- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Mugje zei:
Esthetisch? Ik denk dat een kwestie van smaak geen rol speelt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mugje zei:

Ik zeg het idd verkeerd.DvO zei:Esthetisch? Ik denk dat een kwestie van smaak geen rol speelt![]()

helemaal mee eensDvO zei:Daarom kunnen wij er ook niet over oordelen, en kunnen mensen die dicht bij hun staan dat beter dan ons.![]()

DvO zei:Als je ver boven je limiet zit, dan spelen je genen ook geen rol meer.
Aangezien je zo ver boven je limiet zit neem de AAS het wel over van je lichaam
Inderdaad nogal logisch ja
Zelda zei:Ik durf wel te stellen dat alle Mr. O. contestants minimaal bij de 2-3% meest genetisch begiftigde mensen behoren. Er zijn tienduizenden mensen op aarde die serieus proberen dat te bereiken en dat ook goed aanpakken, toch zijn er maar enkele tientallen mensen die een kans maken op het podium van de MR. O.
Ra ra hoe komt dat?
Yes sir!skydirk zei:dat iemand die al gespierd en al 100kg weegt zonder te trainen meer iets voorheeft op een ecto van dezelfde lengte die 70 kg weegt, daar ben ik het mee eens. maar die mannen die nu kampioen zijn, waren meestal niet van die types. als je hun levensverhaal leest, waren het meestal ook ecto's die begonnen zijn met BB omdat ze zich veel te mager voelden. dus geen mannen die genetische aanleg hadden om te groeien. ze zijn niet om die reden groot geworden. gewoon vroeg begonnen en het eerste jaar al slikken en spuiten. je mag er zeker van zijn dat schwarzenegger al gebruikte, toen hij nog geen jaar trainde. en dat is ook niet zo verwonderlijk want 20 jaar geleden schreef elke dokter het voor omdat er toen nog geen jacht gemaakt werd op doping en men dacht dat het veel gezonder was. en je mag er zeker van zijn dat in de US (het land van de schijnheiligheid) veel meer gebruikt wordt dan hier en dat ze daar ook al het eerste jaar een spuit in hun gat steken. daarom zitten daar kolosale beesten. niet omdat ze betere genen hebben. hier en daar zal er wel een enkeling zitten die de chance heeft om betere genen te hebben, maar dat zel wel eerder een uitzondering zijn.
DvO zei:Wou je zeggen dat 100% van de Mr. O goede genen heeft?
Praat jezelf toch geen onzin aan.
Ik wil best Gunther als voorbeeld nemen hoor, die na een paar maandjes rust zowat de helft van zn gewicht verloor.
Genen.. Yeah Right!
Big'r zei:Je komt er pas achter dat je ecto bent wanneer je echt veel gaat vreten.
Testo zei:Wat voor BF had je bij die 56kg en wat voor BF heb je bij 97 kilo,Kale?
wazzup zei:sorry, zo werkt het niet. Als je de (genetisch bepaalde) receptoren niet hebt doen AAS bar weinig voor je. (niet genoeg om te kwalificeren voor de 'O)
KaLe zei:ik gok bij die 56kg rond de 10% en nu rond de 14-16% (voornamelijk rond de middel).