AndroidHealthClinic

Kuur uitbreiden > tips

Hoezo hou je dat niet vol?

Zit nu te denken om test en tren allebei door te trekken en dan de nakuur etc later.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

you kidding me?

Omdat tren je fysiek en mentaal kan slopen. Ga mijn 13e week in maar ben blij dat ik zo ga cruise...

ik ga morgen week 13 in en vind het juist jammer dat me cruise er weer bijna aankomt.. verschilt toch per persoon :(

• Topic Starter Topic Starter
[emoji19] je gaat toch van 400mg naar 500mg.... Dus 100mg meer.
Dat ga je echt niet merken.
En, je HCG VERHOGEN!!!!

2 x week 500I ?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

[emoji19] je gaat toch van 400mg naar 500mg.... Dus 100mg meer.
Dat ga je echt niet merken.
En, je HCG VERHOGEN!!!!

Hoger zitten?

Laatst bewerkt:
4k maar? ik zat op 5500 k en op slechts 75 mg ace om de dag... en hiermee kwam ik al bijna niet meer aan.

vreten man!

2 x week 500I ?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Hoger zitten?

2x p week 500iu yes.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Onderhoud van iemand met dezelfde lengte en gewicht kan zo erg verschillen met iemand anders die dezelfde stats heeft.
Is niet te vergelijken, dus geen zin om naar te vragen.

Waarom stoppen de meeste (of bijna iedereen) bij week 14? Langer doorkuren is zinloos of een te grote aanslag op je lichaam?

Ik denk het laatste, tren is niet mild.

Hoevaak check je je bd dan bv?

Zoals op 250mg Tren al verlaagde schildklier werking, cholesterol uit balans ALAT en ASAT waarde 60 en 70 plus. En dat na 4 weken ;) Tren is geen mild middel zoals hierboven reeds genoemd.

Terug
Naar boven