de een kan 3000 mg testerone nemen en boldenone en zicht kapot trainen en geluk hebben als 120 kg droog word terwijl er heus wel iemand in de wereld is die dat misschien wel natural behaalt in dezelfde tijd. DUS DENK eens ff na sjongejonge slaat echt nergens op genen niet belangerijk :S. nou word ie mooi jongens
![]()
DvO zei:Lengte heeft dus geen **** te maken met spierontwikkeling he
Als je die twee vergelijkt ga ik geeneens de waardige discussie met je aan.
Aangezien je lengte genetisch bepaald is, daar kan je niks aan doen ZONDER kunstmatige hormonen.
En probeer eens een verhaal te vertellen als je je niet in je ADHD rush bevindt
Ja en als mensen met hele goeie genen nou ook een dezelfde hogere dosis AAS nemen? Worden ze dan niet groterDvO zei:Mensen met minder genen gebruiken gewoon een hogere dosering AAS.

Mugje zei:Ja en als mensen met hele goeie genen nou ook een dezelfde hogere dosis AAS nemen? Worden ze dan niet groter![]()
Hoe weet je datDvO zei:Als je ver boven je limiet zit, dan spelen je genen ook geen rol meer.

Mugje zei:Ja en als mensen met hele goeie genen nou ook een dezelfde hogere dosis AAS nemen? Worden ze dan niet groter![]()
Mugje zei:Hoe weet je dat
En dan zal het denk ik nog altijd van het uitgangspunt uitgaan.
Dus een genetische gast die veel aanleg heeft zal waarschijnlijk een
grotere fysiek hebben als die met AAS begint dan iemand met mindere genen.
Ik denk dat dat gewoon meer aan de bouw ligt dan aan de aanlegDvO zei:Ruhl en Gunther.. Ruhl is duidelijk een genetische freak en Gunther duidelijk niet.
Beide staan ze op de Mr. O en beide zit er een groot verschil in kwa fysiek
.
.Estetisch gezien denk ik nietDvO zei:Er zijn toch ook BBers die een stuk groter zijn dan de andere op MR. O?

Mugje zei:Ik denk dat dat gewoon meer aan de bouw ligt dan aan de aanleg.
En daar bedoel ik niet de genen mee maar meer gewoon omdat Ruhl massiever oogt. Gunther is nog wel een stuk zwaarder dan Ruhl.
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat kunt zien dat de 1 meer aanleg heeft dan de ander. Ze zijn tenslotte allebei op Olympia niveau.