XXL Nutrition

Kuur voorstel

dice

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit alweer een tijdje te broeden op een kuurtje in Januari. Wil deze keer mijn bf wat naar beneden brengen en eventueel een paar harde kilo's erbij hebben. Zat te denken aan het volgende:

1t/m8 500mg Primo p/w
2t/m8 40mg Var

Of:

1t/m8 250mg test enth p/w
2t/m8 50mg Winny eod

Nakuur even buiten beschouwing gelaten.

Wat zeggen de experts hiervan? Alvast bedankt!

dice zei:
Ik zit alweer een tijdje te broeden op een kuurtje in Januari. Wil deze keer mijn bf wat naar beneden brengen en eventueel een paar harde kilo's erbij hebben. Zat te denken aan het volgende:

1t/m8 500mg Primo p/w
2t/m8 40mg Var

Of:

1t/m8 250mg test enth p/w
2t/m8 50mg Winny eod

Nakuur even buiten beschouwing gelaten.

Wat zeggen de experts hiervan? Alvast bedankt!

is nogal een verschil, verder neem je geen as naar uitloop naar de nakuur?
denk btw dat je met test e prima kunt cutten, denk anders aan een combi van test enath. en tren enath hoef je weinig te zetten en zal voldoen aan je vereiste in combi met een goed dieet ed.
gr d

• Topic Starter Topic Starter
Kan Idd de winny / Var nog twee weekjes vooruit schuiven, maar het gaat mij in eerste instantie even om de middelen en de dosering.
Ben zelf ook wel een fan van test, enth, al is het alleen maar dat je libido omhoogschiet. Bij Primo hoor ik nog wel eens libidoproblemen naar voren komen. Aan de andere kant hoor ik ook goede ervaringen met de combi primo - var. Twijfel dus nog steeds.
@dennis: wat bedoel je eigenlijk met ''nogal een verschil''?

Groet

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja: reacties en aanvebelingen zijn wel prettig!:D

ik zou voor de eerste optie gaan,
met test entha hou je toch wat vocht vast en dat wil je toch niet in de cut.
alhoewel primo wel erg duur is.
waarom geen boldenone?

zou voor een combi gaan van test enth en tren enth. 2x in de week zetten en met goed dieet toch droge kgs mee kunnen pakken. vocht wat je erbij neemt verdwijnt toch na de kuur.grts

Terug
Naar boven