Fitness Seller

kuur vraagje

downforce

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen!

Ik ken dit forum al geruime tijd en heb zo zeer veel kennis opgedaan mbt. tot kuren, voeding etc.
Zoals jullie kunnen zien heb ik idd nooit eerder gepost!
Klopt omdat je met nalezen en zoeken op dit forum bijna alle vragen hier wel beantwoord krijgt.....

Maar nu zit ik toch noch met een vraag waar ik graag antwoord op zou willen...

Ik heb al eerder gekuurd namelijk :
dboll only (hehe was bang om te injecteren :-) test only, test & deca met als kickoff dboll
Met deze kuurtjes heb ik goed gains behaald!

Mijn stats nu : 24 jr,1.80, 96 kg, bf geschat rond de 13%, 3 jaar training

Nu wil ik de volgende 8 weken kuur doen: deca 400mg , test enanthaat 500 mg en als kickoff test propionaat voor 3 weken nemen totdat de test en deca goed gaan werken.

Nu zit ik te twijfelen over een frontload van 1000mg test en 800 mg deca verspreid over 2 injects in de week en daarbij de eerste 3 weken 75mg Test propinonaat om de dag......

In week 2 & 3 lijkt me dit geen probleem maar, in week 1
kom ik dan op 1000mg test en nog eens 225 mg Test Prop....(ok de Propionaat zijn wel korte esthers natuurlijk)

Wat zouden jullie doen ??

die frontload en de Propionaat OF een van de twee ?
(Ik zou dan kiezen voor de Propionaat om de dag 3 weken lang)

Tijdens kuur HCG en nakuur met Nolvadex, HCG en Cholmid uiteraard!!!

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
idd, je zegt het zelf al, of een frontload, of een kick off, niet allebij, en ja welke, das een keuze die je zelf maakt, ik zou voor de frontload gaan omdat je dan minder verschillende stoffen in je lichaam spuit
of de hele kuur prop zetten kan ook nog haha

groetjes

• Topic Starter Topic Starter
hehehe nee dat doe ik maar niet...wordt vrij beurs dan na een paar weekies :-)

ik zou het bij alleen de frontload van alleen de test enanthate houden en geen prop omdat ik niet van vaak prikken hou.
deca niet frontloaden want dat heeft niet veel zin imo.
zou je kuur alleen wat langer doen want deca begint pas na een week of 4 lekker te werken.
10 weken zou beter zijn terwijl ik zelf voor 12 zou gaan dus we nemen het gemiddelde :D :D
en waarom kies je als kickoff voor prop?
ik ben wel een fan van dbol nl.
weet alleen niet wat je doel is dus moet je maar even toelichten

greetzz

hou het maar bij de propionate of begin desnoods met een paar weken sustanon en ga dan over op test enanthate. Frontloaden is sowieso bullshit man en zonde van je centen. trek de kuur wel door naar minimaal 10 weken.

tis net wat ie wil natuurlijk maar waarom vind jij dat frontloaden waardeloos is?

ariekanarie zei:
tis net wat ie wil natuurlijk maar waarom vind jij dat frontloaden waardeloos is?

test bv heeft een bepaalde tijd nodig om te gaan werken of je nu 500 of 5000mg neemt het zal je spiegel misschien iets beinvloeden maar dat is minimaal verder is de reactie op de test een stuk minder als je na 1 of 2 weken van een super doses naar een lagere dosering gaat. Je hebt dan een depot vorming die langzaam aan minder gaat worden

Chemical zei:
test bv heeft een bepaalde tijd nodig om te gaan werken of je nu 500 of 5000mg neemt het zal je spiegel misschien iets beinvloeden maar dat is minimaal verder is de reactie op de test een stuk minder als je na 1 of 2 weken van een super doses naar een lagere dosering gaat. Je hebt dan een depot vorming die langzaam aan minder gaat worden

idd een frontload is een bepaalde afweging die je moet maken in mijn gedachten wereld heeft het voor en nadelen en het is aan je eigen wat je hier mee doet ik heb het nu zo gedaan dat ik alleen de EQ frontload gezien dit gewoon een traag goedje is....en zet vanaf week 1 500mg test-enanthaat,maar ook de eerste 3 wkn prop:D

Ander krijg je zo'n piek met testo in je bloed (frontload) dat ,net als wat chemical zegt,de rest niet meer zijn werk doet voor 100%.

dus nogmaals je zal hetzelf moeten afwegen wat je wilt.

Interessant weer. Ik heb eens een keer een staatje gezien waarin bevindingen stonden van wetenschappers die testosterone niveaus in het bloed hadden gemeten.

Dit staatje kreeg ik omdat ik toen al een dikke anderhalf jaar groot tegenstander was van frontloads. Pure bullshit vond ik het.

Dat staatje laat zien dat de testosterone snel omhoog schiet bij een frontload en gelijkwaardig blijft tot na het einde van de kuur. Dit ging om 12 weken. Bij een niet-frontload kon je zien dat pas na 5 weken (op de helft van de kuur) het test-niveau op de gewenste hoogte was.
Conclusie van dat staatje: Frontloaden is snel onhoog en hoog en steady blijven, niet-frontload betekent langzaam opbouwen naar de piek en dat duurt een halve kuur bij elkaar.

Tja dan ga je twijfelen als tegenstander. Ik heb gefrontload met EQ en Test en vond het een feestje. Met name EQ verdient het.

Aangezien dit de derde kuur pas wordt van topicstarter, zou ik zeker geen frontload aanraden. Wat ik wel zou doen is veranderen van stof! Dit is de derde kuur van hem en wéér Deca. Aangezien Deca 15 maanden nodig heeft om helemaal uit je systeem te komen zou ik eens wat anders neerzetten.

Als je geen probleem hebt met vaak injecteren is het altijd beter om een kortwerkende injectable te verkiezen. En ik zou nu boldenone ipv decadick kiezen.

uitleg van dbc01 over frontloaden lijkt me helemaal ok en ben het daar dus mee eens.
kan je altijd afvragen of het nodig is bij iemand die niet heel veel ervaring heeft maar ik zou dus zelf wel voor frontload gaan om zsm aan hoge en stabiele waarden te komen.

en van een decadick zal ie geen last krijgen want hij zet er test bij dus laten we nou niet zo denigrerend over deca doen....

ik ken mensen die deca-only voorschrijven als kuur.....dan pas zal je een decadick krijgen.

Tja da's voor mij nog altijd een onbegrepen punt: Waarom mensen in godsnaam Deca-only kuren. Een GEMISTE KANS! Als iemand je zegt: je kunt 10km per uur lopen met in je ene hand een Mars en 50km per uur lopen als je in je andere hand een Snicker erbij stopt....

Wat kies je dan? Je kunt zoveel meer halen uit je Deca kuur als je er test naast zet.
Tuurlijk, met Deca alleen krijg je wel rsultaat maar BIJ LANGE NA niet wat je met test ernaast kunt doen.

En ik blijf het maar roepen: DECA spaart je eiwitten op, daarmee bouw je massa op, maar hoe kun je die eiwitten-opbouw nou steunen als je niet meer krachtsinspanning ertegenover zet? Dan hoef je dus ook niet te trainen als je Deca neemt zeker!

Deca only= 40%
Deca+Test=100% eruit halen wat erin zit.

jongens zo ingewikkeld is het allemaal niet

stel je begint met een kuurtje van 10 weken deca only 200 mg per week
hier kun je als beginner makkelijk 9 kilo mee aankomen waarvan je er dan zeker 7 vasthoud dus 7 kilo winst

de volgende keer (raad het zelfs niet voor een tweede kur gelijk aan maar stel) je neem 10 weken deca met een combi van test dan kom je zeker weer een kilo of 8 a 9 aan waarvan je er ook wel 7 vasthoud dus een winst van totlaal 14 kilo na twee kuurtje en dan heb je alleen 1 wat dec agenomen en 2 een combi van wat deca met test

Stel je begint gelijk zwaarder en start met een kuur van deca en test, hiephoi kom je ook gewoon 10 kilo aan waarvan je er 8 vast gaat houden

De volgende kuur zul je dan weer deca maar met meer test moeten nemen voor een vergelijk baar resultaat en kom je weer 10 kilo aan waarvan je er 8 vasthoud. dus totale winst 16 kg

Jep je bent zwaarder dan wanneer je alleen met deca was begonnen alleen zul je sneller hogere doseringen moeten gaan nemen voor een redelijk resultaat. Omdat je lichaam simpelweg niet goed zal reageren op een lichtere kuur dan de vorige.

En als je van een deca only kuur van bv 10 weken 200-400mg een slappe vriend krijg dan is er serieus iets mis met je.

De meningen zijn weer netjes verdeeld zoals in meerdere topics in het forum heheh :-)

@ DBC01 : Het overstappen naar een andere stof, zal ik idd. in de volgende kuur overwegen...maar ik heb nog wat souveniers over van mijn vakantie uit griekenland :-)
2 x deca moet toch makkelijk kunnen..

@Big T : In dit forum ben ik tot nu toe meer tegenstanders tegengekomen van Boldedone dan voorstanders omdat het (volgens de tegenstanders) niet zo goed zou werken als deca!?

@Ariekanarie : De Dboll.....ik heb de neiging om veel vocht te trekken met een kuur....met de test & deca ging het nog redelijk zolang ik men KH iname maar in de gaten hield en niet alles vrat wat ik tegen kwam :-)

De meesten hier zeggen allemaal dat je deca en test minimaal 10 tot 12 weken moet kuren omdat het langzaam werkende stoffen zijn.....en het pas goed gaat knallen na 4 weken!

In mijn vorige kuur heb ik 8 weken Deca & Test genomen en de 9de week nog een keer test om het geheel gelijk te trekken qua uitloop....

in princiepe had ik na de 7 de week totaal geen verdere gains meer, en dit is bij iedereen anders denk ik....voor mij zouden dan dus 9 weken genoeg zijn ?? (ow jah de massa heb ik goed vastgehouden)

greetz

ariekanarie zei:
uitleg van dbc01 over frontloaden lijkt me helemaal ok en ben het daar dus mee eens.
kan je altijd afvragen of het nodig is bij iemand die niet heel veel ervaring heeft maar ik zou dus zelf wel voor frontload gaan om zsm aan hoge en stabiele waarden te komen.

en van een decadick zal ie geen last krijgen want hij zet er test bij dus laten we nou niet zo denigrerend over deca doen....

ik ken mensen die deca-only voorschrijven als kuur.....dan pas zal je een decadick krijgen.
Na de kuur, als de test uitgewerkt is zal je als nog een deca d*ck krijgen. Ik heb het genoeg gehoort van anderen. (teelballen als borrelnootjes hebben als je geen hcg gebruikt hebt)

test+ deca is meer onderdrukkend op je eigen test dan test of deca alleen hoor.

Ik ga me echt niet uitsloven om iemand aan het verstand te brengen dat deca minderwaardig is op eq, genoeg verstandige gebruikers, wetenschappers, trainers die me gelijk zullen geven, dat is genoeg voor mij.

@Big T : In dit forum ben ik tot nu toe meer tegenstanders tegengekomen van Boldedone dan voorstanders omdat het (volgens de tegenstanders) niet zo goed zou werken als deca!?
Dan moet je nog eens tellen, de meerderheid is juist pro eq.
Eq is deca zonder de estrogenen en bijwerkingen. Het is jouw lichaam hoor, je doet maar wat je wil.

Was nog wat vergeten......

Frontload deca dus zowieso bullshit ?

greetz

Hoi Downforce! :)

Moet je even opnieuw tellen en wat andere threads openslaan. Er zijn meer voorstanders van EQ omdat die mensen EQ goed hebben gebruikt en juist hebben gekuurd en de truc snappen: Je komt niet aan als een ballon maar maakt droge, trage gains.
Komen we meteen op hetvolgende: 'Dat EQ niet zo goed zou werken als deca!?'
Ik begrijp je wens: Deca en EQ te vergelijken maar da's appels met peren vergelijken.

Sla een gemiddeld buitenlands forum open en DE vraag die je gegarandeerd elke week ziet staan is: 'What is better: Boldenone or Deca?' Je kunt het niet zeggen omdat beide een heel andere werking hebben. Waar Deca vette kilo's pakt, pakt EQ er minder.
Waar je bij Deca na de kuur aardig wat vochtretentie moet afhalen, is het beetje vocht dat je bij EQ krijgt meer van de test dan van EQ.

TylW zei:
Na de kuur, als de test uitgewerkt is zal je als nog een deca d*ck krijgen. Ik heb het genoeg gehoort van anderen. (teelballen als borrelnootjes hebben als je geen hcg gebruikt hebt)

test+ deca is meer onderdrukkend op je eigen test dan test of deca alleen hoor.

Ik ga me echt niet uitsloven om iemand aan het verstand te brengen dat deca minderwaardig is op eq, genoeg verstandige gebruikers, wetenschappers, trainers die me gelijk zullen geven, dat is genoeg voor mij.

ik ben inmiddels de tel kwijt geraakt hoe vaak ik deca gebruikt heb ;) maar ik heb nog nooit last van een decadick gehad en de naaste mensen om me heen ook niet.
hcg begin ik pas te zetten na een week of 8 omdat ik schijnbaar fantastische ballen heb want die krimpen amper.
let wel;dit werkt voor mij dus zou dat een ander niet vertellen dat ie dit ook moet doen.
ik kan je trouwens ook studies van peter vd zon laten lezen dat hcg uitstel van executie is maar daarover wil ik helemaal discusieren want dat vind ik geen interessante materie maar dat is persoonlijk.

@chemical
jij bent echt een van de weinige die op deca only 10 kilo is aangekomen en nog veel heeft overgehouden ook.
no offense bro maar jij hebt supergenen en de meeste mensen hier niet helaas,ik dus ook niet.

Terug
Naar boven