MuscleMeat

kuur spuiten in de armen

ellerke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
103kg
weet er iemand hoeveel ml dat je in de armen mag spijten en wat
ben nu al tijdje bezig met in mijn poep te spuiten maar wil eens andere plaats

100ml :eek:

waarom zou je in je armen willen spuiten?

• Topic Starter Topic Starter
voor mijn boven lichaam te vergroten heb gezien dat het kon
[Link niet meer beschikbaar] das de link

oe bedoel je
kwil mijn boven lichaam groter en bredere armen zit nu met omtrek van 41cm

voor mijn boven lichaam te vergroten heb gezien dat het kon
[Link niet meer beschikbaar] das de link

Je vergroot niets mee. Je biceps worden tijdelijk wat dikker en hoogswaarschijnlijk misvormder door de zwelling en irritatie van wat je gespoten hebt. Grote kans dat je de hele week ook k*t gaat trainen daardoor. En echt veel kan je er ook niet in kwijt. Zeker als beginner zou eerst met half ml beginnen als je het zo graag moet doen.

Gebruik je botox?

In b4 synthol

Injecteren in je armen gaat daar niet bij helpen. Focus je training op je bovenlichaam als je daaraan wilt werken.

zet dan pgfa2;)

ik doe nu
golden gear ultra sust
golden gear trenbolone enanthate
golden gear drostenolone propionate

in mijn poep doe ik nu al 2 jaar met tussen pauzes maar had graag eens in de armen gedaan

Waarom wil je het nou toch in je armen zetten als het je word afgeraden?
Kan alleen maar voor extra ongemak zorgen, waardoor je je armen minder goed kan trainen.
De injecties zijn ook pijnlijker.

Als je wilt wisselen van injectieplaats pak dan je bovenbenen.

In de bilspier dus.

heb het gezien op amerikaanse site

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 10:46 ----------

ik zeg daar mijn poep tegen :p

Ik mis de tijden dat zo'n idioot als dit volledig de grond in werd gebrand en afgetrapt voor het stellen van zulke domme vragen (maar nog meer voor het denken dat injectieplaats uitmaakt voor welke spieren het hardst groeien...)

Ik mis de tijden dat zo'n idioot als dit volledig de grond in werd gebrand en afgetrapt voor het stellen van zulke domme vragen (maar nog meer voor het denken dat injectieplaats uitmaakt voor welke spieren het hardst groeien...)

Mooi he... :D

Het afbranden is overigens totaal overbodig tegenwoordig, we moeten ermee leren leven, met al die mong*len :trollface:

Doet me denken aan een maat van me, die hevig geloofde dat winny inject plaatselijke spiergroei kan veroorzaken. Ik heb hem gesmeekt t niet te doen. Neeeee, meneertje wilde grotere schouders.
Uiteindelijk heeft ie z'n hele kuur geen schouders (waar hij injecteerde) kunnen trainen door de irritaties en ontstekingen.
Na ze kuur was alles gegroeid behalve z'n schouders HAHAHAHA :roflol:

En Mr. POEP, volgens mij moet jij wat serieuzer trainen en eten, want na 2 jaar kuren armen van 41 cm hebben....? :fluit:

Doet me denken aan een maat van me, die hevig geloofde dat winny inject plaatselijke spiergroei kan veroorzaken. Ik heb hem gesmeekt t niet te doen. Neeeee, meneertje wilde grotere schouders.
Uiteindelijk heeft ie z'n hele kuur geen schouders (waar hij injecteerde) kunnen trainen door de irritaties en ontstekingen.
Na ze kuur was alles gegroeid behalve z'n schouders HAHAHAHA :roflol:

En Mr. POEP, volgens mij moet jij wat serieuzer trainen en eten, want na 2 jaar kuren armen van 41 cm hebben....? :fluit:

ja armen van 41cm maar wel 1m73 103kg....heb je wel huge benen volgens mij:p

Terug
Naar boven