bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Hahaha..... Mooie mijn broeder, ga stuk hier....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ennnee... de tren e lekker laten liggen man, straks stap je nog met het verkeerde bain uit bed
Verschilt aanzienlijk.tren E last, tren A om de dag zwaar last sides.... elke dag alles ok...

dus 2x per week de mast-E en de test-E samen wss met met de tren A 1ml dus een totaal van 4ml
kan je imo beter mast p en test p erbij knallen en kicken mooi gelijktijdig inZie trouwens dat je test 3ml en je mast 3ml is dus dat wil zeggen dat je 6ml moet pinnen per week en ik ben vrij zeker dat je het in 2x gaat doen wat ook al 1.5ml van ieder is en dus op een totaal van 3ml 2x per week injecteren! Dan komt de tren A nog eens bij kijken 4x per week 1mldus 2x per week de mast-E en de test-E samen wss met met de tren A 1ml dus een totaal van 4ml
kan je imo beter mast p en test p erbij knallen en kicken mooi gelijktijdig in
Succ6 maat
Thx voor je advies en meedenken, maar toen ik het las sowieso al begonnen. Tren A 75mg zet ik elke dag, om de dag komt er 200mg mast bij.Voor de test om over te gaan op prop te laat Enanthaat zit er al in.Ben wel benieuwd wat het eventueel qua libido doet en of dan de test te laten droppen een optie is.
En als het wel zo is dan kan je nog altijd erna voor je stopt aantal weken testosteron erin flammenDat is zeker een optie mits er mast of bold in je kuur zit... ik denk dat ze allebei een beetje naar testosteron converteren en je zo geen problemen zou mogen hebben met je libido.
Maar van masteron ben ik nog niet zeker maar ik zou zeggen als je geen vriendin hebt... "go for it"En als het wel zo is dan kan je nog altijd erna voor je stopt aantal weken testosteron erin flammen

>750 test per week 75tren A per dag 200 mast om de dag.... 

Hehe zo zie je weer dat iedereen anders reageert op aas op tren voel ik me goed enJe leest me posts toch wel>750 test per week 75tren A per dag 200 mast om de dag....
Trainen gaat goed,voeding is op pijl en of aanzienlijk een hogere vraag van voeding....Jumbo is blij met me.
En ja heb een vrouw, maar dat libido is niet aan haar gerelateerd (ooooooooh slecht)
Heb wel aardig last van achterdochtig zijn, moet echt dan mezelf terug fluiten zo van,,, HEY>>> doe ff normaal man,zal de tren wel zijn.
En dat werkt op zich wel, maar soms is het wel echt para om zo een paar uurtjes de dag door te moeten komen.
Hehe zo zie je weer dat iedereen anders reageert op aas op tren voel ik me goed en
Euforisch en trek ik me geen reet aan van een ander

Snap t langs een kant wel heb geen relatie of interesse erin nu dus kan daar aan liggenIk voel me er ook goed op, en trek me geen reet van iemand aan.Maar dat laatste kan toch echt wel bij mij dan een nadeel zijn... zeker qua achterdochtig zijn![]()
Snap t langs een kant wel heb geen relatie of interesse erin nu dus kan daar aan liggen
Vind het grappig dat je op tren soms
Amper slaapt maar toch nooit uitgeput bent is zalig imo zeker omdat ik al weinig
Slaap van mezelf

Slapen doe ik sowieso al slecht me leven lang maar daar hebben we wat op gevonden![]()

Watje, dat is juist het heerlijkste gevoel ter wereld!
Had nie anders van jou verwacht Stunna... tuurlijk gains en op de gym heerlijk maar voor de rest helpt het bij mij teveel naar de klote.
Maar misschien heb jij ook niks te verliezen? ;p
Net nadat ik met Ace begon 
Klopt, ben sinds 2 weken weer vrijgezelNet nadat ik met Ace begon
![]()