Fitness Seller

Kuur uitbreiden > tips

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ik zit nu in week 11 en wil deze uitbreiden voor meer gains.

Zal ik hoger in dosis test/tren gaan zitten en hoeveel weken erbij of?

De winny ging ik slecht op, werd er mega lui/moe van.

Nogmaals zit nu in week 11.

Thanks
jeff

stats:
181 / 91 kg / 7/8%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar haal jij vandaan dat je maar liefst 3 weken op 40mg ED Nolva moet nakuren (5weken totaal)? Dat is wel serieus behoorlijke dosis en duur. Als je daarbij ook nog een clomid neemt zou ik toch nog eens goed gaan nalezen hoe je dit anders wil gaan doen, want dit is meh.

Waarom je HCG pas vanaf week 8 hebt laten meelopen?

Jeff, ik zou als je je kuur wilt verlengen je VOEDING VERHOGEN met +500kcal. Dat doet zeer waarschijnlijk meer voor je dan een gram extra gear wat betreft de gains voor het restant van je verlenging. Meer is niet altijd maar beter he (gear).

Volgens mij heb je brute fysiek zo. Zou niet weten wat je wil bereiken verder nog. Eventueel Test paar weekjes langer door laten lopen tov tren nog, maar denk niet dat ik veel meer zou doen. Ja, je nakuur herzien (enkel 20mg ED voor 4-5 weken met eventueel ALLEEN de eerste week 40mg ED, wat je met clomid wil doen erbij/ernaast zijn volgens mij de meningen ook een beetje over verdeeld).

• Topic Starter Topic Starter
HCG liet ik al meelopen vanaf week 1, had het schema niet aangepast. Nakuur zal ik herzien.
Maar hoger in tren gaan zitten heeft geen zin?

Hoeveel hoger wil je gaan zitten?

Nogmaals, je maakt extra gains door meer te eten. Opnieuw je onderhoud uitrekenen, en daar gewoon +500 bovenop gooien. Dan gaat een paar honderd mg extra tren in de week je niet ineens kilo's meer opleveren. Met de juiste aanpassing van je voeding ga je al gewoon echt wat extra's behalen, hoef je wat mij betreft echt niet je kuur voor omhoog te schroeven.

zie dat je uit eindhoven komt, waar train je?

Kuur uitbreiden > tips

Je hcg moet ook omhoog. 2x 500iu p week.
Ik ga altijd wel goed om in de cycle zelf de gear te verhogen.

Laatst bewerkt:
Die twee weken is een beetje kort om nog te gaan verhogen. Dat had je beter in week 7 ofzo kunnen doen. Als je de kuur langer doortrekt (15w oid) dan kan het wel. Maar 15+ weken op tren, ik hou dat echt niet vol haha.

Nolva op 80 zetten voor dem gainzzzz.

Wat Punjab zegt. 2 weken verhogen slaat nergens op, kuur langer doortrekken en tren naar 600 a 800 :cool:

Die twee weken is een beetje kort om nog te gaan verhogen. Dat had je beter in week 7 ofzo kunnen doen. Als je de kuur langer doortrekt (15w oid) dan kan het wel. Maar 15+ weken op tren, ik hou dat echt niet vol haha.

inderdaad..

alternatief is een tren a erbij te gooien voor de laatste weken, die kun je wel tot een week voor je nakuur blijven prikken aangezien het een korte ester is

Hoezo hou je dat niet vol?

Zit nu te denken om test en tren allebei door te trekken en dan de nakuur etc later.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Nolva op 80 zetten voor dem gainzzzz.

Wat Punjab zegt. 2 weken verhogen slaat nergens op, kuur langer doortrekken en tren naar 600 a 800 :cool:

you kidding me?

Zou gewoon de test een week of 2-3 langer dan de tren laten doorlopen, je voeding per direct +500kcal verhogen en dan gewoon nakuren volgens protocol verder. Snap niet dat je serieus denkt dat zoveel extra's te kunnen pakken door het verlengen van je kuur met wat weekjes; als je gewoon je voeding goed aanpast hoef je helemaal niet je kuur te verhogen of gek te verlengen.

Had er iets meer gains van verwacht. Trainen en alles gaat nu lekker dus vandaar dat ik on wil blijven...

---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Wat vinden jullie hiervan?
Voeding + 500 kcals, en de tren naar 500, dan zijn alle vials op het eind leeg en trek het door tot week 17.

TIPS?

op tren moet je ook flink eten.. op hoeveel kcals zit je nu?

ik zou eerder de test verlagen en de tren naar 800 brengen. Oja 4 wkn clomid op 25mg ed is meer als zat.

Had er iets meer gains van verwacht. Trainen en alles gaat nu lekker dus vandaar dat ik on wil blijven... ---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ---------- Wat vinden jullie hiervan? Voeding + 500 kcals, en de tren naar 500, dan zijn alle vials op het eind leeg en trek het door tot week 17. TIPS? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb een beetje het idee dat je dit vanaf het begin al voor ogen had... niet dat het een legit reden is, maar snap je wel als je op deze manier alles op kan maken. had het gelijk gezegd :p

Laatst bewerkt:
Wordt het volgende; iemand nog tips?

Je hcg verhogen zoals ik al eerder zei, die 100mg meer p week ga je echt niet merken. Zou minimaal naar 600 gaan en liever 800 zelfs [emoji16]

Waarom heb je je tren verlaagd ??

Terug
Naar boven