MuscleMeat

Kuur voor vrouwen

Darkey

Competitive Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Vrouw hier traint sinds een jaar of twee 4 keer per week en is 42 jr. Weegt nu bij 185 , 60 kg, bf 17%. Eet 6 keer per dag (2700 kcal waarvan 180 gr eiwit) en gebruik wheyshakes, creatine, multivit en vit c.

Vanwege leeftijd en lengte met slank (mager :rolleyes:) postuur is het doel massa aanzetten en niet (te veel) vet en vocht vasthouden.

Idee is bij een evt. eerste kuur:
Deca ( 8 weken 100 mg 1 keer per week) en daarbij stromba (10 mg dagelijks). Week 11 en 12 Nolvadex.

Zou graag horen wat de meningen zijn over deze eerste kuur voor een vrouw van dit postuur. Hopelijk zijn er ervaren bbers (liefst vrouwen) die hier iets over kunnen zeggen. (mannenmeningen ook welkom, advies ook ;))

ze zou eens kunne beginnen met anavar dat word door veel vrouwen gedaan

Primobolan Depot
Anavar
winstrol depot
Boldone(ganabol)
Clenbuterol

ja goeie topic was altijd wel benieuwd wat vrouwen nou nemen, misschien domme vraag maar worden ze van test ook geiler ? maar ja lijkt me niet

Primobolan Depot
Anavar
winstrol depot
Boldone(ganabol)
Clenbuterol

dht varianten bij vrouwen? bleh

ja goeie topic was altijd wel benieuwd wat vrouwen nou nemen, misschien domme vraag maar worden ze van test ook geiler ? maar ja lijkt me niet

tuurlijk worden ze geiler van dude. Soms stop ik stiekem wat dbol tabs in de drinken van mijn vriendin, wordt ze ook behoorlijk geil van :woot:

• Topic Starter Topic Starter
doe al jaren bodybuilding maar wil nu toch wel wat breeder worden

waar train je trouwens in nijmegen?[/QUOTE]

train jij ook in nijmege kukishu?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, bij atlas. Wie ben je dan? Heb daar zelf maar 5 vrouwen, inclusief de vrijwilligers, in al die tijd gezien :lol:

zijn er ook pillen wat iets gezonder is voor je lichaam maar wel de zelfde effecht heb als anebollen?

Zo lang het geen anabolen of prohormonen zijn heb je er niets aan.

Anabolen in pilvorm zijn
Dianabol
Winstrol
Anavar
Oxymetholone
Turinabol

Ik kan zo niet zeggen welke het beste is om aan te raden.
Maar het beste is nog altijd geen aan te raden

• Topic Starter Topic Starter
Wilde nog even melden: Partner heeft in 1 jaar ca 6 kg aangezet bij nagenoeg zelfde BF dit zonder kuur! Wel 5 keer per week splittraining 2 keer een week rust en toepassen van periodisatie.Eet supergedisciplineert al een jaar lang 6keer per dag. Voedingsschema samengesteld en fijngeslepen met wat hulp van form en sportschool.

Het kan dus wel, gains nemen laatste 4 maanden wel wat af maar gaat nog goed met definitie ed.

Toch motiverend!

D (namens A)

ik wil niet breed worden, wel wat gespierder, ben 1.65 55 kilo vet%19/20 wil ietsjes sneller spieren kweken.. maar wat kan ik het beste doen en waar kan ik hier goed advies voor vrouwen vinden.. ben een beetje de weg kwijt hier

groetjes esther

Net als de rest(mannen) moet je eerst regels lezen. Als je zonder gear niet kan opbouwen kan het met ook niet. En as je aankomt is het voor korte duur bn je het meteen weer kwijt. Goed eten rusten en niet teveel trainen

Terug
Naar boven