XXL Nutrition

Kuur schwarzenneger

Dan komt denk ik de vraag "wat is genetische aanleg".
Hoe bepaal je of iemand echt veel aanleg heeft.
Gunther zal waarschijnlijk meer aanleg hebben als mij:):(.
Maar heeft ie ook meer aanleg dan Ruhl?
Dus dat is opzich een best lastige vraag:D

Ja, alleen die gaat ons petje te boven denk ik.
Zowieso moet je dan beide personen kennen, kwa trainen, eten, slapen, rust, AAS.
Want wie moet er nou meer doen voor een grammetje spier dan de ander?

Daarom kunnen wij er ook niet over oordelen, en kunnen mensen die dicht bij hun staan dat beter dan ons. :)

hehe oke :)
majaaaa... ik ben de draad kwijt.... :o

Goh wat was het onderwerp nou ook al weer:rolleyes: oh ja wat gebruikte arnold nou??????

DvO zei:
Als je ver boven je limiet zit, dan spelen je genen ook geen rol meer.
Aangezien je zo ver boven je limiet zit neem de AAS het wel over van je lichaam

Inderdaad nogal logisch ja

sorry, zo werkt het niet. Als je de (genetisch bepaalde) receptoren niet hebt doen AAS bar weinig voor je. (niet genoeg om te kwalificeren voor de 'O)

jaaa maar nu komt de super vraag..

Hoe zit het dan met GEN doping ? :D

dat iemand die al gespierd en al 100kg weegt zonder te trainen meer iets voorheeft op een ecto van dezelfde lengte die 70 kg weegt, daar ben ik het mee eens. maar die mannen die nu kampioen zijn, waren meestal niet van die types. als je hun levensverhaal leest, waren het meestal ook ecto's die begonnen zijn met BB omdat ze zich veel te mager voelden. dus geen mannen die genetische aanleg hadden om te groeien. ze zijn niet om die reden groot geworden. gewoon vroeg begonnen en het eerste jaar al slikken en spuiten. je mag er zeker van zijn dat schwarzenegger al gebruikte, toen hij nog geen jaar trainde. en dat is ook niet zo verwonderlijk want 20 jaar geleden schreef elke dokter het voor omdat er toen nog geen jacht gemaakt werd op doping en men dacht dat het veel gezonder was. en je mag er zeker van zijn dat in de US (het land van de schijnheiligheid) veel meer gebruikt wordt dan hier en dat ze daar ook al het eerste jaar een spuit in hun gat steken. daarom zitten daar kolosale beesten. niet omdat ze betere genen hebben. hier en daar zal er wel een enkeling zitten die de chance heeft om betere genen te hebben, maar dat zel wel eerder een uitzondering zijn.

ah, skydirk ik ben het helemaal met je eens
al dat geouwehoer over super aanleg.
is allemaal flauwekul
komt gewoon door die paardemiddelen die ze gebruiken.
een gewoon lichaam kan dan veranderen in een massa monster
en als je nog van nature een fysiek heb dat in ballans is dan kan je daar wedstrijden mee doen.

Zelda zei:
Ik durf wel te stellen dat alle Mr. O. contestants minimaal bij de 2-3% meest genetisch begiftigde mensen behoren. Er zijn tienduizenden mensen op aarde die serieus proberen dat te bereiken en dat ook goed aanpakken, toch zijn er maar enkele tientallen mensen die een kans maken op het podium van de MR. O.

Ra ra hoe komt dat?

:clap: Yes sir!

skydirk zei:
dat iemand die al gespierd en al 100kg weegt zonder te trainen meer iets voorheeft op een ecto van dezelfde lengte die 70 kg weegt, daar ben ik het mee eens. maar die mannen die nu kampioen zijn, waren meestal niet van die types. als je hun levensverhaal leest, waren het meestal ook ecto's die begonnen zijn met BB omdat ze zich veel te mager voelden. dus geen mannen die genetische aanleg hadden om te groeien. ze zijn niet om die reden groot geworden. gewoon vroeg begonnen en het eerste jaar al slikken en spuiten. je mag er zeker van zijn dat schwarzenegger al gebruikte, toen hij nog geen jaar trainde. en dat is ook niet zo verwonderlijk want 20 jaar geleden schreef elke dokter het voor omdat er toen nog geen jacht gemaakt werd op doping en men dacht dat het veel gezonder was. en je mag er zeker van zijn dat in de US (het land van de schijnheiligheid) veel meer gebruikt wordt dan hier en dat ze daar ook al het eerste jaar een spuit in hun gat steken. daarom zitten daar kolosale beesten. niet omdat ze betere genen hebben. hier en daar zal er wel een enkeling zitten die de chance heeft om betere genen te hebben, maar dat zel wel eerder een uitzondering zijn.

Hoe weet je dat mager zijn een indicatie is voor slechte genen?

Ik was zelf vroeger 67 kg bij 1,88 m. Zo ecto als maar kan.
Een maat van me wat nog net iets langer en heeft op ongeveer hetzelfde gewicht gezeten.
We waren er allebei van overtuigd dat we zo ecto waren als het maar kan.

Na een aantal jaar trainen heb ik toch een beetje een normale fysiek gekregen, neig dus meer naar meso toe. Mijn maat ging zonder steroiden naar 96 kg toe. Binnen heel korte tijd. Hij blijkt dus tussen meso en endo te zitten.

Je komt er pas achter dat je ecto bent wanneer je echt veel gaat vreten.

idd als je heel weinig eet als je jong bent dan zie je er misschien als een ecto uit. Maar je dan normaal gaat eten dan komt je ware potentie naar boven.

DvO zei:
Wou je zeggen dat 100% van de Mr. O goede genen heeft?

Praat jezelf toch geen onzin aan.
Ik wil best Gunther als voorbeeld nemen hoor, die na een paar maandjes rust zowat de helft van zn gewicht verloor.

Genen.. Yeah Right!

Ja..

Ik wil Gunther ook wel als voorbeeld geven als iemand die te vroeg aan de AAS is begonnen. Hoe meer je natural opbouwt, des te beter/langer hou je dat vast.

Het heeft allemaal te maken met voeding, rust, training, genen en gevoeligheid voor AAS.

Big'r zei:
Je komt er pas achter dat je ecto bent wanneer je echt veel gaat vreten.

Klopt!!

Ik ben begonnen met 56kg (bij 1.70m). En zit nu op 97kg (natural), maar moet nu uitkijken dat ik niet te snel vet word met bulken. Veel mensen die waren voor het trainen ondervoed.

Wat voor BF had je bij die 56kg en wat voor BF heb je bij 97 kilo,Kale?

wazzup zei:
sorry, zo werkt het niet. Als je de (genetisch bepaalde) receptoren niet hebt doen AAS bar weinig voor je. (niet genoeg om te kwalificeren voor de 'O)

Wat dacht je van up- en down- regulatie?

Terug
Naar boven