Hallo iedereen!
Ik ken dit forum al geruime tijd en heb zo zeer veel kennis opgedaan mbt. tot kuren, voeding etc.
Zoals jullie kunnen zien heb ik idd nooit eerder gepost!
Klopt omdat je met nalezen en zoeken op dit forum bijna alle vragen hier wel beantwoord krijgt.....
Maar nu zit ik toch noch met een vraag waar ik graag antwoord op zou willen...
Ik heb al eerder gekuurd namelijk :
dboll only (hehe was bang om te injecteren :-) test only, test & deca met als kickoff dboll
Met deze kuurtjes heb ik goed gains behaald!
Mijn stats nu : 24 jr,1.80, 96 kg, bf geschat rond de 13%, 3 jaar training
Nu wil ik de volgende 8 weken kuur doen: deca 400mg , test enanthaat 500 mg en als kickoff test propionaat voor 3 weken nemen totdat de test en deca goed gaan werken.
Nu zit ik te twijfelen over een frontload van 1000mg test en 800 mg deca verspreid over 2 injects in de week en daarbij de eerste 3 weken 75mg Test propinonaat om de dag......
In week 2 & 3 lijkt me dit geen probleem maar, in week 1
kom ik dan op 1000mg test en nog eens 225 mg Test Prop....(ok de Propionaat zijn wel korte esthers natuurlijk)
Wat zouden jullie doen ??
die frontload en de Propionaat OF een van de twee ?
(Ik zou dan kiezen voor de Propionaat om de dag 3 weken lang)
Tijdens kuur HCG en nakuur met Nolvadex, HCG en Cholmid uiteraard!!!
Alvast bedankt
Ik ken dit forum al geruime tijd en heb zo zeer veel kennis opgedaan mbt. tot kuren, voeding etc.
Zoals jullie kunnen zien heb ik idd nooit eerder gepost!
Klopt omdat je met nalezen en zoeken op dit forum bijna alle vragen hier wel beantwoord krijgt.....
Maar nu zit ik toch noch met een vraag waar ik graag antwoord op zou willen...
Ik heb al eerder gekuurd namelijk :
dboll only (hehe was bang om te injecteren :-) test only, test & deca met als kickoff dboll
Met deze kuurtjes heb ik goed gains behaald!
Mijn stats nu : 24 jr,1.80, 96 kg, bf geschat rond de 13%, 3 jaar training
Nu wil ik de volgende 8 weken kuur doen: deca 400mg , test enanthaat 500 mg en als kickoff test propionaat voor 3 weken nemen totdat de test en deca goed gaan werken.
Nu zit ik te twijfelen over een frontload van 1000mg test en 800 mg deca verspreid over 2 injects in de week en daarbij de eerste 3 weken 75mg Test propinonaat om de dag......
In week 2 & 3 lijkt me dit geen probleem maar, in week 1
kom ik dan op 1000mg test en nog eens 225 mg Test Prop....(ok de Propionaat zijn wel korte esthers natuurlijk)
Wat zouden jullie doen ??
die frontload en de Propionaat OF een van de twee ?
(Ik zou dan kiezen voor de Propionaat om de dag 3 weken lang)
Tijdens kuur HCG en nakuur met Nolvadex, HCG en Cholmid uiteraard!!!
Alvast bedankt
Laatst bewerkt:

maar ik heb nog nooit last van een decadick gehad en de naaste mensen om me heen ook niet.