AndroidHealthClinic

Kuur ter beoordeling

Elmo zei:
Hey latin! Je bent goed bezig de laatste tijd maar het woord eiwitspaarder gaat voor elk AAS op en is dus geen complementerende eigenschap in relatie tot andere AAS. Deca en Test vullen elkaar om andere redenen echter goed aan.

Peaceeeeeee

elmo vriend, haha ik heb er een nieuwe hobby bij sinds een paar weken :D

kan jij onderbouwen waarom test-deca elkaar dan beter ondersteunen dan dbol-test? ik dacht namelijk dat ik aardig in de goede richting zat.

ik zie namelijk deca, bold, primo als eiwitspaarders en de test gooi ik er in voor het androgene, agressieve effect, voel je wat ik bedoel?

Je zit ook goed qua richting echter het woord "eiwitspaarder" gaat voor alle AAS op. Alles wat de AR receptor activeert, zorgt ervoor dat de AR receptor een aantal processen in gang zet die zorgen voor onder andere een sterk verbeterde eiwitsynthese. Vandaar.

Pardoxaal is dat Deca sterker hecht aan de AR receptor dan Test of DBol maar desondanks minder androgeen is! Het is juist de combinatie van androgeniteit plus niet AR-gerelateerde eigenschappen die de combi zo goed maakt. DBol en Test zijn min of meer "uitwisselbaar" en beide een stuk androgener dan DBol. Daarom kun je Deca met zowel Test als DBol stacken.

greetz

Latin spirit zei:
elmo vriend, haha ik heb er een nieuwe hobby bij sinds een paar weken :D

kan jij onderbouwen waarom test-deca elkaar dan beter ondersteunen dan dbol-test? ik dacht namelijk dat ik aardig in de goede richting zat.

ik zie namelijk deca, bold, primo als eiwitspaarders en de test gooi ik er in voor het androgene, agressieve effect, voel je wat ik bedoel?

• Topic Starter Topic Starter
hoe negatief staan jullie tegenover de test/dbol combi??

is het in het kader van "deca/dbol" zal iets meer effect hebben.
of zijn de verwachtingen op test/dbol toch wel erg laag.

ik weet dat er ook juist weer een aantal mensen voorstander zijn van een test/dbol combi (oa big_t als ik me niet vergis).

zelf verkies ik test boven deca voor de volgende redenen:
- evt volgende kuur zou zo goed als zeker ook test bevatten , kijk dus nu liever reactie aan ivm volgende stack
- idee dat deca toch iets (niet veel iets) meer vochtvasthoudend is dan test
- libido effect (deca-d*ck / test geilheid) :D

maarja dat zijn geen redenen om een slechte combi te doen.
dus graag nog wat meningen.

thnks

ok zijn we weer ..

na wat advies van een ervaren 'kuurmeester' zou het worden :

wk 1-8 boldenone 200mg/wk (als verv. van de eerder voorgestelde deca)
wk 1-8 test enanthate 250mg/wk
wk 1-5 dbol 25mg/day

(advies was 10/6 weken, maar wil toch iets korter.mocht ik tegen die tijd nog goed gaan kan ik altijd nog verlengen)

denk niet dat ik voor een frontload ga , vind dat voor een eerste keer aas toch een beetje tricky.

meningen?

thnks ,

Lekker slim. Misschien kun je ook aangeven waarom je zo'n advies geeft?

proviron zou ik niet gebruiken, zelfs niet als je de dbol er in laat. De test en tren kun je prima samen zetten.

Hi kerel,

Je doet OF een frontload OF een kickstart (alleen junks als DBC doen beide :D)

Je doet dus een kickstart met DBol.

Mijn advies is die alleen de eerste 3 weken te pakkken en dan heb je in je eerste kuur zat aan 20mg! Je kuur is zowiso zwaar voor een beginner!!!

Die andere 2 weekjes DBol bewaar je maar voor week 10 en 11 om je dalende AAS bloeddspiegel te compenseren. Dan kun je in week 12 meteen met 4 weken nakuur beginnen!

En doe iets tegen het aromatiseren (oestrogeenvorming) !!!
Anders pak je geheid 5 tot 6 kilo vocht en belemmer je je herstel na de kuur!

Succes

itsme zei:
ok zijn we weer ..

na wat advies van een ervaren 'kuurmeester' zou het worden :

wk 1-5 dbol 25mg/day

(advies was 10/6 weken, maar wil toch iets korter.mocht ik tegen die tijd nog goed gaan kan ik altijd nog verlengen)

denk niet dat ik voor een frontload ga , vind dat voor een eerste keer aas toch een beetje tricky.

meningen?

thnks ,

Laatst bewerkt:
to elmo: is het dan niet verstandiger om tijdens de gehele kuur een e-blokker/ anti-e te slikken, just in case?!!!!
;)

om de vochtretentie,vetafzetting te minimaliseren!!

Dat is zeer verstandig en raad ik ook bijna altijd aan!

G21 zei:
to elmo: is het dan niet verstandiger om tijdens de gehele kuur een e-blokker/ anti-e te slikken, just in case?!!!!
;)

om de vochtretentie,vetafzetting te minimaliseren!!

@elmo ,
wat raad jij aan tegen het aromatiseren?
gewoon proviron ?

grtx

dus :

wk 1-4 dbol 20mg/day
evt wk 8-9 dbol 20mg/day (afhankelijk van resultaat eerste sesie dbol)

anti-e:
wk 1-8 proviron 50mg/day

nakuur:
wk 10-11 40mg/day nolvadex
wk 12-13 20mg/day nolvadex

goed zo?

Laatst bewerkt:
als je de proviron gaat slikken, neem hem dan ook voor je laatste 2 wkn dbol!
hierdoor zal je (als ik het goed begrijp) ook sneller herstellen in je nakuur!!!
het is zonde om het 8wkn wel te doen, en vervolgens niet in je laatste 2wkn dbol, je zult dan aan het einde van je kuur meer vocht/vetafzetting krijgen!! :o :(

voor de rest ziet het er netjes uit, je begint met lange esters en eindigt met een korte ester, en je nakuur start goed (ivm met halfwaarde tijd bold.)
zou alleen als ik jouw was er nog clomid naast nemen! de Nolvadex voorkomt groffe uitwerkingen van de oestrogeen( omdat hij zich aan de recepter vestigt als zwak oestrogeen)nu heb je nog wel iets nodig om je eigen testo een oppepper te geven!! clomid is hiervoor geschikt, zou het de eerste twee weken van je nakuur op 100mg pdg houden en de laatste 2 wkn op 50 mg pdg als aanvulling op je nolvadex!
daarnaast zou je ook nog tribulus kunnen gebruiken om de klap op te vangen ;)

succes!!

Laatst bewerkt:
g21 zei:
als je de proviron gaat slikken, neem hem dan ook voor je laatste 2 wkn dbol!

als ik de laatste twee weken dbol neem dan neem ik uiteraard ook proviron.
maar het is idd mischien wel verstandig om de proviron zoiezo door te trekken tot aan m'n nakuur.

moet mischien idd toch maar clomid toevoegen aan nakuur.
enkel op nolva heb ik uit bigcat's ...http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

maar hou clomid dan denk ik wel op 50 p/day , hoor toch te veel depressies voorbijvliegen met 100mg/day.

navy zei:
boldenone een week eerder laten stoppen dan de testosteron
tja halfwaardetijd 16,5 dag is mischien idd wel verstandig.
Zoals ik al zij weet ik het nut van frontloaden , maar vind dat bij een eerste kuur toch een beetje tricky.
Spuit dan toch een behoorlijke hoeveelheid aas naar binnen.
Weet wel dat dat voer je bloedwaarde niet uitmaakt , maar toch... :help:

thanks !!

btw jammer dat we geen files kunnen attachen hier , heb nog zo zitten zwoegen op excel sheet met bloedwaarden e.d. met graph.

Terug
Naar boven