Fitness Seller

kuur voorstel test tren

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
K ga eind april weer beginnen en heb momenteel het volgende op de planning staan.

1-4 superdrol 20 mg
1-16 250 mg test E
1-8/9 (ligt aan de vials) 400 mg tren E
9-15 525 mg tren ace
9-15 300mg mast p
13-15 30mg superdrol
1-18 800 IU Hcg
18-24 20 mg nolva + 5mg aro

Doel : -2/3% + 5/6 kg maar eigenlijk wil ik vooral in de spiegel verschil zien en boeien me de kg's niet.

Als iemand nog iets tweaken wil hoor ik het graag maar geen compleet andere kuur voorstellen graag( middelen zijn al binnen & de rest is onderweg)

Oja tren kan iets hoger komen te zitten maar dat bekijk ik wel gaande weg

Laatst bewerkt:
lekkere kuur bro!

Epistane is een anti e.....week 13-15 zou ik epi overwegen op 40-50mg ipv superdrol. Of helemaal geen oral in die weken omdat je toch al veel tren zet. W1-4 zou ik ook eerder epi nemen dan superdrol.

• Topic Starter Topic Starter
Epistane is een anti e.....week 13-15 zou ik epi overwegen op 40-50mg ipv superdrol. Of helemaal geen oral in die weken omdat je toch al veel tren zet. W1-4 zou ik ook eerder epi nemen dan superdrol.

Heb epi al gehad en wil superdrol proberen, effecten lijken me een stuk leuker en is ook gewoon dry compounten dus geen vocht.

je hebt toch al mast p.. moet genoeg zijn als anti e tog

Dat was mijn achterliggende gedachte ook. Ik zou epi nemen en dan minder mast hoeven zetten.

Ben benieuwd wat superdrol mee brengt dan epistane. Ik heb ze beide gebruikt maar epi only en superdrol naast test.

Dat was mijn achterliggende gedachte ook. Ik zou epi nemen en dan minder mast hoeven zetten.

Ben benieuwd wat superdrol mee brengt dan epistane. Ik heb ze beide gebruikt maar epi only en superdrol naast test.

Had je goeie superdrol dan? En dosis? Vond epi op 70mh leuk maar te duur voor het effect. Een maat van me is ze nu aan het testen voor me

eindigen met korte esters om scherper uit je kuur te komen is goed bedacht.

ik zou eerder tren combineren met oxy dat is een gouden combinatie

Zal deel genen deel discipline zijn maar onder de 12% kok ik bijna niet dus oxys zou denk ik voor mij een vochtige combinatie zijn haha

Ook alleen als je goed onder de 10 % zit. Anders is oxy ook leuk maar word je er een vochtbal van en TS doet 't voor het strand zegt ie.

Wel benieuwd naar die SD, lijkt me zwaar overhyped goedje om de een of andere reden maar toch wil ik 't ook proberen :P

Ook alleen als je goed onder de 10 % zit. Anders is oxy ook leuk maar word je er een vochtbal van en TS doet 't voor het strand zegt ie.

Wel benieuwd naar die SD, lijkt me zwaar overhyped goedje om de een of andere reden maar toch wil ik 't ook proberen :P

Ben ik ook benieuwd naar. Schijnt op M1t de potentste prohormoon te zijn.

Wel 50 logs gelezen met 15 - 20 lbs winst waarvan ze de helft overhielden

Ben ik ook benieuwd naar. Schijnt op M1t de potentste prohormoon te zijn.

Wel 50 logs gelezen met 15 - 20 lbs winst waarvan ze de helft overhielden

Mja dat zou 10 kg zijn zo ongeveer, als het zo'n droge compound is, waarom verliezen ze dan nog de helft? Vind dat soort dingen altijd beetje apart. Ben vooral benieuwd of het resultaat opweegt tegen de sides, lethargie schijnt nog wel een b*ch te zijn met 't spul. Hou me ff op de hoogte wil je?

Mja dat zou 10 kg zijn zo ongeveer, als het zo'n droge compound is, waarom verliezen ze dan nog de helft? Vind dat soort dingen altijd beetje apart. Ben vooral benieuwd of het resultaat opweegt tegen de sides, lethargie schijnt nog wel een b*ch te zijn met 't spul. Hou me ff op de hoogte wil je?

Tuurliuk kan over een week al meer vertellen. Maat is sinds woensdag aan de gang

Had je goeie superdrol dan? En dosis? Vond epi op 70mh leuk maar te duur voor het effect. Een maat van me is ze nu aan het testen voor me

Ik had die van CEL (het merk dat een jaar of 2-3 terug alles in het assortiment had) Ik had epi van IBE. Dosis SD 20mg dosis epi (allereerste kuur) 40mg. Ik denk dat ik over epi vooral zo positief ben omdat het mijn eerste AAS was, ik zou er nu ook veel minder op reageren denk ik.....ik denk er wel eens over om het te proberen als kickstart.

Terug
Naar boven