Fitness Seller

kuur spuiten in de armen

Mooi he... :D

Het afbranden is overigens totaal overbodig tegenwoordig, we moeten ermee leren leven, met al die mong*len :trollface:
Afbranden hoeft ook niet per se, maar dr mag toch wel enigszins verwacht worden dan mensen zich inlezen voor ze zichzelf zware medicatie gaan toedienen...
Toen ik hier net op het forum kwam hoefde je echt niet aan te komen met zulke vragen ;)

Nee helemaal mee eens, maar misschien zit gewoon minder mensen die actief zijn in de AAS aan de AAS. Dus een langer lontje?

Verder slaan zulke vragen nergens op inderdaad, maar meer dan de helft van het hele forum staat vol met vragen die al een miljoenmiljard keer zijn beantwoord...

Enige middel wat tijdelijk vergroot is eciclene, verder is dan synthol een middel wat daar voor zorgt door de spierfacia op te rekken. Veder is plaatselijk zetten met gedachte op plaatselijke groei bullshit.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik i dikke benen btw ik train al langer of 2 jaar maar is nu al 2 jaar dak kuur de voorn trainde ik ook en deek boksen

Waarom is nederlands schrijven zo moeilijk? Begrijp er geen reet van kerel. Je zit hier op een forum, niet whats app, facebook etc. Formuleer ff je zinnen.

ja ik heb dikke benen btw ik train al langer of 2 jaar maar is nu al 2 jaar dak een kuur doe daar voor trainde ik ook en de ik aan boksen
nederlands genoeg kereltje

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 12:25 ----------

ik vraag hier een gewone vraag en krijg dan van die stome reacties wtf een vraag is een vraag

Probleem is dat ik en waarschijnlijk de rest van het forum geen reet van je vraag/mededeling begrijpen, kereltje. Dus schrijf ff normaal en formuleer je zinnen ff normaal,dan krijg je vast normaal antwoord. Begrijpend lezen is voor jou ook al moeilijk. Op esiclene en synthol na bestaat er geen middel wat voor plaatselijke groei zorgt. Zo dit is het enige goede antwoord.

De man is 46 die jij kereltje noemt..
Maar je hebt je antwoord nu toch?

ja idd dank u daar voor en kereltje zeg ik altijd tegen iedereen ook tegen vrienden is niet beledigd bedoeld

Train je benen wel ts?

Ja daar zat ik ook al aan te denken...

Ik weet niet onder welke steen ze deze gozer vandaan gehaald hebben. ???
Net zoals al die winstrol topics, is dat nou egt alleen maar omdat het bijna zomer is?

1.73 mtr bij 103 kg
armen 41 cm ??????????????????????????????, 2 jaar aan de test met tren met tussenpozen
hoe serieus moet ik dit nemen

TS komt uit Kortrijk, inkoppertje :)

Gaat iemand de UG namen nog weghalen:P?

Terug
Naar boven