Fitness Seller

kuur voor wedstrijdvoorbereiding

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
een kameraad van mij doet volgend jaar een wedstrijd niet die gene uit mij andere thread. het is de bedoeling dat hij zo droog en hard vol strepen komt te staan. kdacht zelf aan een combi van tren winstrol.

trenbolone enathate week 1 1000mg
2/8 500mg

winstrol week 3/8 ed 50mg inject

mischien nog wat test prop erbij? zoja welke dosering?

en proviron in de laatste weeken toevoegen heeft dit nog nut of tren winstrol al genoeg?

van af welke week pregnyl hoelang hoeveel?

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
een kameraad van mij doet volgend jaar een wedstrijd niet die gene uit mij andere thread. het is de bedoeling dat hij zo droog en hard vol strepen komt te staan. kdacht zelf aan een combi van tren winstrol.

tren enathate week 1 1000mg
2/8 500mg

en proviron in de laatste weeken toevoegen heeft dit nog nut of tren winstrol al genoeg?

Ziet er netjes uit, geen test prop erbij dan komt je namelijk op 1 gram test/tren per week uit.

week 8-10: pregnyl 2500 iu om de 5 dagen
Week 13-15: Nolvadex 40/20/20

Ook zou ik persoonlijk dan winstrol weglaten en week 1-10 gewoon 400-600 boldenone nemen en evt met frontload.

:to: Wat ik niet snap he barman, je bent 18 jaar en had laatst een topic dat je vrienden allemaal dom zijn omdat ze meteen willen kuren. Zelf ben je ook op je 16-17e al gaan kuren, ik weet dat het off topic is en hou zelf ook niet van dat gezeik, maar je bent wel een heel slecht voorbeeld voor zoal je vrienden als jezelf en jongeren om je heen, om met zulke hoeveelheden te kuren als jongen van 18 jaar. Maar toch succes met je kuur.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
voor de duidelijk heid deze kuur is niet voor me zelf maar je hebt gelijk komt beetje raar over. diegene is 23 en heeft al diverse kuurtjes gehad maar een kuur voor wedstrijdvoorbereiding is toch wat anders dan een massa kuur. hij traint al heel wat langer dan mij.

deze wil wel goed advies aanemen is niet zo eigenwijs als die andere die zomaar wat doen

trouwens mijn eerste kuur was toen ik 18 was

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
voor de duidelijk heid deze kuur is niet voor me zelf maar je hebt gelijk komt beetje raar over. diegene is 23 en heeft al diverse kuurtjes gehad maar een kuur voor wedstrijdvoorbereiding is toch wat anders dan een massa kuur. hij traint al heel wat langer dan mij.

Ah oke, als het voor de wedstrijd is wil je zo weinig mogelijk vocht vasthouden dus zou ik iig proviron erbij nemen als je toch voor de tren kiest. Verder zou anders de tren gewoon weglaten en test prop nemen.

Iets als:

Week 1-10: test prop 100 mg eod
Week 1-10: 600 mg boldenone
Week 8-10: Hcg 2500 iu om de 5 dagen
Week 12-15: Nolvadex 40/20/20/20

Laatst bewerkt:
Ik weet niet veel van wedstrijden, maar wordt er daar nooit gecontroleerd op gebruik???

Juriaan zei:
:to: Wat ik niet snap he barman, je bent 18 jaar en had laatst een topic dat je vrienden allemaal dom zijn omdat ze meteen willen kuren.

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat jij ook niet aan de roids zou moeten zitten beoordelend om je foto's en omtrekken.

!!BarmaN!! zei:

trenbolone enathate week 1 1000mg
2/8 500mg

Het zal er ook deels vanaf hangen wat deze jongen tot nu toe gebruikt heeft. Zorg er alleen voor dat langwerkende esters er de laatste 5 weken uit zijn dus dan zou je een combi kunnen nemen van : deca (mijn mening en voorkeur) 400 mg p/w test propionate 500mg p/w winstrol 150 mg p/w. Hij zou kunnen overwegen wat T3 en clen te nemen voor een hogere verbranding en betere werking van zijn AS.

En tja de laatste drie dagen heel voorzichtig aan beginnen met afdrijven bij voorkeur met Lasix en daarna overgaan op aldactazyde

Terug
Naar boven