- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd wat moet je er ook meezijlstra zei:Jongens weet je wat, ik hoef arnold kuurschema niet meer te weten.

skydirk zei:en je mag er zeker van zijn dat in de US (het land van de schijnheiligheid) veel meer gebruikt wordt dan hier en dat ze daar ook al het eerste jaar een spuit in hun gat steken. daarom zitten daar kolosale beesten. niet omdat ze betere genen hebben. hier en daar zal er wel een enkeling zitten die de chance heeft om betere genen te hebben, maar dat zel wel eerder een uitzondering zijn.
Wie gelooft dat?Dr. Worf zei:Ik dacht dat Arnold een hand vol Dboll pillen per dag en enkele Primo injecties per week nam, dat was wel zo'n beetje de basic toen. Ik meen ook dat Franco (Columbo) wat expirimenteerde met test injecties..
KaLe zei:Bijna al die knakkers uit die tijd hebben koters en ik heb ze nog nooit met gyno gezien
KaLe zei:Ik denk dat dat allemaal fabeltjes zijn. Ik denk weldegelijk dat ze wisten wat ze deden. Bijna al die knakkers uit die tijd hebben koters en ik heb ze nog nooit met gyno gezien (om even een voorbeeld te noemen). Het was nog niet illegaal in die tijd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zomaar wat deden (uitzonderingen daargelaten).
NPC zei:Ze haalden zelfs de GH uit dode apen of je het nu gelooft of niet!
Ik denk dat jij een Sjakie bent (ik ook overigens)Mugje zei:
NPC zei:Ze haalden zelfs de GH uit dode apen of je het nu gelooft of niet!