Fitness Seller

Kuur zonder peesbeschadiging?

Detek

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
79kg
Na meer dan 5 jaar keihard trainen denk ik dat het binnenkort tijd wordt voor mijn eerste kuur. Dit jaar heb ik helaas veel te kampen gehad met peesblessures, waardoor ik het gebruik nog even zal moeten uitstellen.

Ik ben 177 lang, ik weeg 79 en zit ongeveer rond de 9 á 10% BF. Ik wil dus een keer serieus in massa aankomen. Ik zat eerst te denken aan een 500mg. Test Only, maar om niet weer te vervallen in die vervelende blessures, wil ik een kuur nemen die mijn pezen bespaart en dus niet alleen zorgt voor tijdelijke verlichting.

Ergens las ik dat EQ, Deca en Anavar goede opties zijn om je pezen niet verder te laten aftakelen. Wat is hiervan waar en wat zijn goede opties voor mij?

Door Deca maak je meer synovaal vocht aan waardoor je misschien wat minder last hebt maar het doet geen wonderen. Ik zou pas gaan kuren als je nergens meer last van hebt, meeste peesblessures van het kuren komen omdat mensen veel te snel omhoog gaan in gewicht met trainen en de pezen dat gewicht nog niet aankunnen

• Topic Starter Topic Starter
De kuur is inderdaad bedoeld voor de periode waarin de peesblessures voorbij zijn.

deca werkt goed zelf op 100mg pw

npp werkte bij mij goed 100 mg eod

Ik zou zeker geen Anavar nemen, zit vaak Winstrol bij dat het kan verergeren.
Ook de pomp dat je daar van krijgt is niet bepaald bevorderlijk.

niet bevorderlijk voor wat?

Dank, maar bij Deca en NPP zal ik toch Test moeten zetten? Dit kan weer de peesblessure verergeren, toch? Of heft het andere dat dan weer op?

Dacht je ervan om gewoon van de roids af te blijven tot je voor 110 % herstelt bent en dan een standaard beginnerskuur te gaan doen?

Heb ook serieuze last van mn schouders, pezen.
Was van plan volgende week te starten met sust, tren en mss mast

Dacht je ervan om gewoon van de roids af te blijven tot je voor 110 % herstelt bent en dan een standaard beginnerskuur te gaan doen?

Ik zorg eerst dat ik er 110% vanaf ben en het daarna niet meteen weer ga vernken met Test E.

Ik zorg eerst dat ik er 110% vanaf ben en het daarna niet meteen weer ga vernken met Test E.

Ik heb tijdens mijn eerste kuur (zit nu in die nakuur) ook aanhechtings problem gekregen van me pectoralis major naar me bovenarm/schouder. Ik knalde 20kg omhoog in bankdrukken waar ik eerst 90 drukte ging 105 nu als piece of cake en werd 110 wat zwaarder. Maar tegelijk heeft dit voor teveel belasting op me aanhechting gezorgd en kon ik naar de fysio voor trigger point therapy met een naald. Dan steken ze die naald erin op zoek naar de aanhechting en daar gaan ze dan aan peuteren zodat die maximaal aanspant en vervolgens maximaal onspant. Dit bevorderd tevens de doorbloeding en versnelt het herstel. Was er binnen 3 weken vanaf. Maar een pretje was het niet!

Terug
Naar boven