XXL Nutrition

kuur vraagje

ariekanarie zei:
.

@chemical
jij bent echt een van de weinige die op deca only 10 kilo is aangekomen en nog veel heeft overgehouden ook.
no offense bro maar jij hebt supergenen en de meeste mensen hier niet helaas,ik dus ook niet.
das bull ik heb ook 10wkn deca only gedaan met d-boll en winny en heb er ook 10kg aan over gehouden!!

wat het verhaal over genen betreft dat bevat wel een kern van waarheid maar als je nog nooit alleen een lichte kuur hebt gedaan kun je ook niet weten hoe je erop reageert. Het is gewoon een feit dat teveel beginners op as gebied te snel te veel willen gaan nemen. Ik weet ook wel als geen ander dat het k*t is om gedult te hebben maar op de lange baan heb je er alleen mar profijt van. Ik heb al gewoon te veel jongens gezien die voldoende talent hebben maar niet meer voorruit gaan omdat ze al zulke waanzinnige hoeveelheden as hebben genomen dat vrijwel niets meer aanslaat.

Chemical zei:
Ik heb al gewoon te veel jongens gezien die voldoende talent hebben maar niet meer voorruit gaan omdat ze al zulke waanzinnige hoeveelheden as hebben genomen dat vrijwel niets meer aanslaat.
idd geduld is een belangrijke factor,En de dicepline ook om na je kuur ook zo door te knallen.

Meer is NIET altijd beter!!! (kan het blijven zeggen)

ScHrOeFjE zei:
idd geduld is een belangrijke factor,En de dicepline ook om na je kuur ook zo door te knallen.

Meer is NIET altijd beter!!! (kan het blijven zeggen)

Schroef jij bent een wijs man , hahahaha thumbs up

ariekanarie zei:
ik ben inmiddels de tel kwijt geraakt hoe vaak ik deca gebruikt heb ;) maar ik heb nog nooit last van een decadick gehad en de naaste mensen om me heen ook niet.
Jij hebt zeker een onklopbaar libido dan. Ken mensen die super libido voor de kuur hadden en daarna (week 8 ofzo begonen) was er niets van over. Nog geen 1x zin in coïtus in de week of erecties.
Ok leuk voor jouw maar er zijn andere gevallen die vaker voorkomen dan je denkt. Als je deca puur wetenschappelijk bekijkt zie je ook wel dat nandrolone een stof is die veel estrogeen veroorzaakt en dat is gewoon heel onderdrukkend voor het libido.

Ik ga niet zeggen dat deca altijd vervangen moet worden door iets anders, de eigenschappen zijn nu eenmaal zo dat het een goede massa kuur vormt met dbol of test of samen. Waarschijnlijk de beste massakuur, maar nogmaals, je houdt toch ook rekening met de neveneffecten, en doen alsof die er niet zijn vind ik maar...

ScHrOeFjE zei:
das bull ik heb ook 10wkn deca only gedaan met d-boll en winny en heb er ook 10kg aan over gehouden!!
Ik wil absoluut niet lullig doen schroef, maar geduld is toch ook lang genoeg wachten met kuren?
Als je zoveel kilo's aankomt, en als ik je pics zie (welke goed zijn daar niet van), dan was die kuur eigenlijk ook zo geslaagd omdat je nog veel "naturel-groei" in je had.

Verder contradictorisch als je zegt deca-only MET d-bol en winny (dan geloof ik namelijk heel graag dat je daar 10 kilo aan over houdt), chemical had blijkbaar 10 kg met geen extra stack. Maar op dat vlak ben ik het wel met kanarie eens, Chemical heeft nu eenmaal goede aanleg voor groei, anders dan de meesten hier. Hoevaak zeggen we niet dat je jezelf niet met pro's moet gaan vergelijken (niet dat jij dat doet , ik haal het alleen even aan), Lee Priest groeit als een freak op 400 mg primo per week, dat maakt het nog geen ideale kuur :)

Nogmaals niet slecht bedoeld, gewoon iets dat me opvalt.

Jij hebt zeker een onklopbaar libido dan. Ken mensen die super libido voor de kuur hadden en daarna (week 8 ofzo begonen) was er niets van over. Nog geen 1x zin in coïtus in de week of erecties.
Ok leuk voor jouw maar er zijn andere gevallen die vaker voorkomen dan je denkt.

Precies. Mensen gaan heel erg uit van zichzelf; als ik er geen last van heb gehad, dan een ander ook niet, punt uit.

TylW zei:
Ik wil absoluut niet lullig doen schroef, maar geduld is toch ook lang genoeg wachten met kuren?
Als je zoveel kilo's aankomt, en als ik je pics zie (welke goed zijn daar niet van), dan was die kuur eigenlijk ook zo geslaagd omdat je nog veel "naturel-groei" in je had.

Verder contradictorisch als je zegt deca-only MET d-bol en winny, chemical had blijkbaar 10 kg met geen extra stack. Maar op dat vlak ben ik het wel met kanarie eens, Chemical heeft nu eenmaal goede aanleg voor groei, anders dan de meesten hier. Hoevaak zeggen we niet dat je jezelf niet met pro's moet gaan vergelijken (niet dat jij dat doet , ik haal het alleen even aan), Lee Priest groeit als een freak op 400 mg primo per week, dat maakt het nog geen ideale kuur :)
Ghegehgehe :D Foto's .......En bij mij was de groei eruit:D

En idd bij mij was het met D-Boll en Winny......En voor the record.....Ik ken mijn lichaam en ik weet ook wanneer de groei eruit is gezien ik andere doelen heb/had dan de meeste mensen hier heb ik de keuze van kuren wel juist overwogen en mijn 3e kuur oogt daar hopelijk van (althans ik vind het een nette wel overwogen kuur)

En ik bedoel alleenmaar te zeggen dat gelijk 500mg testo en 400mg deca niet perse nodig zijn,Ik ken genoeg mensen en ook uit eigen ervaring dat je ook kan groeien op 250mg testo en 200mg deca maby niet zoveel als Chemical maar goed...de groei blijft er dan wel in en je pest je eigen niet in de toekomst als je weer een keer wil gaan kuren.

Toch vraag ik mijn eigen af welke foto's :D

Volgens mij heb ik je foto's verward met die van tractortje hahaha, sorry ik denk niet dat ik je foto's al heb gezien.
negeer dus maar die opmerking.
Hoe lang train je dan al? Wat zijn je stats (gewoon uit interesse) want het enige wat ik nu zie is je avatar wat niet echt veel zegt.

TylW zei:
Volgens mij heb ik je foto's verward met die van tractortje hahaha, sorry ik denk niet dat ik je foto's al heb gezien.
negeer dus maar die opmerking.
Hoe lang train je dan al? Wat zijn je stats (gewoon uit interesse) want het enige wat ik nu zie is je avatar wat niet echt veel zegt.
Ik train al ruim 12 jaar heb vanaf jongs af aan vecht sport beoefend,en dus ook gewoon krachttraining gedaan,Maar sinds ik in de beveiliging werk wou ik ook graag wat groter worden dus dat heb ik eerst op een naturel manier gedaan tot ik op mijn max zat.

toen 1 kuurtje gedaan die totaal heb vern**kt,vorig jaar ook een kuurtje gedaan met D-boll-Winny-Deca (10kg aan over gehouden)

26jaar
1.84
100KG @ 10%

Bf was bij aanvang laaste kuur ruim 19% en was een hele opgaaf om dat eraf te krijgen :D maar toch ik denk dat ik mijn doel deze zomer zal behalen:

105kg @ 7/8%

ok dan heb ik niets gezegd, succes :)

Terug
Naar boven