AndroidHealthClinic

Kuur ter beoordeling

itsme

Novice
Elite Member
Waardering
0
hallo all,

ik heb de afgelopen tijd veel..heel veel gelezen hier en op andere boards.
en ik denk dat ik er weel een beetje uit ben ,
maar omdat zoveel lezen/leren in redelijk korte tijd ook weer verwarrend is,
wil ik mijn kuur nog even ter goedkeuring voorstellen.

STATS:
28jr
86 kg
15%

KUURVERLEDEN:
geen , dit zou mijn eerste kuur worden

DOEL:
massa zonder in veel in bf omhoog te gaan

KUUR:
Week 1-3 dbol 20mg ED (2 x 10mg tablet)
Week 1-6 test prop 100mg EOD (1ml@100mg/ml)
Week 1-6 tren acetate 75mg EOD (1ml@75mg/ml)
All british dragon, via betrouwbare maar te dure internet pharma.

NAKUUR:
week 7-8 nolvadex 40mg ED
week 9-10 nolvadex 20mg ED

MOTIVATIE:
-6 weken ,omdat dit mijn eerste kuur wil ik hem niet al te lang maken.
lees heel vaak op board dat de meeste gain na 5-6 weken toch weg zijn.

-test-prop/tren-ace , deze combi staat bekend als goede cleane bouwer.
zoals ik al zij wil zeker niet te veel in bf omhoog gaan en hoop met deze combi
toch wat massa te pakken. Daarnaast zijn dit beide korte esters waardoor dit goed uitpakt
in de 6 weken kuur.

-dbol , is mischien vreemd in dit rijtje , maar toch voornamelijk om de kickstart en de
rush die hij hopelijk geeft.
Het evt extra vocht en bf wordt gecorigeerd door de clean combi van test/tren (hoop ik dan)

-nolvadex only, is nog een twijfelaar , maar hoor toch veel bijwerkingen van clomid.
heb dit een beetje gebaseerd op "big cats" profiel -> http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm
Geen hcg, alhoewel ik hier ook nog twijfel , ivm mogelijk schade zaad!

VRAGEN:
- Wel/geen proviron tijdens deze kuur?
- Is 6 weken EOD spuiten niet te voor een eerste kuur?
- Klopt het dat de test/tren met 1 spuit gezet kunnen worden (2ml dus)
(wel op wisselende plek)
- Lees ook verhalen van : badend in zweet wakker worden,hartkloppingen,echt ziek e.d.
Ik weet dat dat moeilijk te zeggen valt ,maar is de kans op deze effecten groot met deze kuur?
- Is kuur niet te zwaar voor een eerste kuur(en niet echt zwaar gebouwd).

all input is welcome,
thnks

Ik zou de dbol er niet bij nemen. Je kickstart heb je niet nodig met de t.prop. Voor een eerste kuurtje heb je genoeg aan de t.prop en tren.

proviron zou ik niet gebruiken, zelfs niet als je de dbol er in laat. De test en tren kun je prima samen zetten.

Je kuur is misschien een tikje te zwaar voor een eerste keer. Daarom zou ik de dbol eruit laten.

Zorg dat je voeding en training optimaal is en je zult er geen spijt van hebben ! BD is erg goed spul.

d-bol lijkt me inderdaad wel erg zwaar voor een eerste kuur. d-bol is sowieso erg slecht.
Waarom kies je niet voor een lange ester ipv korte? Lange esters zorgen voor stabielere bloedwaarden. Hoor ook veel dat je met lange esters betere resultaten kunt behalen, je zult je kuur dan wel minimaal 8 weken moeten maken om er meer profijt uit te halen. En clomid ontkom je eigenlijk niet aan voor een goede nakuur.

Ziet er doordacht uit, maar met korte esters zoals prop. en ac. heb je echt geen dboll nodig.

Verslik je echter niet in de /eod injecties tijdens je eerste kuur. :)

je ben tenminste niet over 1 nacht ijs gegaan.

Ik ben bang dat de hoeveelheid prikjes je tegen gaan vallen.

Voor de rest zeg ik: go for it!

VRAGEN:
- Wel/geen proviron tijdens deze kuur?
Niet nodig, ook niet met de dboll er in

- Is 6 weken EOD spuiten niet te voor een eerste kuur?
Voor velen wel, als je er goed over denkt is het wel een verstandige keuze.

- Klopt het dat de test/tren met 1 spuit gezet kunnen worden (2ml dus)
(wel op wisselende plek)
Ja

- Lees ook verhalen van : badend in zweet wakker worden,hartkloppingen,echt ziek e.d.
Ik weet dat dat moeilijk te zeggen valt ,maar is de kans op deze effecten groot met deze kuur?
Verschilt per persoon, je bent nog maagdelijk schoon dus je lichaam weet niet wat het overkomt en dan is 175 mg roids EOD niet weinig. Van de tren kon je best eens wat gaan zweten.

- Is kuur niet te zwaar voor een eerste kuur(en niet echt zwaar gebouwd).
Ik vind van wel, maar ben dan zelf ook een voorstander van lichtere kuren. Ligt er ook een beetje aan hoe je reageert op andere medicijnen e.d. Als je bij een half asprootje al in slaap valt, zal dit wel eens geinig kunnen worden.

Belangrijker is dat je de rest (voeding, training) goed in orde hebt en dat is helaas meestal niet het geval......

Duidelijke uitleg... Vind alleen je naam TSUNAMI erg flauw....niet voor deze tijd denk ik...maar ja :rolleyes:

Kweet't......heb hem eigenlijk al jaren en laatst nog ter discussie gesteld in een ander topic. Iedereen vond dat 'ie moest blijven......dussss :o

• Topic Starter Topic Starter
thanks to all , voor de reacties.

Ik ga dan denk ik toch maar de dbol weglaten.
Vinden jullie hem dan nog te zwaar en zou ik de hoeveelheden terugbrengen (bv 2x0.75ml)??

@jappy , tja ik wil erg graag aan de 6 weken vasthouden.
met lange esters moet er ook een langere rust voor de nakuur en duurt het geheel zo weer een maand langer.

EOD injecties , zie er bijna zo tegenop dat ik bijna overga naar dbol/winstrol tabs kuur :) , maarja wordt gewoon even doorbijten ehhh prikken.

Hoe waren jullie reacties met de eerste injecties ??

@tsunami , ja ik weet hoe belangrijk voeding is , dat is ook een reden dat ik eigenlijk 6 weken wil.
Ik probeer altijd wel goed te eten ,
maar heel eerluk lukt dat niet altijd
(zie 15%bf :( ).

Ik heb me wel voorgenomen om er tijdens m'n kuur 110% voor te gaan , en kies dan liever voor 6 weken 110% dan 8 weken 95%.

Nu alleen nog van m'n eod prikangst af zien te komen en ik ben er klaar voor.

grtx,

Dt prikken valt reuze mee hoor.. maar vat het idd niet te licht op er zijn wel risico's aan verbonden als je niet weet wat je aan het doen bent.

Paar tips heb ik wel, mix de tren en prop zeker, prop staat erom bekend dat het aardig gevoelig kan zijn. Wissel regelmatig van injectie plek, te vaak op dezelfde plek gaat ook pijn doen en gaat het injecteren ook stuk lastiger.

Hier op de site kun je flink wat info lezen.. suc6 ermee!

Edit : www.spotinjections.com ook wel handig om eens te zien!

itsme zei:
@tsunami , ja ik weet hoe belangrijk voeding is , dat is ook een reden dat ik eigenlijk 6 weken wil.
Ik probeer altijd wel goed te eten ,
maar heel eerluk lukt dat niet altijd
(zie 15%bf :( ).

Ik heb me wel voorgenomen om er tijdens m'n kuur 110% voor te gaan , en kies dan liever voor 6 weken 110% dan 8 weken 95%.

kerel, je voeding dient te allen tijde 110 % te zijn. het is natuurlijk heel goed dat je voeding tijdens je kuur perfect is maar als het na je kuur niet perfect is zal je je gewonnen massa ook weer snel verliezen

tuurlijk heb je gelijk latin, maar t leven moet wel leefbaar blijven toch ?
groetjes

Denk dat zodra de hormoontjes door je lichaam gieren je snel van je prikangst af bent. :)

reusje20 zei:
tuurlijk heb je gelijk latin, maar t leven moet wel leefbaar blijven toch ?
groetjes

ja tuurlijk kerel, is zeker waar maar het leven is ook leefbaar als je goed op je voeding let. gewoon goed plannen en dan moet het geen probleem zijn. als je kuurt moet je er nou eenmaal wat voor over hebben

prop en tren in eerste kuur?

houd het bij test enth/cyp only of test/dbol oid
zeker niet nodig om 3 as te stacken

• Topic Starter Topic Starter
big_t

Ik denk dat ik ga luisteren naar je.
Ben er nogsteeds van overtuigt dat test prop/tren een goede stack is voor mij.
maar ga steeds meer tegen de nadelen opkijken.
Ik weet dat de meeste ervaren kuurders nu zullen zeggen dat het wel meevalt.
maar als ik denk aan :

- EOD spuiten
- Tren cough
- insomia
- stinken/overdreven zweten

denk ik idd dat tren een beetje te heftig is voor een eerste kuur.
(wie weet volgt er ooit een tweede , dan zien we wel weer)

Ik zal dan wel van m'n 6 weken plan moeten afstappen (^%#$%$#%)
zit nu te denken aan :
1-4 d-bol (30mg ED)
1-6 test enanthate (250mg/5 days)
6-7 d-bol (30mg ED)
8 nakuur

en dan cardio ipv tren :D

dit is nog even voorlopig , moet nog eenenander lezen.
maar eerste meningen??

grtx

Laatst bewerkt:
Ik zou de test E. voor 8 weken doen. de dbol de eerste 6 weken op 25mg ed houden.

dus

week 1-6 25mg dbol ED
week 1-8 250mg Test. E. /5 dagen
dan in week 10 met je nakuur starten.

ik zou bij het advies van slabek de 250 mg test enanth vervangen door 200 mg deca. zo heb je een test gerelateerd aas (dianabol) icm een eiwitspaarder. denk dat dat elkaar beter aanvult.

gr
Michel

Hey latin! Je bent goed bezig de laatste tijd maar het woord eiwitspaarder gaat voor elk AAS op en is dus geen complementerende eigenschap in relatie tot andere AAS. Deca en Test vullen elkaar om andere redenen echter goed aan.

Peaceeeeeee

Latin spirit zei:
ik zou bij het advies van slabek de 250 mg test enanth vervangen door 200 mg deca. zo heb je een test gerelateerd aas (dianabol) icm een eiwitspaarder. denk dat dat elkaar beter aanvult.

gr
Michel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven