AndroidHealthClinic

Kuur schwarzenneger

• Topic Starter Topic Starter
Jongens weet je wat ??? , ik hoef arnold kuurschema niet meer te weten.

Arnold krom ook aardig in gewicht buiten wedstrijdseizoen. De vraag is ook miss meer of je genetisch aanleg moet hebben om de AAS aan te kunnen. De laatste jaren van Arnold waren lastig voor hem, omdat er gewoonweg veel meer (zware) gebruikers op het podium kwamen.

Ik denk ook mede dankzij dit, dat hij zeker wist dat ondanks zijn genetisch aanleg, kleinere kans ging maken. Kijk maar naar Lou, die steeds groter en beter begon te worden.

Laatst een topic geloof ik over een filmpje van Arnold in Brazilie. Gewoon echt NIET groot meer. Terwijl hij vaak gewoon doortrainden, hij kuurde gewoon volgens mij niet meer en a la gunter effect. Denk dat zijn aanleg nog best wel gehyped is in die tijd. Hij onderzocht naar de beste trainen, voeding en ja vooral AAS ;)

Je wilt volgens mij echt niet weten wat voor AAS zooi uit frankrijk/duitsland kwam in die tijd, foto's van toen die 21 was zegt al genoeg. Hij heeft toen eigenlijk die massa al gewonnen. Terwijl de meeste bb tegenwoordig kg voor kg opbouwen in de jaren, had hij eigenlijk al 80/90% van ze totale massa gewonnen.

Laatst bewerkt:
ik heb op t *** forum eens foto,s gezien van arnold toen ie ofseason was.
nou toen stelde hij echt niet meer veel voor.
gewoon slank gespierd was ie.
zal eens kijken of ik die foto,s nog kan vinden.

skydirk zei:
en je mag er zeker van zijn dat in de US (het land van de schijnheiligheid) veel meer gebruikt wordt dan hier en dat ze daar ook al het eerste jaar een spuit in hun gat steken. daarom zitten daar kolosale beesten. niet omdat ze betere genen hebben. hier en daar zal er wel een enkeling zitten die de chance heeft om betere genen te hebben, maar dat zel wel eerder een uitzondering zijn.

Ken je Shane Giessen (ofzo). Die zou ook nog naturel zijn??? Wie gelooft dat?

Ik dacht dat Arnold een hand vol Dboll pillen per dag en enkele Primo injecties per week nam, dat was wel zo'n beetje de basic toen. Ik meen ook dat Franco (Columbo) wat expirimenteerde met test injecties..

het is in ieder geval in geen velden of wegen meer te vergelijken met nu.. Erg jammer.. Dat was echt 'the golden age'

Dr. Worf zei:
Ik dacht dat Arnold een hand vol Dboll pillen per dag en enkele Primo injecties per week nam, dat was wel zo'n beetje de basic toen. Ik meen ook dat Franco (Columbo) wat expirimenteerde met test injecties..

Ik denk dat dat allemaal fabeltjes zijn. Ik denk weldegelijk dat ze wisten wat ze deden. Bijna al die knakkers uit die tijd hebben koters en ik heb ze nog nooit met gyno gezien (om even een voorbeeld te noemen). Het was nog niet illegaal in die tijd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zomaar wat deden (uitzonderingen daargelaten).

KaLe zei:
Ik denk dat dat allemaal fabeltjes zijn. Ik denk weldegelijk dat ze wisten wat ze deden. Bijna al die knakkers uit die tijd hebben koters en ik heb ze nog nooit met gyno gezien (om even een voorbeeld te noemen). Het was nog niet illegaal in die tijd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zomaar wat deden (uitzonderingen daargelaten).

Tuurlijk zijn dat fabeltjes....het waren geen idioten hoor.

Ze snoepten al rijkelijk van de testo en al die andere shit die wij ook gebruiken.

Ze haalden zelfs de GH uit dode apen of je het nu gelooft of niet!

Ik zie het al voor me......dood aapje opengesneden en Arnold met zn injectiespuit de hgh opslurpend....:D

helaas zullen we waarchijnlijk nooit achter de werkelijke kuren van de toppers komen

eh mattie's (betekent vrienden voor sjakies die dat niet weten). je moet gewoon the guts hebben. no pain, no guts no muscles

haha daar had ik dat ook gelezen :D

Terug
Naar boven