Fitness Seller

kuur test- only

michael

Cool Novice
Waardering
0
vriend van mijn wil graag een test-only kuur doen. nou wil hij gewoon droge massa aan komen en geen vocht en vet. daarom wil hij samen met de test /proviron gebruiken.
zal de proviron er voor zorgen dat de vocht en vet weg blijft?
en welke dossis kan hij het best nemen. hij wil een kuur van 8 weken.

michael zei:
vriend van mijn wil graag een test-only kuur doen. nou wil hij gewoon droge massa aan komen en geen vocht en vet. daarom wil hij samen met de test /proviron gebruiken.

25 tot 50mg elke dag geloof ik

michael zei:
proviron is idd geschikt daarvoor, heel de kuur door 50 mg elke dag zou voldoende moeten zijn. Te hoog dosseren verminderd ook weer je gains.

Het gaat in ieder geval de gyno tegen denk ik.

Ook de vochtretentie

Meningen over :
week 1-10 : 500 mg test enan/week
week 1-4 : 20 mg dbol/dag
week 1-10 : 50 mg proviron/dag

Als eerste kuurtje ?
Lijkt me wel een goeie , geen varkenskop en cleane gains met die proviron op 50 mg per dag neem ik aan ?

Moen zei:
Meningen over :
week 1-10 : 500 mg test enan/week
week 1-4 : 20 mg dbol/dag
week 1-10 : 50 mg proviron/dag

Als eerste kuurtje ?
Lijkt me wel een goeie , geen varkenskop en cleane gains met die proviron op 50 mg per dag neem ik aan ?

dboll liefst wat hoger zeg 30/35mg per dag en misschien 6 weken lang

seeker zei:
dboll liefst wat hoger zeg 30/35mg per dag en misschien 6 weken lang

D-Boll idd rond de 30-40 mg per dag maar gewoon op 4 weken houden, tegen die tijd kickt de Testosteron in.

D-Boll only wel verstandig om 6 weken te gebruiken maar als kickstart is 4 weken voldoende.

jimbo zei:
D-Boll idd rond de 30-40 mg per dag maar gewoon op 4 weken houden, tegen die tijd kickt de Testosteron in.

D-Boll only wel verstandig om 6 weken te gebruiken maar als kickstart is 4 weken voldoende.

ik bedoel niet dboll om te kickstarten maar gewoon in de stack erbij, daarom 6 weken

Terug
Naar boven